Friday 10 March 2017

Το παιδί μου αρνείται να μασήσει.... Μανούλες με σχετική εμπειρία απαντούν

Το πρόβλημα (;)
1. Το πρόβλημα μου είναι πολύ μεγάλο!
η κορούλα μου 24 μηνών αρνείται πεισματικά να μασήσει !!!
τρώει ακόμα αλεσμένα με αποτέλεσμα τώρα πια να ανησυχώ!!
το μόνο που τρώει είναι η πατάτα η τηγανητή όλα τα υπόλοιπα με καμία δύναμη!
όταν προσπαθώ κάνει ότι πνίγεται και το φτύνει ..
μασάμε επιδεικτικά όλοι οι υπόλοιποι αλλά εκείνη δεν δίνει καμία σημασία ...
βοηθήστε με να απαλλαγώ από το μπλέντερ!!!

ευχαριστώ
mamaka
2. Τα αγοράκια μου είναι πλέον 15 μηνών!
και τα δύο έχουν αρκετά δοντάκια πλέον, ο ένας έχει 12 και ο άλλος 16. Αυτός που έχει τα λιγότερα τρώει τα πάντα αλεσμένα και μη, ενώ ο άλλος που έχει περισσότερα αρνείται να φάει μη αλεσμένα και τα φτύνει, ενώ παράλληλα του έρχεται εμετός. Από ότι καταλαβαίνω, δεν προσπαθεί καν να μασήσει αλλά να καταπιεί το φαγητό, και ίσως γιαυτό και του έρχεται αναγούλα και αρνείται.
έχω απογοητευτεί γιατί βλέπω ότι έχουν φοβερή διαφορά μεταξύ τους πάνω σε αυτό το θέμα, και με δυσκολεύει πολύ το γεγονός ότι θέλει να τρώει μόνο αλεσμένα.
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;;δεν θέλω και να τον πιέσω για να μην πάρει από φόβο το φαγητό.  
amarinou

Το χαμομηλάκι συνιστά: 
Εάν ο παιδίατρος δεν έχει διαγνώσει κάτι παθολογικό, να μην τρελαίνεστε.
Υπομονή, μανούλες και χαλαρή, πολύ χαλαρή αντιμετώπιση, μέχρι του σημείου να σκεφτεί το χαμομηλάκι σας ότι αδιαφορείτε. Διαφορετικά, μπορεί να πάει τη βαλίτσα πολύ μακριά :)))
(Βεβαιωμένο περιστατικό, μέχρι το οχτώ του χρόνια!!)
Τώρα, από το πολύ το μάσημα, είναι σε αυστηρή δίαιτα :))

Μανούλες και συγγενείς με σχετική εμπειρία απαντούν:

Να μην ανησυχείς καθόλου γιατί και η δικιά μου ξεκίνησε να τρώει κανονικά στα 2,μιση είναι πολύ νωρίς να την πιέσεις σιγά σιγά και σταθερά.
Και τώρα που κλείνει τα 3 η Δωροθέα μου είναι πολλά φαγητά κάποια που τα θέλει αλεσμένα αν δεν της αρέσουν πάρα πολύ.
Μην τη πιέσεις ....καλύτερα να τρώει το παιδί σου παρα να μην τρώει καθόλου. Προσπάθησε να της δίνεις ψωμάκι αν θέλει κανένα τόστ..... και πάλι όχι υπό πίεση.. Πατατάκια τρώει? Σοκοφρέτες..... ( Τσέκαρε την ) γιατί αν τα τρώει αυτά σημαίνει ναι μεν ότι σου κάνει πείσματα και ότι δεν της αρέσει να την πιέζουν σε κάτι που δεν θέλει.
Θέλει υπομονή...σιγά σιγά μην μπεις στην διαδικασία να λές ότι το παιδί σώνει και καλά στα 2 του χρόνια πρέπει να μασάει τα πάντα.... σιγά σιγα.
ΑΡΤΕΜΟΥΛΑ

Εμένα είναι έτσι η ανιψιά μου. Είναι 3 χρονών και ακόμα πολλά φαγητά τα τρώει αλεσμένα. Εμάς ο γιος μας κλείνει σε λίγο τα 2 και ήδη άρχισε τρώει κανονικά.

Νομίζω πως είναι στο παιδί. Απλά υπομονή. Μην αγχώνεστε γι' αυτό. Άλλωστε μια ζωή μετά θα τρώει μασώντας. Είτε ξεκινήσει τώρα είτε σε 1 χρόνο δεν έχει μεγάλη σημασία.


ΥΓ: Πάντως το "μασάμε επιδεικτικά όλοι οι υπόλοιποι αλλά εκείνη δεν δίνει καμία σημασία ..." πρέπει να έχει πολύ πλάκα σαν εικόνα.

Θοδωρής
_________________
Είναι δυνατόν να εργάζεσαι και να ζεις κάτω από την ίδια στέγη; Ιδού η απορία... 
TheoCoach

κι εμένα είναι 31 μηνων κ τρωει τα παντα αλεσμενα δυστυχως 
elena32 

Εμείς τα αλεσμενα τα εχουμε κοψει απο 10 μηνων.. τα κανω περαστα με το πιρουνι και αυτο γιατι ο καημενος εχει ακομα μονο 6 δοντια οποτε ειναι πολυ λιγες οι τροφες που μπορει να μασησει.
Θυμαμαι ομως περιπτωση παιδιου στον παιδικο 2.50 χρονων που ηρθαν και μου ειπαν οτι τα θελει ολα αλεσμενα.. Εννοειτε οτι δεν το δεχτηκα να δινω σε αυτο το παιδι αλεσμενο φαγητο και προτιμησα να την ταιζω τα μακαρονια ενα ενα κι ας μου επερνε 1 ωρα μεχρι να φαει. Απλα παρτο αποφαση και αφιερωσε χρονο στο παιδι.. Το παιδακι που σου λεω μου πηρε 3 μηνες για να τρωει κανονικο φαγητο και χωρις ιδιαιτερη βοηθεια απο το σπιτι της που συνεχιζαν να τις δινουν αλεσμενα (γιατι το κρατουσε η γιαγια, ηταν παιδι ανυπαντρης μητερας που επερνε ναρκωτικα και ηταν εξαφανισμενη και η γιαγια δεν ειχε καμια ορεξη να μπει σε αυτη τη διαδικασια)
Και φυσικα να εχεις υποψην σου οτι δεν υπαρχει περιπτωση το παιδι να τρωει την ποσοτητα που τρωει με τα αλεσμενα. Θα πρεπει να μαθεις (εσυ) να εισαι ευχαριστημενη οταν το παιδι τρωει 10-15 κουταλιες απο το κανονικο φαγητο του.. αυτη ειναι μια κανονικη μεριδα για ενα παιδακι αυτης της ηλικιας.. εχει χορτασει.  
dora

Ακριβως το ιδιο εχω με τη μικρη σε αντιθεση με τη μεγαλη που μασησε πολυ νωρις. Τι να σου πω κι εγω υπομονη κανω!!! Της δινω στερεα τροφη,
τρωει λιγο, πνιγεται, το φτυνει, αλλα την αφηνω δεν της δινω αλεσμενο μετα αντε λιγο γάλα. Ξερεις, βολευονται κιολας!!! Σου λεει τι να μασησω αφου θα μου δωσει αλεσμενο ή γαλα. Τεμπελες παιδι μου! 
LENIO 

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki