Thursday 21 October 2010

Η ξανθιά δασκάλα της κόκκινης πόρτας!!

Χθες το απόγευμα έγινε η καθιερωμένη συνάντηση με τους γονείς των μαθητών μου.
Καλύτερα από πέρυσι που είχαν έρθει ελάχιστοι γονείς. 

Φυσικά και δεν είχαμε απαρτία. Είμασταν ακριβώς οι μισοί. Αλλά τι να πεις.... Και αυτοί που στην ουσία ήθελα δεν ήρθαν.... Και ας ήταν πάλι απόγευμα η συνάντηση. Όλα πήγαν καλά πάντως.
Θέλω να σας διηγηθώ κάτι...
 

Περίμενα στο παγκάκι έξω από την αίθουσα. Την ίδια ώρα είχε συνάντηση και το άλλο τμήμα της Δ τάξης.
Έρχεται προς το μέρος μου ένας κύριος που δεν τον είχα ξαναδεί (καθόλου παράξενο να μη δεις ποτέ μπαμπά μαθητή σου)
Κάποια στιγμή μια άλλη μαμά μου λέει πως αυτός έχει παιδί στην άλλη τάξη.
Τον ρωτάω λοιπόν
-Σε ποιο τμήμα πάει το παιδί σας;
-Ε δε ξέρω
-Εγώ είμαι η δασκάλα του ;;; ( μα τι ρωτάω και εγώ;;;)
-Ε δε ξέρω. Ξέρω απλά πως είναι η δασκάλα ξανθιά.

Και τον έστειλα στην άλλη τάξη...

Μα είναι δυνατόν να μη ξέρεις τη δασκάλα του παιδιού σου;
Να μη ξέρεις έστω το όνομα της;;;


Και σήμερα πάλι με αποτέλειωσε κάποιος άλλος :
-Είστε η δασκάλα της κόκκινης πόρτας;
-Παρακαλώωω;;;
-Είστε η δασκάλα στην κόκκινη πόρτα.
-Δε σας καταλαβαίνω,τι θέλετε;;
-Ε, θέλω τον....
-Τι τάξη πάει;
-Στην κόκκινη.


(Έχουμε και 3 κόκκινες πόρτες. Μάλλον πρέπει να αλλάξουμε χρώμα, μπερδεύονται οι άνθρωποι. Ντροπή μας.)

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki