Tuesday 10 May 2011

Παιδικό Ιστολόγιο: Διδυμάκια εν δράση!

Όταν τα παιδιά μου γίνονται η ζωή μου όλη!
Είμαι η Τζένη και 1/7/2009 ήρθαν στην ζωή μου τα διδυμάκια μου! 
Ο Στάθης και η Νεφέλη! Από τότε έχει αλλάξει η ζωή μου και ευγνωμονώ τον Θεό που μου τα έστειλε! Οι στιγμές μας πια έχουν αποκτήσει ενδιαφέρον και ευτυχία!
Αφορμή γέννησης αυτού του ιστολογίου ήταν, και φυσικά συνεχίζει να είναι, η ύπαρξη των δίδυμων παιδιών μου στην ζωή μου!  
Μέσα από αυτή την σελίδα θέλω να κρατήσω το δικό μου προσωπικό ημερολόγιο, να μοιραστώ τις αγωνίες μου με άλλες μανούλες διδύμων, να εκφράσω την εμπειρία μου στο πως είναι να μεγαλώνεις δύο παιδιά ταυτόχρονα και στην ίδια ηλικία. Τέλος μοιράζομαι και ενδιαφέροντα άρθρα που αφορούν κυήσεις διδύμων καθώς και την ανατροφή τους!

Φιλικά
Τζένη

Διδυμάκια Εν Δράση
http://www.didimakia2009.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki