Monday 12 March 2012

Ένας κόμπος η χαρά μου/ κι όμως αν θα ρθεις
στάλα στάλα θα στη δώσω/ για να δροσιστείς

Καλημέρα σας, με ένα τραγούδι του Σταύρου Κουγιουμτζή,
που έφυγε στις 12 του Μάρτη του 2005, 

με τον Μπάμπη Στόκα
Άσε με πάλι να σου πω
για χρόνια περασμένα
για τα τραγούδια που αγαπώ
τα παραπονεμένα

Ένας κόμπος η χαρά μου
κι όμως αν θα ρθεις
στάλα στάλα θα στη δώσω
για να δροσιστείς

Άσε με πάλι να ρωτώ
ο χρόνος τι θα φέρει
ο ήλιος και ο κεραυνός
μου στήσανε καρτέρι

Ένας κόμπος η χαρά μου
κι όμως αν θα ρθεις
στάλα στάλα θα στη δώσω
για να δροσιστείς

3 comments:

  1. Υπέροχο τραγούδι ...υπεροχοι στιχοι..αξεχαστα και διαχρονικά!!!

    ReplyDelete
  2. σευχαριστω για το ομορφο τραγουδι και για το οτι ανεβασες αυτην την θαυμασια εκτελεση του Στοκα

    ReplyDelete
  3. Να είστε καλά κυρίες μου :-)

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki