Wednesday, 21 March 2012

Ο παιδεραστής και ο... ενοχλητικός!

Σήμερα το πρωί, θα ήταν 8 παρά πέντε, έβαλα το ραδιόφωνο και έπεσα επάνω στον δημοσιογράφο που έλεγε για τις εταιρείες που αναλαμβάνουν να εισπράττουν τα χρέη των πολιτών προς τις τράπεζες.
Μετά από παράπονα ακροατών, περιέγραφε ότι τώρα αυτές οι εταιρείες δεν φτάνει που ενοχλούν σε ακατάλληλες ώρες, αλλά επί πλέον έχουν καθιερώσει ένα καινούριο σύστημα. 
Προφανώς αφού γνωστοποιήσουν το αίτημά τους στον οφειλέτη, αρχίζουν μια τακτική να τηλεφωνούν και να κλείνουν το τηλέφωνο στον κακομοίρη τον οφειλέτη, σε βαθμό να του σπάνε τα νεύρα. Και ορθώς στηλίτευσε την συμπεριφορά των εταιρειών και των τραπεζών αν το κάνουν αυτό, αλλά στο τέλος συμπλήρωσε ότι το κακό παράγινε με αυτές τις εταιρείες, και ότι το πράγμα έχει φτάσει στο απροχώρητο και ως εδώ και μη παρέκει με αυτούς και η πολιτεία θα πρέπει να πάρει μέτρα να πάψει αυτή η ενοχλητική συμπεριφορά τους και στο καπάκι συμπλήρωσε το εξής:
-- Αρκετά με την ευαισθησία όλων απέναντί στους βιαστές, τους κλέφτες και τους παιδεραστές. Απαιτείται ευαισθησία και εναντίον αυτών που καταστρατηγούν τα δικαιώματα του πολίτη!

Πας καλά άνθρωπέ μου;
Ίσα κι όμοια είναι τα πράγματα;
Ίδιο ο παιδεραστής και ίδιο ο ενοχλητικός;

Αν έπρεπε να διαλέξεις, τί θα προτιμούσες δηλαδή; Να σε βιάζουν ή να σε ενοχλούν με το τηλέφωνο;
Σαφώς κανείς δεν πρέπει να ενοχλεί τον άλλον, αλλά άμα σου δίνουν βήμα, δεν μπορείς να λες και ό,τι σου κατέβει.

Απλή λογική χρειάζεται για να κατανοήσεις την διαφορά, εκτός αν δεν σε νοιάζει ο βιασμός ενήλικα και πολύ περισσότερο παιδιού και τα βάζεις όλα στην ίδια ζυγαριά.

Εύχομαι να μη σου προκύψει, ανόητε άνθρωπε, να πειράξουν εσένα ή την οικογένεια σου.

1 comment:

  1. Πολύ ορθή η παρατήρησή σας...
    Ναι μεν έχουμε δημοκρατία, αλλά όταν απευθύνεσαι σε ακαθόριστα μεγάλο αριθμό ακροατών, χρειάζεται ΣΥΝΕΣΗ και ΠΡΟΣΟΧΗ και ΔΙΑΚΡΙΣΗ σ'αυτά που λες και πώς τα λες.

    Μπράβο σας που το αναφέρατε.

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki