Saturday 28 September 2013

Μανούλα, πάλι βούλωσε η μύτη μου !!

Γιατί το παιδί μου έχει συνέχεια βουλωμένη μύτη;
 .
Καλημέρα σας. Η 10 ετών κόρη μου έχει συνέχεια βουλωμένη μύτη και όταν σηκώνεται το πρωί μπορεί να φτερνιστεί και 20 φορές συνεχόμενα. Πήγα στο γιατρό μαζί της αλλά μου είπε ότι είναι καλά... απλώς μπορεί να είναι αλλεργική σε σκόνη. Μου είπε να κάνει βουτιές στην θάλασσα αλλά βλέπω ότι δεν την βοηθάει τίποτα.
Τι άλλο μπορεί να είναι; Ποιόν άλλον γιατρό μπορώ να ρωτήσω, μιας και μένω στη Λευκάδα; Δεν μου έγραψε κάποιες εξετάσεις. Πρέπει να κάνω κάτι;
Ευχαριστώ πολύ

Εάν η κόρη σας δεν εμφανίζει και σημεία δύσπνοιας - βρογχίτιδος ή έντονης ρινικής δυσχέρειας ζητήστε από τον παιδίατρο σας (μέχρις ότου καταστεί δυνατό να εξετασθεί από εξειδικευμένους γιατρούς) να σας παραπέμψει για εργαστηριακές εξετάσεις αίματος ώστε να δει εάν υπάρχουν αλλεργίες σε βασικά αλλεργιογόνα και να σας βοηθήσει με την κατάλληλη τοπική ρινική αγωγή.

Πολλά άτομα που κατοικούν σε νησιά ταλαιπωρούνται από την υγρασία με παρόμοια συμπτωματολογία.
Φροντίστε το δωμάτιο του παιδιού να μην έχει υγρασία, απομακρύνετε παιχνίδια που πλένονται δύσκολα και συγκρατούν σκόνη (λούτρινα), βαριές κουρτίνες, μοκέτες, πολλά βιβλία και παιχνίδια. Όσο πιο απλό το δωμάτιο του παιδιού τόσο πιο καλύτερη θα είναι η ατμόσφαιρα του.

Εάν έχει έντονη ρινική δυσχέρεια με πολύ ανήσυχο ύπνο αποκλείστε με μια πλάγια ακτινογραφία αδενοειδών εκβλαστήσεων την υπερτροφία των αδενοειδών (τα γνωστά μας κρεατάκια ) που μπορεί να συμβάλλουν στην ρινική συμφόρηση. Φυσιολογικό ορό για ρινικές πλύσεις μπορείτε να χρησιμοποιείτε γιατί βελτιώνει πολλές φορές τα ρινικά συμπτώματα.

Η Δήμητρα Ντινοπούλου είναι Αναπληρώτρια Διευθύντρια Ω.Ρ.Λ Τμήματος Ευρωκλινικής Παίδων.
mama365.gr

2 comments:

  1. έτσι... θέλει προσοχή κάθε τέτοια κατάσταση... καλά να είσαι καλό μου χαμομηλάκι... όμορφες όλες οι αναρτήσεις σου!

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστούμε πολύ Λαμπρινή -:)

    Να, γράφουμε για να προσέχουν οι γονείς τα παιδάκια τους, επειδή δεν μας έχει μείνει και τίποτε άλλο ...

    Να είσαι καλά

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki