Saturday 28 December 2013

Καταγγέλλει παιδότοπο για ξυλοδαρμό του παιδιού της

Tον βάναυσο ξυλοδαρμό του παιδιού της σε παιδότοπο της Κρήτης από άλλο παιδί, αλλά και την αδιαφορία των υπεύθυνων του παιδότοπου καταγγέλλει με επιστολή της στο irakliolive.gr μητέρα. Στην επιστολή της αναλυτικά αναφέρει:

Φωτογραφία αρχείου
Είμαι μια μητέρα ενός αγοριού δυο ετών. Μια μαμά που παρ' όλα τα άγχη και τις ανησυχίες που συνοδεύουν πάντα μια γυναίκα στο πρώτο της παιδί προσπαθεί να το αφήνει όσο πιο ελεύθερο γίνεται.
Δεν ανησυχώ όταν από τον παιδικό σταθμό γυρνάει με μελάνια στα μπουτάκια του.
Δεν ανησυχώ ούτε όταν τρέχει τρέχει τρέχει και ξαφνικά πέφτει γιατί μπουρδουκλώνει τα ποδαράκια του.
Δεν ανησυχώ αν θα του μείνουν σημάδια στα γόνατα γιατί θα είναι δείγμα πως έπαιξε.

Είμαι εργαζόμενη και έτσι δυστυχώς δεν περνώ όλη την ήμερα με το τερατάκι μου, Οπότε και τον όποιο ελεύθερο χρόνο θέλω να τον περνώ δημιουργικά με το παιδί μου. 
Δεν είμαι από τις μαμάδες που θα αφήσουν χωρίς επίβλεψη το παιδί γιατί κατανοώ πως μια κοπέλα (που συνήθως ουδεμία σχέση δεν έχει με παιδαγωγικά και δουλεύει στα μαγαζιά αυτά 12ωρα) δεν μπορεί να προσέχει ταυτόχρονα τόσα μικρά.

Κάθε παιδί είναι ευθύνη των γονέων του.
Τι γίνεται λοιπόν όταν τα παιδιά μας γίνονται θύματα επιθετικής συμπεριφοράς άλλων παιδιών ;
Τι γίνεται όταν στον χώρο δεν υπάρχει καν αυτή η προαναφερθείσα κοπέλα ;
Τι γίνεται όταν το παιδί γυρνάει με αίματα φωνάζοντας μαμά και οι γονείς του άλλου παιδιού αντί για ένα στοιχειώδες συγγνώμη (γιατί είπαμε παιδιά είναι..) φεύγουν από την πίσω πόρτα του μαγαζιού;
Τι γίνεται όταν ο υπεύθυνος βλέπει τα αίματα και απαντά σιγά μια γρατζουνιά είναι ;
Που είναι οι τρόποι ; Που είναι η παιδεία; Που είναι η υπεράσπιση του χώρου που η άδεια λειτουργίας του γράφει παιδότοπος;
Και όλα αυτά τα λέω με αφορμή ένα συμβάν σε γνωστό πολύωρο στα Χανιά στον οποίο τραυματίστηκε ο γιος μου ! Κ ευτυχώς ήμουν κοντά, αν όχι δε θέλω να φανταστώ ... τόση βιαιότητα από παιδί δεν είχα δει ξανά και δυστυχώς αποτυπώθηκε ατό προσωπάκι του δικού μου παιδιού, έτσι απλά σε μια στιγμή...
Έχουν γίνει και πιο σοβαρά ατυχήματα αλλά θάφτηκαν! που είναι ένας εισαγγελέας να κάνει μια έρευνα;
Κάποιος να ελέγξει με τι άδεια είναι ανοιχτό; Που είναι κάποιος να βοηθήσει στο ποιός φέρει ευθύνη (μαγαζί , υπεύθυνη κοπέλα , γονιός); Αύριο μπορεί να είναι ένα άλλο παιδί ! Ας σταματήσει πλέον όλο αυτό!

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki