Sunday 15 December 2013

Αγάπη δώσε ....


Julie De Waroquier
Κι ενώ οι μέρες τρέχουν
κι έχω θέματα πολλά στον αέρα και κατασκευές και Συμπόσια και Παιχνίδια με Λέξεις,
τα κάνω όλα στην άκρη
για να λαλήσω τις σκέψεις μου!


Γιατί κάπου ένιωσα να πνίγομαι. Κι όχι από το τρέξιμο, που ίσως και πλασματικά να δημιουργώ.

Κι έχω ψιλοκατηγορηθεί κιόλας. Κι ας τα περνάω στο ντούκου κάποιες φορές. Άνθρωπος είμαι κι εγώ. (Εντάξει...Λίγο παραπονιάρικος κάποιες στιγμές). Δεν ενοχλώ κανέναν.
Είμαι όσο μπορώ στις επάλξεις και δίνω με την καρδιά μου όπου μπορώ κι όσο μπορώ. Πόσο ενοχλητικό μπορεί να γίνει αυτό; Πόση καχυποψία υπάρχει θεέ μου;

Το μπλογκ αυτό εξαρχής ονομάστηκε Η ζωή είναι Ωραία! Όχι γιατί τα βλέπω όλα ρόδινα. Όχι γιατί δεν έχω κι ένα πόδι έξω από τη γης για ώρα ανάγκης! Αλλά γιατί πιστεύω ότι είναι πολύ λίγη για να την περνάμε μέσα στη μιζέρια και στη θλίψη.
Όταν έχεις περάσει για ένα διάστημα κατάθλιψη κι έχεις βγει από αυτή, αγαπάς κι εκτιμάς έπειτα τα πάντα σε αυτή τη ζωή. Ακόμα και τα δύσκολα. Είμαι άνθρωπος που έχει σκεφτεί και το θάνατο. Κι είμαι απόλυτα συνειδητοποιημένη κι αδελφωμένη με αυτόν. Όσο μπορώ. Δεν τον αποφεύγω ως σκέψη. Σε δύσκολες στιγμές τον είδα κι ως λύση. Ξέρω πως δεν είναι. Είναι φυγή.

Η λύση είναι να επιλέγεις τη ζωή. Να επιλέγεις τη χαρά. Ακόμα και μέσα από την εξαθλίωση. Θυμηθείτε τον άστεγο με το παγκάκι του ...Την ομορφιά που έχει διαμορφώσει γύρω του!

Το να επιδιώκεις να φτιάχνεις γύρω σου μέσα στη μαυρίλα μια δική σου πραγματικότητα κι ομορφιά δεν είναι στρουθοκαμηλισμός. Δεν είναι από ελαφρότητα του μυαλού! Έχεις αναρωτηθεί μήπως είναι Στάση Ζωής;

Πριν κρίνεις τους πάντες κοίτα πρώτα τον εαυτό σου!

Πριν σε πιάσουν οι φιλανθρωπίες σου (μόνο) τις μέρες των γιορτών σκέψου τι πρόσφερες στους ανύποπτους χρόνους!

Πριν τα βάλεις με αυτόν που είναι μέσα στη τρελή χαρά, αναρωτήσου πόση δύναμη επιστρατεύει ίσως για να είναι μέσα στη τρελή χαρά!

Αγάπη δώσε με όποιο τρόπο μπορείς!
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι! Γιατί να είναι και η συνεισφορά μας ίδια;

Για τη χαρά είχα ήθελα να γράψω σήμερα. Ξεστράστησα για λίγο μα το δρόμο και πάλι θα βρω!

Καλή σας μέρα!
@ριστέα

 Η ζωή είναι Ωραία!

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki