Monday 17 February 2014

Μαμά είναι...

Μαμά ειναι να εισαι εκει πρωι, μεσημερι, βραδυ... κι οταν δεν εισαι να παιρνεις τουλαχιστον 30 τηλεφωνα την ημερα...
.
Μαμά είναι να γραφεις ποιηματα την ωρα που το παιδι σου κοιμαται κι εσυ το κοιταζεις...
Μαμά ειναι να το φιλας στο μετωπο και να γνωριζεις ποσο ακριβως πυρετο εχει...
να το βοηθάς να κανει τα πρωτα του βηματα κρατωντας του τα χερια...
υστερα μεγαλο οταν τρωει τα μουτρα του σε λακουβες και κακους δρομους να απλωνεις το χερι και παλι να το κρατας για να σηκωθει και να ορθοποδησει...ξανα...και ξανα...
Μαμά είναι όταν δεν γράφει καλα στις εξετάσεις να το παίρνεις αγκαλιά και να λες δεν πειραζει... δεν με νοιάζει... σημασία έχει να είσαι καλα εσυ παιδι μου...
Μαμά ειναι να το μαλωνεις που παταει ξυπολυτο...που φωναζεις να ντυνεται καλα μη κρυωσει...που του λες να μην εμπιστευεται ξενους..
Μαμα ειναι να το παιρνεις μαζι σου σε συναυλιες... να τραγουδατε μαζι... να μπορειτε να μοιραστητε ενα ποτο οταν εκείνο μεγαλωσει...
Μαμα είναι να κλαις στο δωματιο σου... να της φωναζεις να φυγει επειδη δεν θες να δεις κανεναν κι εκεινη να λεει ενταξει... κι υστερα απο λιγο να ξαναρχεται για να δει αν εισαι καλα...
Μαμα ειναι να σε περιμενει ξαγρυπνη τα ξημερωματα κι αφού ξαπλωσεις τοτε να μπορει να κοιμηθει...
Μαμα είναι να δουλευει νυχτα μερα μη σου λειψει τιποτα...

Μαμα ειναι να μην την ακους, να της φωναζεις, να της λες πως εκεινη δεν ξερει και πως εσυ ξερεις καλυτερα, να κανεις το δικο σου, να την πληγωνεις κι εκεινη να ειναι ΠΑΝΤΑ εκει μολις πεις ή καλυτερα μολις σκεφτεις... ΜΑΜΑ...
Μαμα ειναι να ετοιμαζεσαι να αφησεις την τελευταια σου ανασα... και να χαιδευεις το παιδι σου λεγοντας "μην στεναχωριεσαι...μην πονας..."

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ...
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΑΜΑ...

......................................
η πρωτη φορα που χαμογελασα στην εγκυμοσυνη ηταν οταν ειδα πως ενα πλασμα κουνιοταν μεσα μου...
η δευτερη οταν ενιωσα ενα ελαχιστο σκιρτημα στα σωθικα μου...
κατα τ' αλλα δεν χαμογελουσα... δεν περνουσα καλα... δεν μου αρεζε τιποτα σε οσα ζουσα...
οι συνηθειες αλλαξαν... η διατροφη επισης... τα νευρα μου βαρουσαν κοκκινο σε ανυποπτες στιγμες...
το σωμα μου δεν το ελεγχα πια εγω αλλα ενα πλασμα που δεν γνωριζα καλα καλα και που...δεν το κρυβω,δεν ημουν σιγουρη αν το ηθελα...
και δεν μου αρεσε που δεν το ελεγχα εγω... δεν μου αρεσε που μου προκαλουσε εμμετους, φουσκωματα, απιστευτους πονοκεφαλους που με κρατουσαν μερες στο κρεββατι...
ολοκληρος ο χαρακτηρας μου αλοιωθηκε...
δεν μπορουσα καν να κοιμηθω σωστα... ποτε θα τελειωνε αυτο το μαρτυριο...;


Τι σημαινει να εισαι μαμα...;

Μαμα σημαινει οταν σου λενε πως κινδυνευει να νιωθεις πονο στην καρδια διχως να ξερεις γιατι ακριβως...
Μαμα σημαινει πως αυτο γι' το πλασμα που δεν εισαι σιγουρη τι ειναι...τ ι νιωθεις γι αυτο... εισαι ετοιμη να υποστεις ο,τι κι αν σου πουν... απλα εισαι...
Μαμα σημαινει πως βαζεις, διχως να ξερω πως -μαλλον γινεται αυτόματα- τους δικους σου φοβους στην ακρη κι ευχεσαι να γεννηθει γερό...
την ημερα του Πασχα....

..................
περισσότερα στην πηγή μας: daddycool2403

4 comments:

  1. Ευχαριστώ παρά πολύ για όλη την στήριξη τόσο καιρό που μου κάνετε.επιφυλλαζομαι!!! Φιλιά καλό βράδυ

    ReplyDelete
  2. ΜΑΜΑ ΕΙΝΑΙ.....
    Ενα πλασμα που εφτιασε ο Θεος...
    Για να μην τρεχει, αυτος παντου...!!!!!

    ReplyDelete
  3. θα χαρώ να τα λέμε.. καλώς ώρισες στο μπλογκ μου... τέλειο το δικό σου!!

    ReplyDelete
  4. Παντα τελειες και ενημερωτικες οι αναρτησεις σου.Μανα ειναι μονο μια θα γραψω εγω!!!Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω λόγω στρατού.Πήρα ενα βραβειο και ειπα να το μοιρασω με τη σειρα μου βάζοντας κλήρους.Ο κλήρος επεσε στο δικο σου σπιτικο!!Ελα λοιπόν να το παραλάβεις.Να εισαι καλά.

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki