Friday 6 February 2015

Μανούλα, θέλω να σου πω μερικά λογάκια
για τη διατροφή μου

1. Όχι μαμά, δεν ισχύει ότι η δύναμή μου κρύβεται στην τελευταία μου μπουκιά.
Αφού νιώθω ότι έχω χορτάσει, θα πρέπει απλά να σταματήσω να τρώω. Βέβαια και εγώ από τη μεριά μου, το υπόσχομαι ότι δεν το κάνω απλά γιατί δε μ’ αρέσει το φαγητό, γιατί σε λίγο το στομαχάκι μου θ’ αρχίσει να γουργουρίζει.
 
2. Μα αφού σου λέω ότι δεν μ’ αρέσουν τα φρούτα γιατί επιμένεις;
Μπορείς τουλάχιστον για αρχή να μου δώσεις αυτά που προτιμώ περισσότερο ή να καταφύγεις σε άλλες επιλογές, όπως να μου φτιάξεις μία φρουτόκρεμα με 2 -3 φρούτα και 2 πτι μπερ που μ’ αρέσουν, να μου ψήσεις τα φρούτα και να μου βάλεις και λίγη κανέλλα ή να μου δώσεις να πιω 100% φυσικό χυμό για να πάρω τις βιταμίνες, που τόσο πολύ επιμένεις ότι θα μου κάνουν καλό.
 
3. Όχι, δε θέλω να με επιβραβεύσεις δίνοντας μου γλυκό.
Θέλω να μου πεις ένα μεγάλο μπράβο και να με πάρεις μια ζεστή αγκαλιά. Κι αν κάποια στιγμή επιμείνω πολύ και σου ζητάω έντονα γλυκά προτίμησε να μου δώσεις κάτι που θα είναι καλύτερο για εμένα όπως λίγο σπιτικό κέικ, ζελέ με φρούτα, γιαούρτι με μέλι, ρυζόγαλο, παστέλι, σοκολατένια μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης που μοιάζει και με γκοφρέτα ή τελοσπάντων ένα μικρό κομμάτι σοκολάτα και όχι μία τεραστίων διαστάσεων.
 
4. Όχι, δεν θέλω να τρώμε παρέα με την τηλεόραση.
Θέλω να κάτσουμε να φάμε ήσυχα, να σου πω τα νέα μου να μου πεις και εσύ ότι θες, γιατί έτσι κι αλλιώς σε λίγο θα φύγεις πάλι για δουλειά και το σαββατοκύριακο αργεί να έρθει.
 
5. Όχι, δεν θέλω να κάθομαι όλη την ώρα μπροστά στον υπολογιστή μου ή στο καινούριο μου tablet, απλά δεν έχω τι άλλο να κάνω.
Αφού φοβάσαι να βγω έξω μόνος μου, πάμε μια βόλτα μαζί να περπατήσουμε; Λίγο περπάτημα άλλωστε θα κάνει καλό και σε σένα και σε μένα. Άσε που μεγαλώνεις και εσύ και βλέπω ότι ολοένα και περισσότερα κιλά έρχονται και σε επισκέπτονται. Αν βάλουμε το περπάτημα στο πρόγραμμά μας θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε πιο εύκολα ένα υγιές σωματικό βάρος, να «κάψουμε περισσότερες θερμίδες» αλλά και να έχουμε καλύτερη διάθεση. Έτσι έχω ακούσει να λέτε εσείς οι μεγάλοι, δεν είναι αλήθεια;
 
6. Και να σου πω και κάτι τελευταίο;
Αφού εσύ δεν τα κάνεις όλα αυτά που μου λες εμένα να προσέξω, εγώ γιατί να τα κάνω;

Καπίρη Ελπινίκη
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

2 comments:

  1. Υπέροχο άρθρο να διαβασεί απο όλες τις μανούλες!!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki