Thursday 21 May 2015

Από τα Ελληνικά της Κάτω Ιταλίας...
Agapi mu fidela protini

Στίχοι: Lizzi Roberto
Μουσική: Lizzi Roberto
Πρώτη εκτέλεση: Ghetonia
Άλλες ερμηνείες: Ν. Πορτοκάλογλου & Encardia

Sta korafaissu ssianonna linari
Ce 'delrampise mesa sto chloro,
Sekundu motti skonnete o fengari
Atto krovattitu orio, parfeto.

M'ide c'ekàise 'kau sta chortìa;
Faristi n'avro sena manechì,
Tàrassa, ma so leo ma ti kardìa,
Ta poia pian ambrò ce a mmàddhia 'mpì.

Agapimu fidela protini
Puru ti nifta iss' innu se toro;
Ivo fsunnotas 'e se vrisko 'ci
Ce is ta mala klamata arcino

Tin agapimu vale sti fsichi,
Sekundu sti kardiammu tin vasto:
lus panta sto kosmo pai 'to zisi,
Sekundu s' agapune n' agapisi
 
Αγάπη μου πιστή, πρώτη

Στο χωραφάκι σου μάζευα λινάρι
και άστραψε μέσα στο πράσινο,
όπως όταν σηκώνεται το φεγγάρι
απ΄το κρεβάτι του, ωραίο, λαμπρό.

Με είδες και κάθησες πάνω στα χόρτα
φοβήθηκες μη σ' εύρω μοναχή
Έφυγα, αλλά το λέω απ' την καρδιά μου
τα πόδια πήγανε μπροστά, τα μάτια πίσω.

Αγαπη μου πιστή, πρώτη,
και τη νύχτα στον ύπνο μου σε βλέπω,
ξυπνώντας δε σε βρίσκω εκεί
και αρχίζω να κλαίω πολύ πολύ.

Την αγάπη μου βάλε στην ψυχή σου,
όπως την κρατώ εγώ στην καρδιά μου,
έτσι πάντα στον κόσμο πάει η ζωή,
όπως σ' αγαπάνε ν' αγαπήσεις.

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki