Thursday 12 May 2016

2ο Δημοτικό Σχολείο Κρόκου Κοζάνης — «Ο Πρόσφυγας»

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Κρόκου Κοζάνης βραβεύτηκε, με το Ειδικό Βραβείο της Ύπατης Αρμοστείας του O.H.E. για τους Πρόσφυγες, με το τραγούδι 
“Ο Πρόσφυγας”

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Κρόκου, Κοζάνης, βραβεύτηκε στις 18/04/16 στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων με το Ειδικό Βραβείο της Ύπατης Αρμοστείας του OHE για τους Πρόσφυγες με το τραγούδι “Ο Πρόσφυγας”. 

Η συμμετοχή μας ήταν στα πλαίσια του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού ραδιοφωνικού ηχητικού μηνύματος και τραγουδιού «Κάν’ το ν’ ακουστεί – 2016» που διοργάνωσε το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπ. Παιδείας, το europeanschooradio.eu κι ο Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α. 

Ευχαριστούμε, τα παιδιά της Δ’ Τάξης΄και τη δασκάλα Κάμπερ Ελπίδα που αποτύπωσαν σε 79 ζωγραφιές τους στίχους του τραγουδιού, τον κ. Γιώργος Κασαπίδης για τη φωτογραφία με τα προσφυγόπουλα στην Ειδομένη, τον Γιώργο Καρακούλια για τη βοήθεια στο Shelter Musicstudio και φυσικά τον… Γιώργο (10χρονών), τον Βαγγέλη (10 χρονών) και τη Δήμητρα (7 χρονών) που τραγουδούν.
——————–
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Βασίλης Πετρίδης (στίχοι/μουσική)
——————–

Στίχοι:

Ήρθε πάλι στο όνειρό μου
το σχολείο μου στην άλλη άκρη της γης.
Παιδιά με τσάντες με χαιρετάνε
και μου λένε έλα στην τάξη θα μας βρεις.
Κι εγώ γυρνάω και τους κοιτάω
κι είναι οι φίλοι μου που άφησα νωρίς.
Μα έχει ΜΠΑΡΟΥΤΙ μέσα στην πόλη
που σαν μυρίσει άμα δεν φύγεις θα…ΧΑΘΕΙΣ!!! 

Γιατί τόσο μικρή να φύγω σ’ άλλη γη;
Γυρνώ στο λίγο φως σε θάλασσα ανοιχτή.

Ξυπνώ μονάχος, μες στο Αιγαίο,
2-3 πρόσωπα μου φαίνονται γνωστοί.
Δεν είναι φίλοι δεν είναι αδέλφια,
συνταξιδιώτες που θυμίζουν γνωστοί.
Κι έχω μια τσάντα που είχε βιβλία
και τώρα έχει μόνο δίψα για ζωή.
Πρέπει να ΦΥΓΩ… μα που να πάω;
κι όλοι οι δρόμοι είναι τώρα πια ΚΛΕΙΣΤΟΙ!

Γιατί τόσο μικρή να φύγω σ’ άλλη γη;
Γυρνώ στο λίγο φως σε θάλασσα ανοιχτή.

Πρέπει να φύγω…πρέπει να φύγω!
Είμαι ο πρόσφυγας που έρχεται απ’ αλλού.
Θα συναντήσεις κι άλλους με μένα,
δίπλα σε δρόμους και στις ράχες του βουνού
Είναι μικρή… πολύ μικρή,
μα έχω μια τσάντα που χωράει όλη τη γη.
Μέσα σε βάλτους, κάτω από δέντρα,
θα ονειρευτώ για μια ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ!

Γιατί τόσο μικρή να φύγω σ’ άλλη γη;
Γυρνώ στο λίγο φως σε θάλασσα ανοιχτή.

Είμαι ο Αλμιράν, είμαι η Αλταήρα
είμαι ο Μοχσέν, η Ναμπιλά
Είμαι ο Ιβάν, είμαι ο Άλεξ
Είμαι ο Γιώργος, ο Βαγγέλης… κι αυτή είναι η Δήμητρα
ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ!

***************
Θέμα : «Συγχαρητήρια επιστολή»

Ο Διευθυντής, ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι μαθητές /τριες και ο Σύλλογος Γονέων του 2 ου Δημοτικού Σχολείου Κρόκου συγχαίρουν θερμά τους 2 μαθητές από την Δ’ Τάξη, τη μαθήτρια από τη Β’ Τάξη και τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό Βασίλη Πετρίδη για τη βράβευσή τους από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για το τραγούδι τους 
«Ο Πρόσφυγας».
Η συμμετοχή μας ήταν στα πλαίσια του 3 ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού ραδιοφωνικού ηχητικού μηνύματος και τραγουδιού «Κάν’ το ν’ ακουστεί 2016» που διοργάνωσε το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπ. Παιδείας, το europeanschooradio.eu κι ο Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.
Είμαστε ιδιαίτερα ευγνώμονες. 
Μπορείτε κι εσείς να ακούσετε το τραγούδι στον παρακάτω σύνδεσμο:
2ο Δημ. Σχ. Κρόκου


Πηγή: Kozan

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki