Monday 27 June 2016

Μόλις 15 ετών, και την έδιωξαν οι δικοί της από το σπίτι ...

15χρονο Call Girl «καίει» γνωστούς επιχειρηματίες.
Η κοκαΐνη, το τζακούζι και η κόλαση της ανήλικης.
«Μου έδιναν κόκα για να μην έχω αίσθηση του τι γίνεται.
Όταν ερχόμουν στην "πραγματικότητα" ξενέρωνα πιο πολύ και έλεγα "πάλι εδώ είμαι" (...). »
Σοκάρει ιστορία της 15χρονης, που εκδιώχθηκε από την οικογένειά της, εκπορνεύτηκε, βιάστηκε και κατέληξε να γίνει call-girl για επώνυμους επιχειρηματίες, την οποία φέρνει στη δημοσιότητα το «Έθνος της Κυριακής».
Η ιστορία της ανήλικης περιγράφεται με κάθε λεπτομέρεια στο βούλευμα-καταπέλτη του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών, το οποίο παραπέμπει σε δίκη 20 κατηγορούμενους, ανάμεσά τους και τους γονείς της ανήλικης, αλλά και γνωστούς επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μεγάλων ξενοδοχείων.

«Με πήγαιναν στον (σ.σ.: αναφέρεται το όνομα πολύ γνωστού επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στον χώρο της υγείας).
Είχαμε συναντηθεί στο (σ.σ.: γνωστό νυχτερινό κέντρο στη Λ. Ποσειδώνος) και με πήρε με το πολυτελές αυτοκίνητό του και με πήγε σπίτι του.
Με έβαζε σε τζακούζι στον τελευταίο όροφο και εκείνος έπαιρνε την πιατέλα με την κοκαΐνη, καθόταν χαλαρός στο τζακούζι, ρούφαγε κόκα και μου έλεγε και μένα να κάνω.
.............
Την πρώτη φορά, μου έδωσε 900 ευρώ.
Μου πρότεινε να μείνω μαζί και να μου βάλει 50-100 χιλιάδες ευρώ στον λογαριασμό μου.
Ηθελε να με πάρει γιατί είμαι Ελληνίδα και πάνω απ’ όλα είμαστε Σπαρτιάτες.
Μου έβαζε και το τραγούδι της Σπάρτης».

Ψυχική δύναμη

Ηταν Δεκέμβριος του 2012 όταν η 15χρονη Β. βρήκε την ψυχική δύναμη να μπει στο γραφείο της 6ης Ανακρίτριας. Στο πλευρό της είχε μόνο την ψυχολόγο της Αστυνομίας - το μοναδικό της στήριγμα. Νωρίτερα, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο που είχε παραχωρηθεί για την προετοιμασία της, η ανήλικη είχε εκφράσει με σαφήνεια να μην είναι παρόντες οι γονείς της, προκειμένου να καταθέσει με μεγαλύτερη άνεση.
Κατά την εξέτασή της μιλούσε γρήγορα, ακατάπαυστα. Η έμπειρη γραμματέας που δακτυλογραφούσε την κατάθεση αδυνατούσε να την προλάβει, αλλά κυρίως να πιστέψει τα φρικτά πράγματα που άκουγε να βγαίνουν από το στόμα μίας τόσο μικρής κοπέλας.
Υστερα από είκοσι λεπτά, η γραμματέας είχε γεμίσει επτά σελίδες Α4, στις οποίες χώρεσε η εφιαλτική ιστορία του 15χρονου κοριτσιού που εκδιώχθηκε από την οικογένειά του, εκπορνεύτηκε από τους φίλους της, βιάστηκε από τους προαγωγούς του και κατέληξε να γίνει κολ-γκερλ για επώνυμους επιχειρηματίες με τεράστια οικονομική επιφάνεια.

«Από μικρή έμενα με τη μητέρα μου στο Περιστέρι.
Πριν από δυόμισι χρόνια γνώρισε έναν κύριο και μετακομίσαμε σ' ένα σπίτι στον Ασπρόπυργο.
Η αδελφή μου, που είναι 20 ετών, ήταν μαζί μας.
Τη μεγάλη μου αδελφή, που είναι 30 ετών, δεν την έχω γνωρίσει ποτέ.
Την είχε διώξει ο πατέρας μου από το σπίτι όταν ήταν πολύ μικρή.
Ο σύντροφος της μητέρας μου φερόταν πολύ άσχημα σε εμένα, ήταν αυθάδης μαζί μου, τον άκουγα να κάνει "πράξη" με τη μητέρα μου, την έπιανε σε διάφορα "μέρη" μπροστά μου, δεν φερόταν φυσιολογικά.
Η μητέρα μου δεν αντιδρούσε.
Μας έλεγε "αρκετά σας μεγάλωσα, πρέπει να φύγετε".
Ο πατέρας μου είναι άστεγος.
Οταν έφυγα από το σπίτι μου, το είπα στη μεγάλη μου αδελφή.
Μου είπε ότι δεν μπορεί να με κρατήσει, γιατί φτιάχνει τη δική της οικογένεια.
...........
η συνέχεια εδώ

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki