content='IE=9; IE=8; IE=7; IE=EDGE; chrome=1' content='EmFzIeHFlQgPTxbMCmI95tNM8LI' content='Greece' content='S05o6Dly-TXYLfWLefBlWVa_b99Wt1aM4ca02T2eF9g' content='ZSUyq9bWXj0oJlq-0KujG7GngYziwbRFb64X3hn5rrg' content='520d1c62cdcb55ffb3234698d4b266a1f8b7c5e8' content='BAD79DD59F45A4C95EA40996623BCD1A' content='fb7da0c65145a8e480a6bbae047e5679' content='7 days' content='dd7239129fa6a293' Τόνωση δεν προσφέρει μόνο ο καφές <br>Για μεγάλα αλλά και μικρά «χαμομηλάκια» 😉 | To χαμομηλάκι

Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2017

Τόνωση δεν προσφέρει μόνο ο καφές
Για μεγάλα αλλά και μικρά «χαμομηλάκια» 😉

Όταν τα επίπεδα της ενέργειάς μας πέφτουν, τότε η μόνη λύση που μας έρχεται στο μυαλό ακούει στο όνομα καφεΐνη. 
Ως αποτέλεσμα, οι περισσότερες γυναίκες στα 30 τους καταναλώνουν 165 mg καφεΐνης καθημερινά, αριθμός που στην ηλικία των 50 “σκαρφαλώνει” στα 225 mg.
Aυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραλείπουμε τον πρωινό μας καφέ- ας μην ξεχνάμε και τα πολύτιμα αντιοξειδωτικά που περιέχει, είναι σημαντικό όμως να μην βασιζόμαστε μόνο σ' αυτόν για να τα βγάλουμε πέρα «ενεργειακά» στη διάρκεια της ημέρα. 

Υπάρχουν και άλλα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να τονώσουμε την ενέργειά μας- παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα από αυτά.
Βάλτε στο στόμα σας μια τσίχλα.
Η τσίχλα δεν δροσίζει απλώς την αναπνοή, αναζωογονεί και το σώμα. Μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2012 έδειξε ότι οι άνθρωποι που μασούσαν τσίχλα για 15 λεπτά ένιωθαν λιγότερο νυσταγμένοι και σε μεγαλύτερη εγρήγορση από εκείνους που δεν το είχαν κάνει. Το μάσημα της τσίχλας αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό και την ροή αίματος στον εγκέφαλο. Επίσης, ενεργοποιεί το αυτόνομο νευρικό σύστημα, αυξάνοντας την εγρήγορση. Προτιμήστε μία τσίχλα με γεύση μέντας- διεγείρει τις νευρικές ίνες, σαν να ρίχνατε νερό στο πρόσωπό σας.
Επιλέξτε υδατάνθρακες ολικής άλεσης.
Προσοχή όμως στις υπερβολές
Αν το παρακάνετε θα προκαλέσετε αύξηση της έκκρισης σεροτονίνης, που θα σας προκαλέσει υπνηλία. Η καλύτερη ώρα της ημέρας για μια γενναία δόση από υδατάνθρακες ολικής άλεσης είναι το πρωί.
Ναι, οι υδατάνθρακες προσφέρουν ενέργεια. 
Αν όμως προέρχονται από λευκό αλεύρι, θα ανεβάσουν γρήγορα τα επίπεδα της ενέργειάς σας, τα οποία στη συνέχεια θα πέσουν εξίσου απότομα. 
Τα δημητριακά ολικής άλεσης, από την άλλη πλευρά, μπορούν να σας χαρίσουν πραγματική ενέργεια. Τα άτομα που αντικατέστησαν τους υδατάνθρακες στη διατροφή τους με ολικής άλεσης, παρουσίασαν αύξηση της ενέργειάς τους. 
Ανάψτε τα φώτα.
Τα δυνατά φώτα “ξυπνούν” τον εγκέφαλο.

Μάθετε κάτι νέο.
Το πιο αποτελεσματικό όμως είναι να προσπαθήσετε να μάθετε κάτι νέο- π.χ. να ακούσετε ένα podcast που έχει να κάνει με την εργασία σας.
Για να ξεφύγετε από τη μεσημεριανή νύστα στη δουλειά, συνήθως τσεκάρετε τα e-mail σας, κάνετε κάτι διαφορετικό ή φτιάχνετε τη λίστα “to do” για την επόμενη ημέρα. 
Φυτέψτε ένα φυτό.
Η κηπουρική, όχι μόνο θα σας σηκώσει από την καρέκλα, αλλά μπορεί να σας διασκεδάσει. Αν την αγαπάτε, η ενασχόληση με αυτήν, θα σας γεμίσει ενέργεια.

Βάλτε το αγαπημένο σας τραγούδι.
Έχετε παρατηρήσει ότι όταν στο ραδιόφωνο παίζει το αγαπημένο σας τραγούδι, οδηγείτε γρηγορότερα; Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η μουσική είναι ιδιαιτέρως αναζωογονητική- ιδίως όταν παράλληλα τραγουδάτε. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου βρήκαν ότι το τραγούδι αυξάνει την ενέργεια και μειώνει την ένταση, σχεδόν όσο και μία προπόνηση.

Κάντε μασάζ στα αυτιά σας.
Πιέζοντας ελαφρά το εξωτερικό πτερύγιο του αυτιού σας, θα αναζωογονήσετε όλο σας το σώμα. H πιεσοθεραπεία στο συγκεκριμένο σημείο, όπου περνούν οι μεσημβρινοί της ενέργειας, θα βοηθήσει την ενέργεια του σώματος να συνεχίσει να κυλά απρόσκοπτα.
Πιέστε την άκρη του αυτιού σας με τα δύο δάχτυλά σας και τρίψτε το απαλά με κινήσεις πάνω-κάτω για 10-30 δευτερόλεπτα.