Tuesday 29 August 2017

Μαρία Μουρτζάκη: «... από Οκτώβριο θα κάνω ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ μαθήματα μουσικής σε παιδιά στο χωριό μου.»

Μουσική και παιδιά
Μαρία Μουρτζάκη, 
είναι από το Αρκαλοχώρι, όπου και ζει με την οικογένειά της, κι έχει σπουδάσει μουσική. Η ίδια δεν είχε τη δυνατότητα να κάνει τις πρώτες σπουδές της στο Αρκαλοχώρι, καθώς δεν υπήρχε σχολή. 
Έτσι αναγκαζόταν να πηγαινοέρχεται στο Ηράκλειο.

Τώρα θέλει να μεταδώσει τις γνώσεις της στα παιδιά της περιοχής, ώστε αυτά να έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν τη μουσική χωρίς της δική της ταλαιπωρία. 
Έτσι ξεκινά να κάνει μαθήματα, δωρεάν, στο χωριό και καλεί όποιον ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει μαζί της.

Η ανάρτησή της στο facebook
Όλοι οι φίλοι εδώ γνωρίζουν ότι αγαπώ, σπούδασα και ασχολούμαι επαγγελματικά με την μουσική.....
Κατάγομαι από το Αρκαλοχώρι Κρήτης, όπου και πέρασα τα παιδικά μου χρόνια και ζω με την οικογένειά μου ακόμα εδώ.
Από μικρή ήθελα να ασχοληθώ με την μουσική, δεν υπήρχε όμως κάποιο ωδείο στο χωριό και με πολλές θυσίες πηγαινοερχόμουν από το Δημοτικό και για πολλά χρόνια στο Ηράκλειο.
Με πολύ κόπο και έχοντας οικογένεια και παιδί κατάφερα και πήρα Πτυχίο Πιάνου, Ωδικής, Αρμονίας, Αντίστιξης, Πτυχίο και Δίπλωμα Βυζαντινής μουσικής.
Θέλοντας να κάνω κάτι για τα παιδιά στο χωριό μου και γνωρίζοντας τις δυσκολίες που έχουν οι γονείς αυτές τις εποχές θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι από Οκτώβριο θα κάνω ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ μαθήματα μουσικής σε παιδιά στο χωριό μου.
Όποιοι ενδιαφέρονται μπορούν να με βρουν να τους ενημερώσω σχετικά.

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki