Wednesday 14 September 2022

Κοίτα, ξέρω να κάνω το Σταυρό μου!

O Σταυρός είναι το πιο σημαντικό σύμβολο των χριστιανών και φανερώνει την αγάπη του Θεού για τους ανθρώπους. 
Είναι το στολίδι, το φυλαχτό και η δύναμή τους. 
Κάθε φορά που κάνουμε το σταυρό μας, δείχνουμε πως δεν ξεχνάμε την αγάπη του Θεού για μας.
Αλλά και όταν θέλουμε να πάρουμε δύναμη ή να ξεπεράσουμε κάποιο φόβο μας, πάλι το σταυρό μας κάνουμε. 
Ο βαφτιστικός μας σταυρός μάς θυμίζει πως ανήκουμε στη μεγάλη οικογένεια του Χριστού, την Εκκλησία.

Μαθαίνω να κάνω το σταυρό μου, ως εξής:
Ενώνω τα τρία πρώτα δάχτυλα του δεξιού χεριού μου,
τα σηκώνω ενωμένα προς το κεφάλι μου,
τα κατεβάζω προς την κοιλίτσα μου,
τα φέρνω κοντά μου προς το δεξιό ώμο μου
και τέλος, τα πηγαίνω πιο μακριά στον αριστερό ώμο,
εκεί που χτυπά η καρδούλα μου...

Σε κάθε κίνηση των χεριών μου λέω την παρακάτω προσευχή:  
Άγιος ο Θεός,
Άγιος Ισχυρός,
Άγιος Αθάνατος,
ελέησον ημάς!

ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ
Αν μπορούσες να βρεθείς
ψηλά στον ουρανό,
θα άκουγες εκεί
ετούτον τον ψαλμό.

Κι αν μπορούσες ν’ ανεβείς
στου δέντρου τα κλαδιά,
θα άκουγες εκεί
να λένε τα πουλιά:

Άγιος ο Θεός,
Άγιος Ισχυρός,
Άγιος Αθάνατος,
ελέησον ημάς!

Αν μπορούσες να βρεθείς
στο γαλάζιο του βυθού,
θα άκουγες εκεί
τη φωνούλα του ψαριού.

Κι αν μπορούσες ν’ ανεβείς
στην ψηλότερη κορφή,
θα άκουγες κι εκεί
την ίδια προσευχή:

Άγιος ο Θεός,
Άγιος Ισχυρός,
Άγιος Αθάνατος,
ελέησον ημάς!

Αν μπορούσες να βρεθείς
στο περιβόλι της καρδιάς,
θα άκουγες εκεί
τον ύμνο της χαράς.

Κι αν μπορούσες ν’ αγαπάς
και φίλους και εχθρούς,
θα άκουγες με μιας
τους ίδιους τους ψαλμούς:

Άγιος ο Θεός,
Άγιος Ισχυρός,
Άγιος Αθάνατος,
ελέησον ημάς!

Ακούστε το υπέροχο αυτό τραγούδι
από τις μελωδικές φωνές της Παιδικής Χορωδίας Κέρκυρας:
https://www.youtube.com/watch?v=jkufd6jIbHU
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ TA: ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ
akrasakis
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki