Wednesday 11 March 2020

Το πανί κάτω απ' τη σέλα του γαϊδάρου

Κάποτε ζούσε μια οικογένεια. 
Μαζί της έμενε και ο παππούς.
Όταν ο παππούς γέρασε για τα καλά, ο γιος του σκέφτηκε να τον βάλει να μείνει στο στάβλο μαζί με τα γαϊδουράκια.
Δεν πείραζε τον παππού μια και ήταν καλοκαίρι και είχε ήλιο. 

Όταν όμως ήρθε ο χειμώνας ο παππούς άρχισε να κρυώνει. 
Μια μέρα, λοιπόν, όταν το εγγονάκι του τον επισκέφτηκε στο στάβλο για να δει αν είναι καλά, ο παππούς του είπε: 

- Κρυώνω πολύ! Φέρε μου, σε παρακαλώ, κάτι να σκεπαστώ.
Το εγγονάκι πήγε στον πατέρα του και του είπε:
- Μπαμπά, ο παππούς κρυώνει. Τι να του πάρω να σκεπαστεί;
- Άσε με τώρα! Με καθυστερείς από τις δουλειές μου. Άντε, πάρε του το πανί που βάζουμε κάτω από τη σέλα των γαϊδουριών.

Το εγγονάκι πήρε το πανί αλλά πριν σκεπάσει τον παππού το έκοψε στη μέση. 

Ο πατέρας του τον ρώτησε:
- Τι κάνεις; Γιατί κόβεις το πανί στη μέση;
Το παιδί απάντησε:
- Με το μισό θα σκεπάσω τον παππού και το υπόλοιπο θα το φυλάξω για εσένα. Όταν γεράσεις, θα μένεις στο στάβλο, θα κρυώνεις και εγώ θα σε σκεπάσω!

dim-alambra
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

2 comments:

  1. Πολύ σοφό το παιδί χαμομηλακι μου.. Καλά να περνάς και να προσεχείς...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όλοι να προσέχουμε Σμαραγδένια μου. Να είσαι καλά.

      Delete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki