Friday 24 April 2020

Το κανάλι της Κυρα-Ρήνης

Γεια σας! Είμαι η κυρα-Ρήνη... 
 
Κάποτε ήμουν κι εγώ Ρηνούλα, με δυο πολύ χαριτωμένα κοτσιδάκια στο κεφαλάκι μου και ένα σωρό παραμύθια στην καρδούλα μου. Πέρασαν τα χρόνια κι έγινα πια Κυρα-Ρήνη, αλλά τα παραμύθια μου παραμένουν στην καρδούλα μου. Έτσι, αποφάσισα να τα μοιραστώ με όλα τα παιδάκια, μικρά και μεγάλα. 
Μπορείτε να ακούσετε τα παραμύθια μου εδώ: 
Ξέχασα να σας πω το πιο σημαντικό! 
Γράφω ερασιτεχνικά, απλά επειδή μου αρέσει να γράφω, χωρίς κανένα οικονομικό όφελος. Απολαμβάνω πολύ τη διαδικασία αυτή, από την πρώτη ιδέα του παραμυθιού, ως την παραγωγή του βίντεο. 
Ο χρόνος μου όμως είναι πολύ περιορισμένος και -δυστυχώς- δεν έχω τη δυνατότητα να ανεβάζω βίντεο όσο συχνά θα ήθελα... 
Το κάνω πάντως με απέραντη αγάπη κι ελπίζω να μας αγαπήσετε κι εσείς, εμένα και τα παραμύθια μου! 
 
Ευχαριστώ που ήρθατε!
 
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki