Friday 15 May 2020

Γλυκό βλαστάρι

Γλυκό βλαστάρι,
νεαρό του ανθρώπου,
πεσμένο από του Θεού το σπίτι,
για ν' ανθίσει πάνω στη γη.

Εσείς θα με βοηθήσετε να ανθίσω.
Να ξέρετε πως δεν υπάρχει καλύτερο καταφύγιο για μένα από την αγκαλιά σας.
Ο ρόλος σας είναι καθοριστικός για τα πρώτα χρόνια της ζωής μου,
γιατί τότε μπαίνουν τα θεμέλια της προσωπικότητάς μου
και δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για την μελλοντική εξελικτική μου πορεία.
Δημιουργείστε με αγάπη,
σταθερή και ήρεμη οικογενειακή ζωή,
για να νιώθω ασφάλεια.
Να είστε συνεπείς απέναντί μου.
Μη με κρίνετε,
μα γίνετε το καλύτερο παράδειγμα για μένα.

Μανούλα, Πατερούλη,
θέλω αγάπη,
αγκαλιά και χάδια.
Να μου μιλάτε,
να μου γελάτε.
Πεινάω και θέλω να είμαι καθαρός.
Παρατηρώ τα πάντα
και νιώθω τα συναισθήματά σας.
Όταν θέλω κάτι,
ή δεν νιώθω καλά,
είμαι ανήσυχος και κλαίω.
Δεν έχω ώρες για τα θέλω μου,
γι' αυτό συγχωρείστε με,
που θα σας ενοχλώ πότε πότε.

Ο ήλιος του σπιτιού σας


Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki