Friday 13 November 2020

Έχει άραγε νόημα μία καλή πράξη;

Θα σας πω μια ιστορία. Την πρωτοδιάβασα στο βιβλίο «Βάλσαμο για την Ψυχή» αλλά πλέον βλέπω αναφορές της παντού κι έτσι πιθανόν να σας είναι γνωστή. Το νόημα της είναι απλό αλλά τόσο δυνατό…
Ένας άντρας μια μέρα περπατούσε σε μια έρημη ακρογιαλιά του Μεξικού την ώρα του ηλιοβασιλέματος. Καθώς προχωρούσε, διέκρινε ένα άτομο από μακριά που έσκυβε συνεχώς, έπαιρνε κάτι από την παραλία και το έριχνε στο νερό. Όταν έφτασε κοντά του διαπίστωσε ότι έπαιρνε αστερίες που τους είχε βγάλει έξω το νερό και έναν-έναν τους ξαναπέταγε στη θάλασσα. Τον πλησίασε και του είπε «Καλησπέρα φίλε μου. Σε είδα από μακριά και αναρωτιέμαι τι κάνεις.»

«Ρίχνω αυτούς τους αστερίες στη θάλασσα. Είναι η ώρα της άμπωτης και όλοι αυτοί έχουν ξεμείνει στην ακτή. Αν δεν τους ξαναρίξω μέσα θα πεθάνουν.»

«Κατάλαβα. Αλλά υπάρχουν χιλιάδες αστερίες στην ακτή. Δεν είναι δυνατό να τους ρίξεις όλους στο νερό. Και σκέψου πόσες παραλίες υπάρχουν. Δεν έχει σημασία αυτό που κάνεις.»

Ο άντρας χαμογέλασε, έσκυψε και πήρε έναν ακόμα αστερία και καθώς τον έριχνε στο νερό είπε: «Έχει σημασία για αυτόν εδώ.»

Αυτή την ιστορία δεν την έχω ξεχάσει ποτέ από τότε που την πρωτοδιάβασα. Οδηγεί συνεχώς τις σκέψεις και τις πράξεις μου αλλά και τη ζωή μου ως μαμά. Γιατί ακόμα και τίποτε άλλο να μην καταφέρω στη ζωή μου, μόνο και μόνο το γεγονός ότι έχω την ευκαιρία να επηρεάσω τη ζωή των παιδιών μου είναι τεράστιο.

Η καλή πράξη των παιδιών μας, έχει σημασία όχι απλά για τη ζωή των αποδεκτών της, αλλά και για τη δική τους ζωή. Γιατί θα καταλάβουν ότι έχουν μια τεράστια δύναμη στα χέρια τους. Τη δύναμη να χρησιμοποιούν τη φαντασία τους για καλό σκοπό. Τη δύναμη να βοηθούν ζωές ανθρώπων. Τη δύναμη να αλλάξουν τον κόσμο, μια καλή πράξη τη φορά.

Μια καλή πράξη είναι σημαντική, χιλιάδες καλές πράξεις μαζί μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

aspaonline.gr
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki