Tuesday 15 December 2020

Click away

κ. Φρόσω: Ναι γεια σας.Θα ήθελα έξι βρακιά με φαρδύ λάστιχο.
Τοπικό κατάστημα: Τι νούμερο φοράτε κυρία;
κ. Φρόσω: Δεν ξέρω μάνα μου.
Τοπ. Κατάστημα: Τι μέγεθος θέλετε;
κ. Φρόσω: Να σου πω. Να είναι ίδιο μέγεθος με το καφέ παντελόνι μου, γιατί αν είναι σαν το κόκκινο, θα με κόβουν.
Τοπ. Καταστ.: Μα δεν ξέρω πώς είναι το παντελόνι σας το καφέ κυρία. Πείτε μου ένα νούμερο παρακαλώ.
Κυρία Φρόσω: Ας είναι παιδάκι μου όσο είναι η λεκάνη που απλώνω τριγύρω.
Τοπ. Κατάστημα: Κατάλαβα. Θέλετε το XXL. Τι χρώματα θέλετε;
Κυρία Φρόσω: Νταμοτά και ριγάτα.
Τοπ. Κατάστημα: Εντάξει.Ένα e mail να σας στείλω τα στοιχεία να προπληρώσετε;
Κυρία Φρόσω: Δεν ξέρω τί είναι τούτο μάτια μου. Θα σου δώκω πενηντάρικο όταν έρθεις.
Τοπ. Κατάστημα: Μα κυρία πρέπει να με πληρώσετε με κάρτα ή ηλεκτρονικά και μετά να έρθετε εσείς να τα πάρετε.
Κυρία Φρόσω: Ήντα λες μάνα μου;Δεν ξεύρω τι είναι αυτά που λες. Εγώ πενηντάρι έχω της σύνταξης. Και πώς θα έρθω εγώ ;Εγώ μένω στη Βάρη.
Τοπ. Κατάστημα: Μα έτσι γίνεται το click away.
Κυρία Φρόσω: Το ποιό; Εμένα μου παν, να πάρω τηλέφωνο να παραγγείλω βρακιά που θέλω.
Τοπ. Κατάστημα: Ναι αλλά πρέπει να προπλήρωσετε και να έρθετε με μήνυμα να τα πάρετε!
Κυρία Φρόσω: Πού να γράψω μήνυμα παιδάκι μου;Εγώ την πρώτη δημοτικού έβγαλα. Πώς να γράψω σε χαρτί;
Τοπ. Καταστ.: Όχι χαρτί! Στο κινητό!
Κυρία Φρόσω: Εγώ ένα ακίνητο έχω μόνο. Μου το άφηκε ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου. Αλλά τί δουλειά έχει το σπίτι με τα βρακιά;;; Για να πάρω έξι βρακιά θα μου πάρετε το σπίτι τώρα;
Τοπ. Κατάστημα: Όχι κυρία μου. Προς Θεού. Τι λέτε; Εγώ μιλάω για το νέο σύστημα αγορών. Το click away!
Κυρία Φρόσω: Βρε δεν πας να κουρεύεσαι που για να πάρω έξι βρακιά, πολεμάς να μου φας το ακίνητο; Προικοθήρα! Άστο! Μένω και χωρίς βρακί! Θα παίρνω και τον αέρα μου! Ακούς εκεί να θέλει το ακίνητο μου! Παλιόπαιδο! Ποια είναι η μάνα σου να της τα πω όλα;
Τοπ. Καταστ.: Ηρεμήστε παρακαλώ...
Κυρά Φρόσω: Λέγε τώρα τίνος είσαι; Ρεντίκολο θα σε κάνω στη μάνα σου!
Τοπ. Καταστ.: Τουτ, τουτ, τουτ, τουτ...

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=674448479893119&id=320491905288780

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki