Saturday 21 August 2021

Εγώ είμαι εδώ για σένα

«Εγώ είμαι εδώ για σένα».

Να φροντίζεις να το λες. Και να το εννοείς…

Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα, από το να ξέρεις πως υπάρχει ένας άνθρωπος για σένα, πως κάποιος σε σκέφτεται, πως κάποιος είναι διαθέσιμος, έτοιμος για χάρη σου να θυσιαστεί.

Να το λες σε αυτούς που αγαπάς. Να το λες στους ανθρώπους σου.

«Εγώ είμαι εδώ για σένα».

«Μα δεν εννοείται;»

Όχι. Δεν εννοείται. Τίποτα δεν εννοείται. Για αυτό να φροντίζεις να το λες. Να μην το ξεχνάς.

«Εγώ μιλάω με τις πράξεις…»

Καλά κάνεις. Είναι όμως φορές που ο άλλος, θέλει και μια κουβέντα σου, θέλει μια επιβεβαίωση. Δεν κοστίζει κάτι. Δώστου τη…

«Μα το ξέρει…»

Δεν πειράζει. Ας το ξέρει. Εσύ να του το ξαναλές. Είναι όπως τα «σ’ αγαπώ» και όπως τα «Κυριελέησον»… Όσα και να πει κανείς, δεν παν χαμένα…

«Εγώ είμαι εδώ για σένα»…

Δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα. Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα. Σκέψου μόνο πως νιώθεις εσύ, όταν ο άλλος σου το λέει.

«Εγώ είμαι εδώ για σένα».

Να φροντίζεις να το λες. Και να το εννοείς με την καρδιά σου.

Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος, Ψυχολόγος M.Sc. 

e-psyxologos.gr
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

1 comment:

  1. Πολλές φορές τα λόγια είναι περιττά που λέει και το τραγούδι. Είσαι εκεί και το λες με το βλέμμα. Με την σιωπή. Με τις πράξεις σου. Και όταν λέω είμαι εκεί δεν είμαι εκεί όταν θέλω ΕΓΏ. Να είμαι εκεί για τους άλλους αλλά όταν μου το ζητήσουν μόνο. Γιατί έχει και αυτό την αξία του. Να προσφέρεται. Να μην κάνεις πράματα για το θεαθήναι.... ΜΕ αγάπη Τάσος

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki