Thursday 23 December 2021

Δεν είμαι χαζός. Είμαι δυσλεκτικός / I AM DYSLEXIC

Ένα πολυβραβευμένο βίντεο δυο Νορβηγών φοιτητών για τα δυσλεκτικά παιδιά
Ένα μικρό παιδί με δυσλεξία χάνεται σε έναν κόσμο φτιαγμένο από βιβλία. Μόνο του στον κόσμο αυτό, αναγκάζεται να σκαρφαλώσει ένα βουνό που αντιπροσωπεύει το εκπαιδευτικό σύστημα.

Λένε ότι είμαι τεμπέλης, τα γράμματα κουνιούνται, τρέμουν. 
Μισώ τα σχολικά βιβλία. Κάθε μέρα είναι μια μάχη. Παλεύω να αποδείξω, το φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορώ. 
Δεν είμαι χαζός. Είμαι δυσλεκτικός.
Η πραγματική διάσταση της μάχης ενός δυσλεκτικού παιδιού που απογοητεύεται, αιωρείται μεταξύ απαισιοδοξίας και αποτυχίας, πασχίζει να αποδείξει ότι έχει δυνατότητες αλλά η αδυναμία του να συμβαδίσει με τους υπόλοιπους συμμαθητές του όταν μπροστά του ορθώνονται γράμματα και αριθμοί, τον γεμίζουν άγχος και αποτυχία!

Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki