Sunday 19 December 2021

Ξέρεις τι δεν έχω συναντήσει;

Ξέρεις τι δεν έχω συναντήσει;

Ξεκούραστη γυναίκα.

Γυναίκα που να έχει το κεφάλι της άδειο από χίλιες σκέψεις και υποχρεώσεις.

Γυναίκα που να μην τρέχει για δουλειές, διαβάσματα, πτυχία, παιδιά, σκυλιά, γατιά…

Γυναίκα που να έχει πρόγραμμα. Γυναίκα που να τα έχει όλα ρυθμισμένα -όπως σε κάτι ταινίες ή σε διαφημίσεις-.

Δεν έχω συναντήσει γυναίκα που να μου πει, ”Βαριέμαι. Δεν ξέρω τι να κάνω με τον χρόνο μου”.

Δεν έχω συναντήσει γυναίκα, που τον καφέ και το τσιγάρο της να μην τα κάνει στη ζούλα. Στα κλεφτά.

Και έτσι που λες, καταλήγω στο εξής συμπέρασμα:

Ή εγώ πολλές γυναίκες δεν συνάντησα, ή πρέπει όλοι μας να αρχίσουμε, να ξεκουράζουμε τις γυναίκες λίγο παραπάνω…

 

Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος, Ψυχολόγος M.Sc.

e-psyxologos.gr
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki