Saturday 11 December 2021

Τι σου λείπει, τέλος πάντων; - Καλημέρα σας...

Τι σου λείπει; Πες μου.
Τι σου λείπει για να πεις, «… ναι ρε, είμαι καλά. Είμαι ευτυχισμένος»;
Δε φαντάζεσαι πόσο σιχαίνομαι φράσεις του τύπου, «υπάρχουν και χειρότερα».
Αλλά να σου πω κάτι;
Υπάρχουν, ρε φίλε, υπάρχουν. Και δεν υπάρχουν απλά χειρότερα.

Υπάρχουν άσχημα. Υπάρχουν τραγικά.
Υπάρχουν άνθρωποι δίπλα σου, που τραβάνε πραγματικά κουπί. Υπάρχουν άνθρωποι, που περνάνε λούκι. 
Υπάρχουν άνθρωποι, που σηκώνουνε τέτοιο σταυρό βαρύ, που ντρέπεσαι να τους κοιτάξεις ίσια στα μάτια…

Δε θα σε κρίνω εγώ. Δεν είναι δουλειά μου.
Εγώ έχω άλλωστε, τα δικά μου χάλια να κοιτάξω.
Κάτσε, όμως, και σκέψου. Κάνε την αυτοκριτική σου.

Και, αν δεις, ότι τα πράγματα στη ζωή σου, δεν είναι τελικά τόσο άσχημα, πες ένα «δόξα τω Θεώ», τόσο μεγάλο, που θα τραντάξει όλη τη ψυχή σου…

Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος, Ψυχολόγος M.Sc
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki