Wednesday 1 March 2023

Ελλάδα 2023: Σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη: Τουλάχιστον 38 οι νεκροί... 😭

Ελλάδα 2023...
Δεν λειτουργούσε το ηλεκτρονικό σύστημα
Δεν λειτουργούσε το ένα, δεν λειτουργούσε το άλλο... 
Παραιτήθηκε από τον Απρίλιο του 2022 ο υπεύθυνος ασφαλείας, με δισέλιδη καταγγελία για την ασφάλεια των δρομολογίων.... 
Γνώριζαν και  δεν έκαναν τίποτα. 
Τώρα κλαίνε οικογένειες... και μαζί τους όλη η Ελλάδα...
Σκοτώθηκαν νέα παιδιά που πήγαιναν στις σχολές τους και όποιοι άλλοι αθώοι άνθρωποι... 
.............
... δεκάδες οι πολύ βαριά τραυματισμένοι 😭
Το βέβαιο είναι ότι δεν λειτούργησε κανένα σύστημα ασφαλείας-προειδοποίησης-σηματοδότησης 😠
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

3 comments:

  1. Δυστυχώς δυστυχώς για ακόμα μια φορά χάθηκαν ανθρώπινες ζωές χαμομηλάκι μου.. γιατί; 😭😭😭

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα! Είμαι από χθες ένα ράκος. Ο ανιψιός μου ήταν στο τελευταίο βαγόνι. Το παιδί είναι σε σοκ! όλη μέρα κλαιει γι αυτά που έζησε! Θρηνώ για τα παιδιά που χάθηκαν όντας κι εγώ μάνα πολύτεκνη! Δεν ξεχνάμε όσο κι αν θέλουν να το ξεχάσουμε όσο κι αν ποντάρουν σε αυτό!

    ReplyDelete
  3. Σμαραγδάκι μου, nancy μου, θρηνεί η Ελλάδα όλη... οι καρδιές μας ράγισαν.... Όσο για το γιατί και για το ότι δε θα ξεχάσουμε:

    Όλοι εσείς, που κυβερνάτε με το «πάμε και... όπου βγει», με μόνη σας έγνοια το κέρδος των ιδιωτών, εσείς οι «ιδιώτες»...

    Δείτε πού βγάζει το «όπου βγει», εσείς οι εγκληματικά αδιάφοροι στις προειδοποιήσεις για την επερχόμενη συμφορά, και κατανοείστε ότι μόνο ο απολογητικός λόγος σάς αρμόζει πλέον.
    Απολογητικός για τις πράξεις και τις παραλείψεις σας._

    Δεν θα επεκταθούμε, γιατί θρηνούμε με οργή και πόνο, μεγάλο πόνο....
    https://hamomilaki.blogspot.com/2023/03/den-einai-kataramena-ta-tempi-mia-omorfia-einai-egklimatikes-prajeis-kai-paraleipseis.html

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki