Sunday 23 April 2023

Celine Dion - My Heart Will Go On

Η Σελίν Ντιόν με δάκρυα στα μάτια αποκάλυψε την ανίατη ασθένεια από την οποία πάσχει.
«Έχω δυσκολίες όταν περπατάω και δεν μου επιτρέπουν να χρησιμοποιώ τις φωνητικές μου χορδές για να τραγουδάω όπως είχα συνηθίσει» αναφέρει. 

Η Σελίν Ντιόν αποκάλυψε ότι έχει τη σπάνια νευρολογική διαταραχή Σύνδρομο του Δύσκαμπτου Ανθρώπου (Stiff Person Syndrome-SPS).

My Heart Will Go On Η καρδιά μου θα συνεχίσει 
   
Every night in my dreams Κάθε βράδυ στα ονειρά μου
I see you, I feel you Σε βλέπω, σε νιώθω
That is how I know you go on Και έτσι ξέρω πως συνεχίζεις
   
Far across the distance Πέρα από την απόσταση
And spaces between us Και τα κενά μεταξύ μας
You have come to show you go on Ήρθες για να δείξεις πως συνεχίζεις
   
Near, far, wherever you are Κοντά, μακρυά, όπου κι αν είσαι
I believe that the heart does go on Πιστεύω πως η καρδιά όντως συνεχίζει
Once more you open the door Μια φορά ακόμη ανοίγεις την πόρτα
And you're here in my heart Και είσαι εδώ στην καρδιά μου
And my heart will go on and on Και η καρδιά μου θα συνεχίζει και συνεχίζει
   
Love can touch us one time Η αγάπη μπορεί να μας αγγίξει μια φορά
And last for a lifetime Και να κρατήσει για μια ζωή
And never let go till we're gone Και να μη χαθεί ποτέ μέχρι να γίνουμε ένα
   
Love was when I loved you Η αγάπη ήταν όταν σε αγάπησα
One true time I hold to Μια πραγματική φορά που κράτησα
In my life we'll always go on Στη ζωή εμείς πάντα θα συνεχίζουμε
   
Near, far, wherever you are Κοντά, μακρυά, όπου κιαν είσαι
I believe that the heart does go on Πιστεύω πως η καρδιά όντως συνεχίζει
Once more you open the door Μια φορά ακόμη ανοίγεις την πόρτα
And you're here in my heart Και είσαι εδώ στην καρδιά μου
And my heart will go on and on Και η καρδιά μου θα συνεχίζει και συνεχίζει
   
You're here, there's nothing I fear Είσαι εδώ, δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ
And I know that my heart will go on Και ξέρω οτι η καρδιά μου θα συνεχίσει
We'll stay forever this way Θα μείνουμε για πάντα έτσι
You are safe in my heart Είσαι ασφαλής στην καρδιά μου
And my heart will go on and on Και η καρδιά μου θα συνεχίζει και συνεχίζει
 
protothema.gr 08.12.2022
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki