Friday 23 December 2011

Καλά Χριστούγεννα Μαρία Tweety

tweety (Μαρία) είπε...
Καλημέρα σε όλα τα φιλαράκια
Αν και άυπνη ακόμη με φρικτούς πόνους και
με την οξεία πνευμονία που με ταλαιπωρεί, σας καλημερίζω και σας δηλώνω το παρόν μου

Ευχαριστώ τη νεράιδα μου πάνω απ´ όλα, και όλους εσάς που δεν μας ξεχνάτε. Ευχαριστώ για την υπομονή σας και τις πολύτιμες προσ(ευχές) σας. Είναι πραγματικά αναγκαίο.

Προσπαθώ να βάλω τις σκέψεις μου στη σειρά και να μπορέσω επιτέλους αν φανώ ικανή, να σας γράψω μια ανακεφαλαίωση/αναθεώρηση της κατάστασης μου και τους τρεις μήνες που ήμουν Αμερική. Τρεις μήνες τώρα σπίτι και ο αγώνας σκληρός και επωδυνος. Όμως με όπλα την αγάπη μου και την πίστη μου είμαι εδώ και θα είμαι για όσο εγώ το θελήσω. Κανείς δεν θα μου πει πότε θα φύγω από εδώ. Αυτό θα το αποφασίσω εγώ αν κρίνω...πως τελείωσε η αγάπη από αγαπημένα μου πρόσωπα...

Αυτά λοιπόν και κάντε ευχές πολλές. Τις χρειαζόμαστε και εγώ και η νεράιδα μου.

Φιλιά πολλά
Καλημέρα σας

ΥΓ. Υποτίθεται πως εγώ πρέπει να επιστρέψω πίσω Αμερική σε κανένα δίμηνο. Αυτό θα κριθεί από τον οικονομικό τομέα. Μπορεί να μην πάω στο ίδιο κέντρο αλλά σίγουρα επιβάλλεται σε εξειδικευμένο κέντρο. Ο γιατρός μου όπου είναι σαν πατέρας μου δεν μπορεί να διανοηθεί και να πιστέψει πως εδώ τελειώνουν όλα. Έτσι αγωνίζεται μαζί μας σκληρά και ψάχνει συνεχώς κέντρα είτε Ευρώπη είτε Αμερική. Όμως και πάλι θα εξαρτηθεί η πορεία της κατάστασης μου, της ζωής μου από τον οικονομικό τομέα όπου μας είναι αδύνατον. Ο κόσμος νομίζει πως έγινα καλά και δεν ασχολείται πλέον μαζί μου. Καλά κάνει. Έτσι θα πορευτώ όπως έρθουν τα πράγματα μαζί με τη νεράιδα μου. Τον άγγελο μου.

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki