Sunday 29 December 2013

Πατέρας πάλεψε με κροκόδειλο για να σώσει το παιδί του

Του Στρατή Μαζίδη

Ένας χωρικός, ο Tafadzwa Kachere πολέμησε με τα ίδια του τα χέρια έναν κροκόδειλο ια να απελευθερώσει το γιο του από τα σαγόνια του, σύμφωνα με τα κρατικά μέσα ενημέρωσης στη Ζιμπάμπουε.
«προσπάθησα με τα χέρια μου
να του ανοίξω τα σαγόνια»
Η εφημερίδα Herald ανέφερε ότι ο Tafadzwa και ο 11χρονος γιος του, Tapiwa, προσπαθούσαν να διασχίσει ένα ποτάμι στο βόρειο-ανατολική περιοχή του Mutoko την παραμονή των Χριστουγέννων, όταν ο κροκόδειλος επιτέθηκε στο παιδί. Τότε ο πατέρας πήδηξε πάνω στην πλάτη του κροκόδειλου και προσπάθησε να τον αναγκάσει να ανοίξει τα σαγόνια του, δίνοντάς του γροθιές στο κεφάλι και πιέζοντας τα μάτια του και βάζοντάς του καλάμια στο στόμα.

Ο κροκόδειλος τότε άφησε το παιδί και στράφηκε στον πατέρα του. Ο μικρός ωστόσο έχασε το ένα του πόδι από το γόνατο και κάτω ενώ και το χέρι του πατέρα υπέστη σοβαρότατα τραύματα.


Ο πατέρας διηγείται:
"Περνούσαμε από τον κήπο. Εγώ ήμουν πιο μπροστά αλλά όταν πέρασα το ποτάμι άκουσα το αγόρι μου ουρλιάζει για βοήθεια και έσπευσα να τον σώσω. Προσπαθούσε να απελευθερωθεί αλλά ο κροκόδειλος κρατούσε με το στόμα του το πόδι του. 
Πήρα το ρίσκο και βούτηξα στο νερό και προσπάθησα με τα χέρια μου να του ανοίξω τα σαγόνια. Δεν το κατάφερα και τότε άρχισα να του σπρώχνω καλάμια στο στόμα ενώ καθόμουν στην πλάτη του.  Μετά στράφηκε εναντίον μου. Ακόμη κι όταν βγήκαμε από το νερό ήταν ακόμη επάνω μου. Τότε πίεσα τα μάτια του ώστε να με αφήσει ελεύθερο".

freepen

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki