Thursday 8 May 2014

Ναι, το παιδί μου είναι κακόφαγο. Σεβαστείτε το,
και αφήστε με στη στεναχώρια μου...

Ειμαι η μαμα Ε., μαμα ενος γλυκου ομορφου εξυπνου αγοριου 2 χρονων (ναι, ειμαι χαζοκουκουβαγια), το οποιο ειναι κακοφαγο και λιγοφαγο.
Κατι που πραγματικα με στεναχωρει παρα παρα πολυ, παρ' ολο που το εχω συζητησει απειρες φορες με τον παιδιατρο -και μεταξυ μας και με αλλους παιδιατρους- και εχουμε κανει και ολες τις απαραιτητες εξετασεις και το παιδακι μου ειναι μια χαρα.
 
Παρ' ολα αυτα υπαρχουν φορες που κλαιω απαρηγορητα γιατι δεν εφαγε πολυ ή καθολου. Τωρα ξερω οτι καποιες θα με καταλαβετε κι αλλες θα με κοροϊδεψετε . Και θα καταλαβω ολες σας. Γιατι αν δεν το ζησεις δεν καταλαβαινεις ποσο ψυχοφθορο ειναι.
Αυτο ομως που δεν προκειται να καταλαβω ειναι που συζηταω τον πονο μου με αλλες μανουλες που τα παιδακια τους ειναι παμφαγα και σε κοιτανε σαν εξωγηινη…. και εμμεσως πλην σαφως λενε «Εσυ μαλλον δεν κανεις κατι καλα, γιατι δεν μπορει, πως τα δικα μου και της ξαδελφης μου και της κουνιαδας μου τρωνε και το δικο σου οχι;»
ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ; Δεν μου φτανουν ολα, δεν μου φτανει η στεναχωρια, δεν μου φτανει που καθε μερα πρεπει να σκεφτω και καινουριους τροπους να το καταφερω να φαει εχω και να εξηγησω οτι δεν ειμαι ελεφαντας.
Ελεος!!
Και οχι σε τριτους αλλα σε δικους μου που με ξερουν και ξερουν τι αγωνα κανω καθημερινα.
Α και το αλλο, αφου βρω ενα τροπο να το ξεγελασω να φαει λιγο οπως βαζοντας καποιο παιχνιδι  στον υπολογιστη να ακουω «Κακως το κανεις αυτο!»
Δηλαδη το καλως ποιο ειναι; Να του δωσω λεφτα να φαει εξω; Και νηστικο το εχω αφησει αλλα τιποτα.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι η παροιμια που λεει «Εξω απ’τον χορο πολλα τραγουδια λεμε» ειναι η σωστη. Σωστοτατη!!!!! Και την επομενη φορα που ακουσετε κατι που δεν καταλαβαινετε, τουλαχιστον ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ!!!!!! 
Αυτα.
Σας φιλω γλυκα
Μαμα Ε.

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki