Friday 20 June 2014

Αληθινή αγάπη:
«Δεν ξέρει ποιος είμαι, αλλά ξέρω εγώ ποια είναι»!!!


Αυτός ο άνθρωπος είναι 80 και επιμένει κάθε πρωί να προσφέρει πρωινό στη γυναίκα του.
Όταν τον ρώτησαν:
«Γιατί η σύζυγός σου είναι σε ξενώνα για τους ηλικιωμένους;»,
εκείνος απάντησε:
«Επειδή έχει τη νόσο του Αλτσχάιμερ».
Στη συνέχεια τον ρώτησαν:
«Δεν θα τη νοιάζει αν μια μέρα δεν έρθεις για να φέρεις το πρωινό της;»
Και εκείνος απάντησε:
«Δεν θυμάται… Δεν γνωρίζει καν ποιος είμαι, πέντε χρόνια δεν με αναγνωρίζει καν».
Έκπληκτοι, του είπαν:
«Τι θαυμάσιο πράγμα! Αλλά ακόμα εξακολουθείς να φέρνεις το πρωινό στη σύζυγό σου, κάθε πρωί, ακόμα κι αν δεν το αναγνωρίζει …;»
Ο άνθρωπος χαμογέλασε, κοίταξε στα μάτια και έσφιξε το χέρι του.
Στη συνέχεια, είπε:
«Δεν ξέρει ποιος είμαι, αλλά ξέρω εγώ ποια είναι»!

Πηγή:
το βρήκαμε εδώ: ideopigi

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki