Θέλω η δασκάλα μου να μου χαμογελά ακόμα κι αν κάτι την απασχολεί πολύ, όπως η μαμά μου όταν βρίσκεται στην δουλειά της, δεν έχει παρά να αφήσει τα προβλήματα της έξω απο την πόρτα της εργασίας της.
Όταν η κυρία μου δεν χαμογελά νομίζω πως έχει θυμώσει για κάποιο λόγο μαζί μου.
Θέλω να έρχεται πάνω απο το θρανίο μου να ελέγχει αν έχω γράψει σωστά τις ασκήσεις και να με βοηθά να διορθώσω το λάθος.
Να με βοηθά να κάνω τις ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών μέσα στην τάξη μου κι όχι να μου τις βάζει να τις κάνω όλες στο σπίτι, έχω πολλά μαθήματα να κάνω και δεν μου μένει χρόνος σαν παιδάκι να παίξω ή να ασχοληθώ με άλλες δραστηριότητες
όπως με τον αθλητισμό που μου αρέσει πολύ.
Θέλω η δασκάλα μου να με ενθαρρύνει για να παίρνω δύναμη και να προσπαθώ περισσότερο.
Θέλω η δασκάλα μου να είναι ευγενική μαζί μου και να μην μου φωνάζει, μου αρέσει να είμαι ήρεμη και οι δυνατές φωνές με ταράζουν με αποτέλεσμα να αποσυντονίζομαι και ξεχνώ κι αυτά που ήδη ξέρω.
Θέλω η δασκάλα μου να είναι ήρεμη, ευγενική και συνεργάσιμη με την μαμά μου καθώς η μαμά μου δεν θέλει τίποτα παραπάνω από το να ενημερωθεί για την πρόοδο μου.
Θέλω η δασκάλα μου να μην διαμορφώσει εντύπωση για μένα από την πρώτη στιγμή, όπως δεν κάνω εγώ για την κυρία μου κι αφήνω τον καιρό να μου δείξει ότι είναι καλή κι ας μας φωνάζει και γκρινιάζει τις πρώτες μέρες.
Κι αν μια φορά σαν παιδάκι κάνω μια αταξία να έχει την κατανόηση να καταλάβει πως σαν μικρό παιδί φέρομαι κάποιες φορές σαν αυτό που είμαι, ένα παιδί.
Θέλω η δασκάλα μου να καταλάβει πως πρέπει να με βοηθήσει να μάθω πως να φέρομαι υπεύθυνα, γιατί η υπευθυνότητα είναι στοιχείο που λείπει από πολλούς μεγάλους και θέλω να το αποκτήσω.
Και να μην περιμένει να φερθώ υπεύθυνα εννοώντας πως πρέπει να καταλαβαίνω όλα όσα λέει γρήγορα, νευρικά και βιαστικά χωρίς διάθεση να επαναλάβει και να ρωτήσει αν το κατάλαβα.
Θέλω η δασκάλα μου να κατανοήσει πως και η δική μου μαμά εργάζεται και χρειάζεται ώρες ξεκούρασης και εποικοδομητικές ώρες μαζί μου και πως ωφέλιμος χρόνος μαζί μου δεν είναι μόνο το διάβασμα κι αν διαβάζουμε τόσες ώρες την ημέρα ξεκουραζόμαστε μόνο όταν πάμε για ύπνο.
Θέλω η δασκάλα μου να καταλάβει πως αν η μάθηση γίνεται στο σπίτι κι αν η γνώση αποκτάται στο σπίτι δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνουμε σχολείο, θα μας δίδασκαν οι μαμάδες μας.
Θέλω η δασκάλα μου να καταλάβει πως το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι λειτούργημα και χρειάζεται καλή διάθεση, πολλή υπομονή και ατσαλένια νεύρα.
Θέλω η δασκάλα μου να θυμηθεί πως κάποτε ήταν κι αυτή παιδί και μαθήτρια και πως και η ίδια ήθελε να έχει μια δασκάλα ήρεμη, ευγενική, συνεργάσιμη, χαμογελαστή, υπομονετική, που να ξέρει να επιβάλλεται στην τάξη της με την καλωσύνη της και να επιβραβεύει τις προσπάθειες μας κι εμείς θα την ανταμοίβουμε με την υπακοή μας και θα προσπαθούμε περισσότερο, θα είμαστε η πιο καλή τάξη του σχολείου, αφού θα έχουμε την πιο καλή δασκάλα του κόσμου!
Θέλω να έρχεται πάνω απο το θρανίο μου να ελέγχει αν έχω γράψει σωστά τις ασκήσεις και να με βοηθά να διορθώσω το λάθος.
Να με βοηθά να κάνω τις ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών μέσα στην τάξη μου κι όχι να μου τις βάζει να τις κάνω όλες στο σπίτι, έχω πολλά μαθήματα να κάνω και δεν μου μένει χρόνος σαν παιδάκι να παίξω ή να ασχοληθώ με άλλες δραστηριότητες
όπως με τον αθλητισμό που μου αρέσει πολύ.
Θέλω η δασκάλα μου να με ενθαρρύνει για να παίρνω δύναμη και να προσπαθώ περισσότερο.
Θέλω η δασκάλα μου να είναι ευγενική μαζί μου και να μην μου φωνάζει, μου αρέσει να είμαι ήρεμη και οι δυνατές φωνές με ταράζουν με αποτέλεσμα να αποσυντονίζομαι και ξεχνώ κι αυτά που ήδη ξέρω.
Θέλω η δασκάλα μου να είναι ήρεμη, ευγενική και συνεργάσιμη με την μαμά μου καθώς η μαμά μου δεν θέλει τίποτα παραπάνω από το να ενημερωθεί για την πρόοδο μου.
Θέλω η δασκάλα μου να μην διαμορφώσει εντύπωση για μένα από την πρώτη στιγμή, όπως δεν κάνω εγώ για την κυρία μου κι αφήνω τον καιρό να μου δείξει ότι είναι καλή κι ας μας φωνάζει και γκρινιάζει τις πρώτες μέρες.
Κι αν μια φορά σαν παιδάκι κάνω μια αταξία να έχει την κατανόηση να καταλάβει πως σαν μικρό παιδί φέρομαι κάποιες φορές σαν αυτό που είμαι, ένα παιδί.
Θέλω η δασκάλα μου να καταλάβει πως πρέπει να με βοηθήσει να μάθω πως να φέρομαι υπεύθυνα, γιατί η υπευθυνότητα είναι στοιχείο που λείπει από πολλούς μεγάλους και θέλω να το αποκτήσω.
Και να μην περιμένει να φερθώ υπεύθυνα εννοώντας πως πρέπει να καταλαβαίνω όλα όσα λέει γρήγορα, νευρικά και βιαστικά χωρίς διάθεση να επαναλάβει και να ρωτήσει αν το κατάλαβα.
Θέλω η δασκάλα μου να κατανοήσει πως και η δική μου μαμά εργάζεται και χρειάζεται ώρες ξεκούρασης και εποικοδομητικές ώρες μαζί μου και πως ωφέλιμος χρόνος μαζί μου δεν είναι μόνο το διάβασμα κι αν διαβάζουμε τόσες ώρες την ημέρα ξεκουραζόμαστε μόνο όταν πάμε για ύπνο.
Θέλω η δασκάλα μου να καταλάβει πως αν η μάθηση γίνεται στο σπίτι κι αν η γνώση αποκτάται στο σπίτι δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνουμε σχολείο, θα μας δίδασκαν οι μαμάδες μας.
Θέλω η δασκάλα μου να καταλάβει πως το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι λειτούργημα και χρειάζεται καλή διάθεση, πολλή υπομονή και ατσαλένια νεύρα.
Θέλω η δασκάλα μου να θυμηθεί πως κάποτε ήταν κι αυτή παιδί και μαθήτρια και πως και η ίδια ήθελε να έχει μια δασκάλα ήρεμη, ευγενική, συνεργάσιμη, χαμογελαστή, υπομονετική, που να ξέρει να επιβάλλεται στην τάξη της με την καλωσύνη της και να επιβραβεύει τις προσπάθειες μας κι εμείς θα την ανταμοίβουμε με την υπακοή μας και θα προσπαθούμε περισσότερο, θα είμαστε η πιο καλή τάξη του σχολείου, αφού θα έχουμε την πιο καλή δασκάλα του κόσμου!
Είμαι δασκάλα και θα 'θελα πολύ η τάξη μου να μην υπερβαίνει τα 20 παιδιά.
ReplyDeleteΚάποιες δασκάλες είναι όπως τις θέλουν τα παιδιά,όπως περιγράφονται παραπάνω.Εγώ υπήρξα δασκάλα χωρίς υπομονή.Η επιλογή των δασκάλων πρέπει να γίνεται κυρίως με βάση την υπομονή και το χαμόγελο.Οι γνώσεις ακολουθούν.
ReplyDelete