Friday 20 November 2015

Τελικά, εγώ ήμουν ο «τραμπούκος» της οικογένειας…

Όταν έγινα μαμά για μεγάλο χρονικό διάστημα κατάφερνα να λύνω τα προβλήματα με ηρεμία και χωρίς φωνές.
Ήταν δύσκολο αλλά προσπαθούσα.

Όμως ήρθαν δύσκολες στιγμές και απλά κάποιες φορές δεν μπορούσα να τις διαχειριστώ με ηρεμία. Ήταν μέρες που οι φωνές ήταν η λύση μου σε όλα τα προβλήματα. Ήταν στιγμές που νόμιζα πως με φωνές και καυγάδες θα διδάξω καλύτερα τα παιδιά μου.
Η αλήθεια είναι πως πολλές φορές τα παιδιά, μας φτάνουν στα όριά μας. Δεν υπάρχει χρόνος για ξεκούραση, οι δουλειές είναι πολλές και ο ύπνος λίγος. Δεν ήθελα να επικοινωνώ με τα παιδιά μου αλλά να τα μαλώνω.
Δεν καταλάβαινα τα λάθη μου ή δεν ήθελα να τα καταλάβω. 
Δεν ξέρω.

Μια επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ με έκανε να ξυπνήσω από τον λήθαργό μου.
Ένα παιδάκι στο διπλανό καρότσι έκλαιγε δυνατά και η μαμά του προσπαθούσε με ηρεμία να το βοηθήσει. Τότε το παιδί μου κοιτάει εκείνο το παιδάκι και του λέει: «Αν έρθει η μαμά μου εκεί θα δεις τι έχεις να πάθεις αν δεν σταματήσεις!»
Έμεινα με το στόμα ανοιχτό! Που τα έμαθε αυτά το παιδί μου; Πως μιλούσε έτσι;
Τότε συνειδητοποίησα πως εγώ έκανα bullying στο παιδί μου και το ίδιο έκανε και αυτό στους άλλους!
Έπρεπε να αλλάξει αυτό τώρα!
Μου ήταν δύσκολο να αλλάξω. Η αλήθεια είναι αυτή. Έπρεπε όμως να προσπαθήσω.
Και ακόμη προσπαθώ. Και θα προσπαθώ για πολύ καιρό.
Όποτε μου έρχεται να φωνάξω και να μιλήσω άσχημα στα παιδιά μου προσπαθώ να το διαχειριστώ και ψάχνω εναλλακτικές λύσεις.
Πιστεύω πως θα τα καταφέρω. 

Το πιστεύω αλήθεια!

babyradio.gr- Β.Κ.

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki