Wednesday 23 March 2016

Όσα σκέφτεται ή λέει κάθε μανούλα
όταν το παιδί της αρπάξει κάποια ίωση

Μπορεί όλες οι μαμάδες να ξέρουν ότι η γρίπη είναι κάτι περαστικό που θέλει ξεκούραση, σωστή φαρμακευτική αγωγή και πολλά υγρά για να περάσει, δεν παύουν όμως να ανησυχούν όταν τα μικρά τους είναι άρρωστα.

Εδώ είναι 60 σκέψεις που περνούν από το μυαλό κάθε στοργικής μαμάς όταν το παιδί της είναι άρρωστο.


* Χριστέ μου, το παιδί ψήνεται στον πυρετό!

* Άσε με να σου βάλω θερμόμετρο για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
* Θα το βάλω στο αυτάκι, θα μου πάρει μόνο ένα δευτερόλεπτο.
* Σε παρακαλώ κάτσε φρόνιμα και θα σε αφήσω να δεις όσα παιδικά θέλεις.
* Αν καθόσουν φρόνιμα, η θερμοκρασία θα ήταν πιο ακριβής, αλλά, όπως και να έχει, έχεις σίγουρα πυρετό.
* Λοιπόν, σήμερα η μέρα μας δεν θα είναι όπως την είχα σχεδιάσει.
* Σε παρακαλώ, πρέπει να προσέξουμε για να μην κολλήσει και ο αδερφός σου.
* Ή ο πατέρας σου.* Ή εγώ.* Οι και οι τρεις.* Θα είναι μια κουραστική μέρα.

* Νομίζω όμως ότι ακόμα κι όταν φτερνίζεσαι είσαι αξιολάτρευτος.
* Ωχ, φτερνίστηκες στον λαιμό μου.
* Δεν μου προκαλεί έκπληξη το γεγονός, αλλά ήταν αξιολάτρευτο.
* Πόσο καιρό άραγε χρειάζεται ένα παιδάκι να μάθει να φτερνίζεται στην παλάμη του χεριού του ή στον αγκώνα του;
* Υποθέτω ότι σήμερα δεν θα πάμε στον παιδικό σταθμό.
* Ούτε και στη δουλειά.

* Ας χαλαρώσουμε κι ας ξεκουραστούμε για να αισθανθείς λίγο καλύτερα.
* Τι εννοείς ότι θέλεις να παίξουμε με τα τουβλάκια;
* Δεν μπορώ να απολυμάνω ένα ένα τα τουβλάκια όταν τελειώσεις με αυτά!
* Περίμενε, να βρούμε κάτι άλλο να παίξεις.
* Εντάξει, τώρα θα φέρω τα τουβλάκια!

* Πωπώ, έλα μωρό μου! Προσπάθησε να βάζεις το χεράκι σου μπροστά όταν φτερνίζεσαι!
* Το ίδιο ισχύει και για τον βήχα.
* Δεν θα μας φτάσουν ούτε όλα τα χαρτομάντιλα του κόσμου, μου φαίνεται!
* Για μισό λεπτό, πήρα τηλέφωνο να ενημερώσω τον παιδικό σταθμό;
* Ορίστε, πάρε ένα χαρτομάντιλο.* Όχι το μανίκι μου δεν είναι χαρτομάντιλο.
* Μου φαίνεται ότι θα βάλω πολλά πλυντήρια σήμερα.
* Κοίτα, έχει την αγαπημένη στου Ντόρα! Ας δούμε λίγο (και μετά ας πάρουμε έναν υπνάκο).
* Σε παρακαλώ κοιμήσου! Σε παρακαλώ.
* Πρέπει να είναι το μοναδικό παιδάκι που παραμένει ξύπνιο ενώ είναι άρρωστο.
* Ούτε το τηλεχειριστήριο είναι χαρτομάντιλο!
* Ας φάμε το μεσημεριανό μας.* Δεν πεινάς καθόλου;
* Εντάξει, ίσως λίγο τυρί πριν πάρεις το φάρμακο.
* Όχι, το παγωτό δεν είναι το ίδιο με το τυρί.

* Πω πώ, αυτό το φάρμακο μυρίζει απαίσια.* Ελπίζω να μην είδε τον μορφασμό μου.
* Εντάξει, ας πιούμε μια γουλιά από αυτό το νόστιμο «κεράσι – φάρμακο» για τον βήχα.
* Σε παρακαλώ προσπάθησε να το καταπιείς.* Όχι, μη το φτύσεις.* Σε παρακαλώ!
* Εντάξει, έτσι κι αλλιώς σκόπευα να σφουγγαρίσω το πάτωμα της κουζίνας σήμερα.
* Γιατί διαλέξαμε άσπρο πλακάκι για το πάτωμα;* Μάλλον επειδή τότε δεν είχαμε παιδιά.
* Ας το καθαρίσω γρήγορα τώρα.
* Δεν ήσουν και πολύ φρόνιμο παιδάκι σήμερα.
* Εντάξει η κουζίνα τώρα είναι καθαρή.

* Μου φαίνεται ότι νύσταξες λιγάκι!* Αισθάνομαι κι εγώ εξαντλημένη.
* Πω πώ, ένα μεγάλο φτέρνισμα!
* Από ‘δω και πέρα θα φτερνίζομαι κι εγώ στον αγκώνα μου για να σου δίνω το καλό παράδειγμα.
* Ω Θεέ μου, μόλις φτερνίστηκα.
* Και αισθάνομαι λίγη ναυτία.

* Και τα αυτιά μου σαν να βουίζουν… περίμενε αυτό είναι το τηλέφωνό μου!
* Ωχ ελπίζω να μην σε ξυπνήσει ο ήχος.
* Το άλλο μου παιδί μόλις έκανε εμετό στο σχολείο, υπέροχα!* Μα γίνονται αυτά;
* Μάλλον την αρπάξαμε οικογενειακώς!

ΠΗΓΗ: baby.gr

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki