Monday, 30 April 2007

Tell Me Why - Declan Galbraith

Στο όνειρό μου, παιδιά  τραγουδούν  ένα τραγούδι της αγάπης 
για κάθε αγόρι και κορίτσι
Ο ουρανός είναι γαλάζιος και η γη είναι πράσινη 
και το γέλιο είναι η γλώσσα του κόσμου
Τότε ξυπνώ και όλα όσα βλέπω είναι ένα κόσμος γεμάτος 
από ανθρώπους στην ανάγκη
Πες μου γιατί (γιατί) πρέπει να είναι έτσι;
Πες μου γιατί (γιατί), υπάρχει κάτι που έχω χάσει;
Πες μου γιατί (γιατί), επειδή εγώ δεν καταλαβαίνω.
Όταν τόσοι πολλοί χρειάζεται κάποιον, εμείς δεν δίνουμε ένα χέρι βοήθειας.

Πείτε μου γιατί;



In my dream children sing a song of love for every boy and girl
The sky is blue and fields are green and laughter is the language of the world
Then I wake and all I see is a world full of people in need

Tell me why (why) does it have to be like this?
Tell me why (why) is there something I have missed?
Tell me why (why) cos I don't understand.
When so many need somebody we don't give a helping hand.
Tell me why?

Everyday I ask myself what will I have to do to be a man?
Do I have to stand and fight to prove to everybody who I am?
Is that what my life is for to waste in a world full of war?

Tell me why (why) does it have to be like this?
Tell me why (why) is there something I have missed?
Tell me why (why) cos I don't understand.
When so many need somebody we don't give a helping hand.
Tell me why?

(children) tell me why? (declan) tell me why?
(children) tell me why? (declan) tell me why?
(together) just tell me why, why, why?
Tell me why (why) does it have to be like this?
Tell me why (why) is there something I have missed?
Tell me why (why) cos I don't understand.
When so many need somebody we don't give a helping hand.

Tell me why (why,why,does the tiger run)
Tell me why (why why do we shoot the gun)
Tell me why (why,why do we never learn)
Can someone tell us why we let the forest burn? 

(why,why do we say we care)
Tell me why (why,why do we stand and stare)
Tell me why (why,why do the dolphins cry)
Can some one tell us why we let the ocean die ?

(why,why if we're all the same)
tell me why (why,why do we pass the blame)
tell me why (why,why does it never end)
can some one tell us why we cannot just be friends?

Να βάλουμε φραγμό στην κακοποίηση των παιδιών. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!

Τα κακοποιημένα παιδιά δε μιλούν,
δεν έχουν γνώμη,
μόνο φόβο.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
365 μέρες το χρόνο
να τα σκεφτόμαστε,
μήπως και σταματήσουν τα βάσανά τους

30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ

Παγκόσμια ημέρα κατά την σωματικής τιμωρίας η 30 του Απρίλη και με κεντρικό σύνθημα τη φράση μίλα μου, μη με χτυπάς, τα μέλη του Δικτύου για την Πρόληψη και Καταπολέμηση της Σωματικής Τιμωρίας στα Παιδιά συμμετέχουν στην προσπάθεια για την αντιμετώπιση του κοινωνικού αυτού προβλήματος.
Το Δίκτυο, το οποίο συντονίζει ο Συνήγορος του Παιδιού, καλεί όλους τους φορείς και τους πολίτες να πάρουν μέρος στην προσπάθεια για την κατάργηση της χρήσης σωματικής βίας στα παιδιά και την υιοθέτηση μη βίαιων μεθόδων τιμωρίας, όπως είναι ο διάλογος και η καλή επικοινωνία.

Ακόμα τα μέλη του Δικτύου δημοσιοποίησαν το Δεκάλογο κατά της Σωματικής Τιμωρίας στα Παιδιά.Ο Δεκάλογος, που αποστέλλεται για να αναρτηθεί σε όλα τα σχολεία, τις ενορίες και όλες τις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες, αναφέρει μεταξύ άλλων:

1. Τα παιδιά, όπως και οι μεγάλοι, έχουν δικαίωμα στην προστασία από κάθε μορφή βίας. Η σωματική τιμωρία είναι μία μορφή βίας.

2. Το ξύλο, το χαστούκι, το τράβηγμα του αυτιού και γενικά η επιβολή σωματικού πόνου στο παιδί είναι μορφές σωματικής τιμωρίας και πλέον δεν επιτρέπονται από το νόμο.

3. Κανένα πρόσωπο που έχει στην ευθύνη του ένα παιδί, δεν έχει δικαίωμα να του επιβάλλει σωματική τιμωρία.

4. Οι γονείς έχουν την ευθύνη της διαπαιδαγώγησης των παιδιών τους και οφείλουν να τα μεγαλώσουν, χωρίς να χρησιμοποιούν βία σε βάρος τους και να προσβάλλουν την αξιοπρέπειά τους.

5. Η σωματική τιμωρία θίγει την προσωπικότητα του παιδιού.

6. Η σωματική τιμωρία δεν είναι αποτελεσματικό μέσο διαπαιδαγώγησης.

7. Ένα παιδί που μεγαλώνει με ξύλο, μαθαίνει να λύνει τα προβλήματά του με βίαιο τρόπο.

8. Η σωματική τιμωρία μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές μορφές κακοποίησης.

9. Ο διάλογος και η μη βίαιη διαπαιδαγώγηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να μαθαίνει ένα παιδί τους κανόνες και τα όρια που χρειάζεται στη ζωή του.

10. Είναι στο χέρι μας να βγάλουμε το ξύλο και τη βία από τη ζωή των παιδιών.

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki