Friday 19 August 2011

Αν έχετε μικρά παιδιά στο σπίτι, τον νου σας στις σκνίπες,

αυτά τα μικροσκοπικά έντομα που ζουν μέσα σε τρύπες, κορμούς δένδρων, πέτρινους τοίχους, πεσμένα φύλλα και γενικά σε σκοτεινούς χώρους,
και εμφανίζονται τη νύχτα.
Οι σκνίπες μπορεί να είναι μολυσμένες με το παράσιτο που προκαλεί λεϊσμανίαση στους ανθρώπους (και τη νόσο κάλα αζάρ στους σκύλους), μία νόσο που συνήθως προσβάλλει το δέρμα, αλλά μπορεί να προσβάλλει και τα εσωτερικά όργανα (σπλάγχνα).
Ετησίως ανιχνεύεται στη χώρα μας σε 30-50 ανθρώπους, κυρίως σε παιδιά ή σε άτομα με εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα.
Επιστήμονες από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας και την Πανεπιστημιακή Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» συνιστούν να προστατεύουμε τα παιδιά από τις σκνίπες τις βραδινές ώρες χρησιμοποιώντας εντομοαπωθητικά σκευάσματα στα ακάλυπτα μέρη του σώματος και να ψεκάζουμε τα σημεία του σπιτιού και του κήπου όπου μπορεί να αναπτύσσονται σκνίπες με ειδικά βιολογικά φάρμακα, τα οποία δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον ούτε κάνουν κακό στην υγεία.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι πιο επικίνδυνοι μήνες του χρόνου είναι από τον Απρίλιο έως και τον Νοέμβριο. 
Τα Νέα

Συνελήφθη 45χρονος που βίασε 12χρονη στην Καβάλα

Όλα τα καθάρματα θα συλληφθούν  και θα σαπίσουν στην φυλακή. Κανένας δεν θα γλυτώσει. Κανένας.
.
Και παρακαλούμε να φροντίσουν με αγάπη μεγάλη το κοριτσάκι που κακοποιήθηκε. Δεν υπάρχει μεγαλύτερος πόνος.
Αγάπη χωρίς όρια είναι το φάρμακο για να συνέλθει το κορίτσι.
Ένας άνδρας, ηλικίας 45 ετών, από τη Δημοτική Κοινότητα Κάρυανης του Δήμου Παγγαίου...
συνελήφθη χθες το βράδυ για το βιασμό ενός 12χρονου κοριτσιού από τις Σέρρες.
Ο 45χρονος ομολόγησε την πράξη του στους αστυνομικούς, κατά τη διάρκεια της ανάκρισης, δηλώνοντας, μάλιστα, πως είχε εκτίσει εξαετή ποινή φυλάκισης στη Γερμανία για ανάλογη υπόθεση βιασμού.
Ο δράστης, μετά την ομολογία του, αναγνωρίστηκε από το 12χρονο κορίτσι, οι γονείς τους οποίου κατήγγειλαν το βιασμό του στις αστυνομικές αρχές το βράδυ της Τετάρτης.
Η 12χρονη έκανε διακοπές με την οικογένειά της στην παραλία Οφρυνίου του Δήμου Παγγαίου. Το απόγευμα της Τετάρτης ξεκίνησε από το σπίτι της για να πάει σε κοντινό περίπτερο. Στη διαδρομή, ο 45χρονος άντρας, που οδηγούσε ένα κόκκινο αυτοκίνητο, τη σταμάτησε και της πρότεινε να τη μεταφέρει στον προορισμό της. Αντ' αυτού, ωστόσο, την οδήγησε σε ερημική τοποθεσία, όπου τη βίασε. Στη συνέχεια, την επέστρεψε στο σημείο, απ' όπου την παρέλαβε, αλλά σε αρκετά μακρινή απόσταση από το σπίτι της. Η 12χρονη επέστρεψε σοκαρισμένη στο σπίτι και αμέσως οι γονείς κατήγγειλαν το γεγονός στις αστυνομικές αρχές.
Ο ιατροδικαστικής εξέτασε το νεαρό κορίτσι, το βράδυ της Τετάρτης, στο Νοσοκομείο Καβάλας και επιβεβαίωσε το βιασμό του.
Η κινητοποίηση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καβάλας ήταν μεγάλη τόσο στα γεωγραφικά όρια της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας όσο και στις γύρω περιοχές. Μάλιστα, προτού ο δράστης ομολογήσει την πράξη του, είχε γίνει η προσαγωγή τεσσάρων υπόπτων.


Πηγή: 24wro.blogspot.com
arpaktiko.org

Διαδικτυακές διαφημίσεις: Σπρώχνουν τα παιδιά στο ποτό
New media, new problem? Using the internet to promote alcohol

Κατακλύζουν τις δημοφιλείς σελίδες σε νέους αλλά και σε παιδιά ηλικίας 8 με 17 ετών

New media, new problem? Using the internet to promote alcohol

Οι ανεξέλεγκτες διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών στις δημοφιλείς ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης «σπρώχνουν» νέους και παιδιά στο αλκοόλ, υποστηρίζει βρετανική μη κερδοσκοπική οργάνωση
Λονδίνο 
Εταιρείες αλκοολούχων ποτών κατηγορούνται ότι στοχεύουν σε παιδιά για την προώθηση των προϊόντων τους μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter. Η βρετανική μη κερδοσκοπική οργάνωση Alcohol Concern προειδοποιεί ότι διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών κατακλύζουν τις σελίδες αυτές που είναι τόσο δημοφιλείς σε νέους αλλά και σε παιδιά ηλικίας 8 με 17 ετών.
Διαδικτυακά παιχνίδια, διαγωνισμοί και βίντεο από πάρτι πλημμυρισμένα στο αλκοόλ είναι τα μέσα που χρησιμοποιούν οι ποτοποιίες προκειμένου να προσεγγίσουν τα παιδιά. Το μάρκετινγκ στις ιστοσελίδες αυτές γίνεται επίσης με την αποστολή μηνυμάτων και με διαφημίσεις που εμφανίζονται ξαφνικά στον ιστοχώρο, χωρίς να γίνεται η διάκριση εάν ο δέκτης τους είναι ανήλικος.
Έρευνα δείχνει ότι οι διαφημίσεις έχουν σοβαρό αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά βλέπουν το αλκοόλ. Η ανταπόκριση των ανηλίκων είναι μεγάλη και το φαινόμενο παίρνει πιο σοβαρές διαστάσεις δεδομένου ότι το 49% των παιδιών 8 με 17 ετών έχει το δικό του προφίλ σε κάποιο ιστότοπο όπως το Facebook. 
Οι έφηβοι τείνουν να επαινούν διάφορες μάρκες ποτών, να δημιουργούν ανεπίσημες σελίδες γύρω από το αγαπημένο τους ποτό και να μοιράζονται φωτογραφίες και σχόλια, όπου καυχιούνται για τις μεγάλες ποσότητες αλκοόλ που καταναλώνουν..
Η οργάνωση επιμένει πως οι διαφημίσεις αλκοολούχων θα πρέπει να καταργηθούν από τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και πως οι εταιρείες θα πρέπει να επιβάλλουν περιορισμούς σε ανεπίσημες σχετικές σελίδες που δημιουργούνται από το κοινό. Στην έρευνα με τίτλο «Νέα Μέσα, Νέο Πρόβλημα;» καταγράφονται οι μάρκες Fosters, WKD, Carling, Budweiser, Carlsberg, Bacardi και Smirnoff ως οι πιο δημοφιλείς στα παιδιά, οι οποίες έχουν τη δική τους επίσημη ιστοσελίδα, αλλά και επιπλέον παρουσία στο Facebook και το Twitter. 
Άλλο σκέλος του προβλήματος είναι πως οι ανήλικοι δηλώνουν ψευδή ημερομηνία γέννησης για να εισέλθουν στις ιστοσελίδες των εταιρειών αλκοολούχων ποτών, οι οποίες χρησιμοποιούν αναποτελεσματικούς μηχανισμούς ελέγχου των χρηστών. 

Παπούτσια με τακούνια για... κοριτσάκια!!
Are high heels appropriate for little girls?

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Είμαι μητέρα ενός κοριτσιού 5 χρονών και το τελευταίο διάστημα βλέπω στις βιτρίνες παιδικών καταστημάτων παπουτσάκια με τακούνια. Η κόρη μου, μου ζητάει επίμονα της αγοράσω ένα τέτοιο ζευγάρι. Διστάζω να προχωρήσω σε μια τέτοια αγορά καθώς ανησυχώ για το τι μπορεί να πάθει η μικρή φορώντας από τέτοια ηλικία τακούνια.
Είναι καλό για ένα μικρό κορίτσι να φοράει τακούνια;
Are high heels appropriate for little girls?
Απαντά ο Εμμανουήλ Αρβανιτάκης, ποδολόγος
Είναι γεγονός ότι τελευταία χρόνια στα καταστήματα παιδικών υποδημάτων διατίθενται προς πώληση παιδικά παπούτσια με τακούνι για τις μικρές κυρίες που θέλουν να μιμηθούν τη μαμά που φοράει ψηλοτάκουνα παπούτσια. Καλό θα είναι να έχουμε πάντα κατά νου ότι το παιδί δεν είναι ένας μικρός ενήλικας. Τα ψηλοτάκουνα παπούτσια είναι ό,τι χειρότερο για τη σωστή ανάπτυξη των ποδιών ενός παιδιού καθώς ενέχουν κινδύνους για ατυχήματά λόγω του ότι το βάδισμα με τέτοιου είδους παπούτσια είναι ιδιαιτέρως ασταθές και οι κινήσεις των οστών των μυών του ποδιού περιορίζονται. 
Επιπλέον υπάρχει σοβαρός κίνδυνος με τη χρήση τέτοιων παπουτσιών να αλλάξει η στάση του σώματος και η βάδιση του παιδιού, προκαλώντας ίσως και χρόνια προβλήματα. Το ιδανικό παπούτσι είναι φτιαγμένο από δέρμα καλής ποιότητας, έχει επαρκές μήκος και πλάτος, το πίσω μέρος του ποδιού πρέπει να είναι αρκετά σκληρό ούτως ώστε να κρατά το πόδι από το να μετακινείται προς τα μπρος, τα τακούνια δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν τους δυόμισι με τρεις πόντους ενώ η βάση τους θα πρέπει να είναι τόσο πλατιά όσο το παπούτσι για να δώσει σταθερότητα, να έχει καλό δέσιμο και η σόλα του να μην γλιστρά και να απορροφά τους κραδασμούς. Αγοράστε λοιπόν στο κοριτσάκι σας ένα παπούτσι με τακούνι τριών πόντων και αποφύγετε τις υψηλότερες διαστάσεις για να εξασφαλίσετε τη καλή ανατομία του ποδιού του παιδιού και την αποφυγή δυσάρεστων λειτουργικών προβλημάτων στο μέλλον.
infokids   
   
Τα τακούνια της τετράχρονης Σούρι Κρουζ, εξόργισαν!
 
Από την Πόπη Τερσιπάζογλου 
Όταν η λιλιπούτεια fashion icon Σούρι, κόρη του Τομ Κρουζ και της Κέιτι Χολμς, φόρεσε για πρώτη φορά πέρσι, τριών τότε ετών, κάτι ασημένια t-bar mary janes με ένα χαριτωμένο τοσοδούλικο τακουνάκι, όλοι θεωρήσαμε ότι ήταν μια εκκεντρικότητα της διάσημης και fashionista μαμάς της. Έκτοτε έχει περάσει ένας χρόνος και φάνηκε ότι δεν ήταν μία μεμονωμένη, αμφιλεγόμενη στυλιστική επιλογή αφού  


Μεγάλα brands όπως η Gap Kids και τα Νext είδαν την ευκαιρία να βγάλουν σειρές με τακούνια για τρίχρονα κορίτσια και μεγάλη μερίδα γονιών είδαν την κίνηση με μισό μάτι.  
Το διαδικτυακό γκρουπ γονιών Mumset ξεκίνησε μια εκστρατεία η οποία ονομάζεται Let Girls Be Girls η οποία ζητάει από τις εταιρίες να υπογράψουν μια συμφωνία να μην πουλάνε ο,τιδήποτε μπορεί να φέρει σεξουαλικές αποχρώσεις στη ζωή των μικρών κοριτσιών. 
Ένα μέλος του γκρουπ δήλωσε: «Ορισμένα από τα παπούτσια μοιάζουν περισσότερο με αυτά που φοράνε οι χορεύτριες στα κλαμπ και δεν έχουν καμία θέση σε ένα παιδικό πόδι. Τα συγκεκριμένα αντικείμενα μυούν στο σεξισμό προεφηβικά κορίτσια. Εμείς λέμε στις εταιρίες αυτές: ‘Ρίξτε μια ματιά στη σειρά παπουτσιών σας και αναρωτηθείτε εάν αυτά είναι κατάλληλα για μικρά παιδιά’». Ένας εκπρόσωπος της αλυσίδας NEXT απάντησε στους εξοργισμένους γονείς ότι τα συγκεκριμένα παπούτσια δεν είναι ανάρμοστα, είναι απλά ιδιαίτερα» ενώ η Gap Kids αναφέρει ότι «τα τακούνια είναι ειδικά σχεδιασμένα και τεσταρισμένα ούτως ώστε να είναι απολύτως ασφαλή».

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki