Thursday, 9 September 2010

Φαγητό σε βαζάκι ή σπιτικό φαγάκι; Φασολάκια για παιδιά!

Στο εμπόριο υπάρχουν έτοιμα βαζάκια με βρεφικές τροφές οι οποίες υπόκεινται σε αυστηρούς ελέγχους
για την ποιότητα τους. 
Μπορείτε όμως να αλέθετε το δικό σας σπιτικό φαγητό και να το διατηρείτε για 2 ημέρες στο ψυγείο.
 Πολλά από αυτά όμως περιέχουν συστατικά τα οποία δεν είναι πάντα προσαρμοσμένα στην ηλικία του μωρού (περιέχουν αλάτι, ζάχαρη ή μέλι) παρόλο που γράφουν ότι είναι.
Τα βαζάκια, είναι μια καλή λύση για την περίπτωση που δεν βρίσκεστε σπίτι, ή δεν προλάβατε να μαγειρέψετε.  
Δεν συμφέρει όμως από οικονομικής άποψης να τα εντάξετε στο καθημερινό διατροφικό πρόγραμμα του μωρού. 
Όπως και για κάθε τι, διαβάστε την ετικέτα με τα συστατικά που περιέχει η συσκευασία και την ημερομηνία λήξης.
Γενικώς, μπορείτε να αλέθετε το δικό σας σπιτικό φαγητό και να το διατηρείτε για 2 ημέρες στο ψυγείο.
Έτσι ελέγχετε την ποιότητα της τροφής και την ποικιλία των συστατικών.
Πριν δώσετε στο μωρό το γεύμα του φροντίστε να είναι αν όχι σε χλιαρή θερμοκρασία, τουλάχιστον σε θερμοκρασία δωματίου.

Το παιδοφασολάκι... 

Συστατικά

  • φασολάκια
  • πατάτες
  • κοτόπουλο
  • 1 ελιά

Οδηγίες

1. Μαγειρεύουμε τα φασολάκια όπως ξέρουμε. Βάζουμε λίγα σε ένα πιάτο και του δίνουμε το σχήμα φορέματος
2. Τοποθετούμε μια πατάτα για κεφάλι
3. Κόβουμε κοτόπουλο για χέρια και πόδια
4. Προσθέτουμε λίγα φασολάκια για μαλλιά. Κόβουμε το πάνω και το κάτω μέρος της ελιάς για μάτια και μια λωρίδα για στόμα
Έτοιμο το κοριτσάκι μας!!

Η ιδέα είναι της Kate love Greg

Άριστοι μαθητές με έξυπνη μελέτη

Σύμφωνα με αμερικανούς ερευνητές, το αποδοτικό διάβασμα επιτυγχάνεται με την ανατροπή καθιερωμένων συνηθειών
«Όσο μεγαλύτερη είναι η πρόκληση για να αποθηκευτεί μια πληροφορία τόσο πιο δύσκολα σβήνεται από τη μνήμη αυτή η πληροφορία αργότερα».
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ - Κάθε Σεπτέμβριο εκατομμύρια γονείς πασχίζουν να βρουν τον καλύτερο τρόπο για να ξαναβάλουν τα παιδιά σε πρόγραμμα και ρυθμούς σχολείου μετά την ανεμελιά των διακοπών. 
Οι συμβουλές είναι γνωστές: 
Δημιουργήστε έναν ήσυχο χώρο όπου θα μπορούν να μελετούν. Βάλτε πρόγραμμα για το διάβασμα στο σπίτι. 
Βάλτε τους στόχους. 
Βάλτε τους όρια.
Αλλά, αντίθετα από ό,τι πιστεύαμε ως σήμερα, για να εντυπωθεί καλύτερα η γνώση απαιτείται ένας βαθμός «επιθυμητής δυσκολίας» στη διάρκεια της μελέτης. Όπως λένε ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Λος Αντζελες (UCLΑ),  

«όσο μεγαλύτερη είναι η πρόκληση για να αποθηκευτεί μια πληροφορία τόσο πιο δύσκολα σβήνεται από τη μνήμη αυτή η πληροφορία αργότερα».

Οι αμερικανοί ψυχολόγοι κατέληξαν σε ορισμένες «καλές συνήθειες» που αν καλλιεργήσουμε μικροί και μεγάλοι θα εξασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα. Με δυο λόγια, θα πετύχουμε την έξυπνη μελέτη.
Η πρώτη είναι να εναλλάσσουμε συχνά τον χώρο στον οποίο διαβάζουμε. Η ιδέα μπορεί να ακούγεται ανορθόδοξη, έχει όμως αποδειχθεί ότι η αλλαγή του χώρου όχι μόνο δεν αποσυντονίζει τον εγκέφαλο αλλά αυξάνει τις πληροφορίες που συγκρατούμε μελετώντας.
Φαίνεται λοιπόν ότι η συμβουλή που δίνουμε στους μαθητές να βρουν έναν συγκεκριμένο χώρο στο σπίτι ή μια ήσυχη γωνιά σε κάποια βιβλιοθήκη δεν βοηθάει το διάβασμά τους. Οι έρευνες δείχνουν ότι ο εγκέφαλος συνδέει, συχνά υποσυνείδητα, αυτό που μελετάμε με τα ερεθίσματα που δεχόμαστε από το περιβάλλον και το αποθηκεύει καλύτερα στη μνήμη.  

«Πιστεύουμε ότι όσο περισσότερο ποικίλλει το εξωτερικό περιβάλλον τόσο εμπλουτίζεται η πληροφορία αναγκάζοντας τον εγκέφαλο να κάνει περισσότερουςσυσχετισμούς... Ξεχνάμε πιο δύσκολα όσα έχουμε μάθει με αυτόν τον τρόπο» λέει ο Ρόμπερτ Μπιορκ, καθηγητής Ψυχολογίας στο UCLΑ. 
Κάτι ανάλογο ισχύει όταν εναλλάσσουμε τον τύπο του γνωστικού αντικειμένου που μελετάμε σε μια ημέρα. Αν, π.χ., ασχοληθεί κανείς με το λεξιλόγιο, την ανάγνωση κειμένου και ορισμένους γραμματικούς κανόνες μιας ξένης γλώσσας το ίδιο απόγευμα, οι γνώσεις αυτές θα εντυπωθούν καλύτερα στον εγκέφαλο από ό,τι αν μελετούσε μόνο λεξιλόγιο στη διάρκεια του απογεύματος.
«Τα αποτελέσματα αυτής της
μεθόδου είναι εντυπωσιακά. O εγκέφαλος εκπαιδεύεται στο να αναγνωρίζει τη στρατηγική που απαιτείται κάθε φορά για την επίλυση ενός προβλήματος ή τη χρήση μιας πληροφορίας» λέει ο δρ Μπιορκ. 
Αν και οι ερευνητές δεν αρνούνται ότι η εντατική και εξαντλητική μελέτη ενός και μόνο γνωστικού αντικειμένου σε μικρό χρονικό διάστημα μπορεί να εξασφαλίσει καλύτερη βαθμολογία σε κάποιο διαγώνισμα, παρομοιάζουν τη διαδικασία της μάθησης με το πακετάρισμα μιας βαλίτσας. 
  • Όταν γίνεται χωρίς βιασύνη, τακτικά και σταδιακά, η βαλίτσα θα κρατήσει για περισσότερο καιρό το περιεχόμενό της χωρίς να διαλυθεί.
  • Όταν ο εγκέφαλος επανέρχεται σε γνώσεις που απέκτησε στο παρελθόν, αναγκάζεται να μάθει από την αρχή κάποια από τα στοιχεία που είχε απορροφήσει προτού προσθέσει νέες πληροφορίες σε μια πρακτική που εμπεδώνει τη γνώση.
  • Όσο για τα διαγωνίσματα, παρά τα αρνητικά συναισθήματα που συχνά τα συνοδεύουν, φαίνεται ότι κάνουν θαύματα: όταν αναγκάζεται κανείς να ανασύρει μια πληροφορία από τη μνήμη του, αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αποθηκεύεται και κάνει την πρόσβαση σε αυτήν πιο εύκολη στο μέλλον.
tovima

Χώρο στο Διαδίκτυο για τον «μικρό αναγνώστη»

Έναν δικτυακό τόπο για παιδιά και εφήβους κατασκευάζει το ΕΚΕΒΙ. Η ιστοσελίδα μικρός αναγνώστης έχει ως στόχο να ενημερώσει παιδιά και γονείς γύρω από το διάβασμα και το βιβλίο.
Η ιστοσελίδα απευθύνεται σε παιδιά έξι έως 12 ετών.
Σκοπός του ΕΚΕΒΙ είναι να ξυπνήσει τη διάθεση των παιδιών για διάβασμα και να διαλύσει την παγιωμένη αντίληψη που επικρατεί σε γονείς και παιδιά ότι το βιβλίο είναι μόνον διδακτικό εργαλείο και συνεπώς ένα είδος εξαναγκασμού. Επίσης, να δείξει ότι το διάβασμα εκτός σχολείου και εργασίας είναι καταρχήν ψυχαγωγία και διασκέδαση.

Οι επιδιώξεις του Μικρού Αναγνώστη είναι:

  • να ενημερώσει τα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, για όλα όσα συμβαίνουν για και γύρω από το βιβλίο.
  •  να συστήσει τους δημιουργούς των βιβλίων σε παιδιά και νέους ώστε να εξοικειωθούν με τα πρόσωπα πίσω από τα βιβλία και να γοητευθούν από τη δημιουργική διαδικασία.
  • να δημιουργήσει ένα πλέγμα παιχνιδιών και διασκεδαστικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το βιβλίο και εξοικειώνουν το παιδί με τίτλους, δημιουργούς και ιστορίες δίνοντας έτσι ερεθίσματα για ανάγνωση.
  • να ζυμώσει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία των παιδιών μέσα από διαγωνισμούς γραφής, εικονογράφησης και συγγραφικά παιχνίδια.
Η ιστοσελίδα απευθύνεται σε παιδιά έξι έως 12 ετών.
tovima

Πολωνία: Πάνω από 100 συλλήψεις για κατοχή και διακίνηση υλικού παιδικής πορνογραφίας
Poland: arrests for child pornography

Η πολωνική αστυνομία ανακοίνωσε σήμερα τη σύλληψη συνολικά 102 ατόμων σε διαφορετικές περιοχές της χώρας, με την κατηγορία της κατοχής και διακίνησης στο διαδίκτυο υλικού παιδικής πορνογραφίας.

94 held for child porn in Poland

«Οι αστυνομικοί ερεύνησαν την Τρίτη και την Τετάρτη 114 διαμερίσματα, έδρες εταιρειών και ίντερνετ καφέ. Κατασχέθηκαν 133 υπολογιστές και σκληροί δίσκοι, καθώς και 3.500 CD/DVD», δήλωσε ο εκπρόσωπος της πολωνικής αστυνομίας.
Παρόμοιες επιχειρήσεις που είχαν πραγματοποιηθεί στην Πολωνία τον περασμένο Απρίλιο και Ιούλιο είχαν οδηγήσει συνολικά στη σύλληψη 111 προσώπων.

tovima.gr

Ανακύκλωση παιχνιδιών και βιβλίων

Οι μαθητές του easy-learn αναλαμβάνουν δράση και ανακυκλώνουν τα παλιά παιχνίδια.. όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους:
Μετά την επιτυχημένη ανακύκλωση υπολογιστών που έκαναν οι μαθητές του easylearn και την δημιουργία ενός εργαστηρίου υπολογιστών σε σχολείο της περιοχής από παλιό hardware που είχαμε στα υπόγεια και τα πατάρια μας συνεχίζουμε ακόμα πιο ορεξάτοι για τη νέα δράση, την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ και ΒΙΒΛΙΩΝ.


Μαζεύουμε τα παλιά μας παιχνίδια, κουκλάκια, αυτοκινητάκια, επιτραπέζια, ηλεκτρονικά, βιβλία και παραμυθάκια, τα διορθώνουμε και τα καθαρίζουμε και τα χαρίζουμε εκεί που θα έχουν πάλι ζωή.
Φέρτε τα παλιά σας παιχνίδια και κερδίστε έκπτωση 15% στα παιδικά προγράμματα του easylearn.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την ανάρτηση μιας και η βοήθεια σας με την ανάρτηση της προηγούμενης ανακύκλωσης (υπολογιστών) ήταν μεγάλη.  
Παρόλο που βρισκόμαστε σε επαρχιακή πόλη έξω από την Θεσσαλονίκη επικοινώνησαν μαζί μας αρκετοί αναγνώστες σας, από όλο το νομό, και προοσέφεραν το hardware που δεν χρειαζόταν.
Όσοι ενδιαφέρονται, θέλουν και μπορούν να βοηθήσουν θα μας βρουν στο 2394020614 ή στο info@easy-learn.gr

kala-nea

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki