Όταν τα χρόνια πια περάσουν,
Το μόνο που θα θυμούνται σίγουρα, είναι το πώς τους έκανες να νιώθουν. To πώς τους έκανες να νιώθουν, όταν ήσουν δίπλα τους…Την αγάπη που τους έδειξες.
Save Our Children ♦ Σώστε τα Παιδιά μας
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,
Προστατεύστε το Χαμομηλάκι, Είναι το Φως.
Κίνημα για την προστασία του παιδιού
hamomilaki@gmail.com ♦ ♦
Η ευτυχία είναι απλή, σαν τη σκέψη ενός παιδιού
Το μόνο που θα θυμούνται σίγουρα, είναι το πώς τους έκανες να νιώθουν. To πώς τους έκανες να νιώθουν, όταν ήσουν δίπλα τους…Την αγάπη που τους έδειξες.
«Με τα χρόνια, οι παλαιότερες μορφές μάθησης φαίνεται να είναι οι πιο αποτελεσματικές μορφές μάθησης»Χωρίζει αυτές τις μορφές σε δύο μέρη που είναι εξίσου σημαντικά στη διαμόρφωση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται και ενεργούν.
«Το κλειδί για την εκπαίδευση είναι να βοηθάς τους μαθητές να βρουν πληροφορίες, να αξιολογήσουν αυτές τις πληροφορίες για να ελέγξουν την ακρίβειά τους και να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες με δημιουργικούς τρόπους»Η εργασία σε ομάδες και όχι σε απομόνωση θα διδάξει επίσης στους μαθητές «συναισθηματική νοημοσύνη». Οι μαθητές θα βαθμολογηθούν όχι μόνο με βάση τις ατομικές συνεισφορές τους, αλλά και με βάση την επιτυχία της ομάδας, την πνευματική ποιότητα του έργου και το πόσο καλά τα πήγαιναν τα μέλη της ομάδας.
«Η μάθηση βάσει έργου διδάσκει ευγένεια και συναισθηματική νοημοσύνη, τα οποία δεν φαίνεται να εκτιμούμε μέχρι να είναι πολύ αργά»,
«Οι άνθρωποι δεν απολύονται επειδή είναι ηλίθιοι. Απολύονται επειδή δεν μπορούν να συνεργαστούν με άλλους ανθρώπους».Ο Όμηρος ήταν περισσότερο δάσκαλος παρά αφηγητής
«Θα ήταν πιο ανεξάρτητοι στοχαστές, πιο κριτικοί στοχαστές, πιο λογικοί στοχαστές. Και θα ήταν καλύτερα εξοπλισμένοι για έναν κόσμο που είναι εντελώς γεμάτος πληροφορίες».Μια άλλη κρίσιμη πτυχή – και αυτό που αρχικά τράβηξε τον Lucas στην εκπαίδευση – είναι η ανάγκη να αξιοποιηθεί η ψηφιακή επανάσταση. Λέει ότι άτομα με υψηλή μόρφωση, όπως μηχανικοί, δικηγόροι ή γιατροί, θα έκαναν καλύτερες παρουσιάσεις εάν η σχολική τους εκπαίδευση είχε τονίσει την ανάγκη να επικοινωνούν τόσο αποτελεσματικά με τα γραφικά και τον ήχο όσο και με τις λέξεις.
Αυτοί είναι οι κανόνες που θα σας βοηθήσουν να το αποκτήσετε
Τα “μη” και τα “δεν”, ιδίως όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα, δεν βοηθούν τα παιδιά να προσεγγίσουν τη συμπεριφορά εκείνη που θα οδηγήσει σε μια όμορφη και αρμονική ατμόσφαιρα μέσα στο σπίτι. Υπάρχουν όμως πάντα οι τρόποι που θα κατευθύνουν πρώτα εμάς τους γονείς στη θέσπιση κανόνων προς τα παιδιά, οι οποίοι αφενός θα ωφελήσουν τα παιδιά αφετέρου θα δημιουργήσουν ένα όμορφο περιβάλλον μέσα στο οποίο θα μπορέσουν να μεγαλώσουν και να ωριμάσουν.
Πολλοί γονείς θέτουν τους κανόνες στο σπίτι και απαιτούν την υπακοή των παιδιών τους. Τα μεγαλώνουν σ’ ένα περιβάλλον με «μη» χωρίς να εξηγούν γιατί το συγκεκριμένο απαγορεύεται. Συχνά, το αιτιολογούν με τις φράσεις «το είπε η μαμά , «όχι αυτό, δεν αρέσει του μπαμπά» ή «στο απαγορεύω, γιατί έτσι». Τα παιδιά με τη σειρά τους, άλλες φορές υπακούν, παρόλο που δεν καταλαβαίνουν το λόγο και άλλες φορές αντιδρούν, μέχρι μια τιμωρία ή μια υποχώρηση των γονιών τους να δημιουργήσει μια διαφορετική αντίδραση.
Η ψυχολόγος Υγείας και ψυχοθεραπεύτρια, Άννα Μαρία Παπαδοπούλου, ανάρτησε μια έξυπνη αφίσα υπό τον τίτλο το «Το σπίτι της κυρίας Ηρεμίας» όπου περιλαμβάνει κωδικοποιημένα τους 13 κανόνες που πρέπει να τηρούν τα παιδιά στο σπίτι τους για το κοινό καλό της οικογένειας.
Μπορείτε αν θέλετε να βάλετε τους κανόνες αυτούς σε ένα εμφανές σημείο στο σπίτι σας που να μπορεί το παιδί να τους βλέπει. Η συμμετοχή του στους κανόνες είναι πολύ σημαντική καθώς θα έχει ένα κίνητρο παραπάνω να τους υπακούσει, αφού ήταν παρών στην θέσπισή τους.
Όταν γίνεται παράβαση των κανόνων, οι τιμωρίες και οι απειλές δεν βοηθούν, καλό είναι να μιλήσετε με το παιδί σας και να σας εξηγήσει τι έφταιξε. Μπορεί να έχει μεγαλώσει και ο κανόνας αυτός να παρεμποδίζει την ικανοποίηση κάποιας νέας του ανάγκης. Όποτε, καλό είναι να συζητήσετε και να δείτε πώς μπορείτε να το ρυθμίσετε. Με τον τρόπο αυτό δίνετε την δυνατότητα στο παιδί σας, να μάθει να συζητά, να διεκδικεί τα θέλω του, να γίνεται πιο δημιουργικό ως προς την εύρεση λύσεων, υπεύθυνο και με αυτοπεποίθηση.