Friday, 12 February 2010

Μάθημα στην αποθήκη...

Κυρία Υπουργέ, γιατί τους μαθητές του 1ου Γυμνασίου Νέας Φιλαδέλφειας, τους αντιμετωπίζουν σαν παιδιά ενός κατώτερου Θεού;

Μας πληροφόρησαν ότι τους μαθητές του 1ου Γυμνασίου Νέας Φιλαδέλφειας του υποχρεώνουν αντί για αίθουσα διδασκαλίας να στοιβάζονται σε αποθήκη.

Συγκεκριμένα μας γράφουν:
Μάθημα στην αποθήκη.
Στην περίφημη «αίθουσα αποθήκη» κάνουν μάθημα οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Νέας Φιλαδέλφειας.
Δίπλα στο κλειστό γυμναστήριο, χωρίς παράθυρα, παιδιά κυριολεκτικά το ένα πάνω στο άλλο.
Δίπλα ακριβώς το 1ο Λύκειο διαθέτει αίθουσες ευάερες και ευήλιες… κλειδωμένες.

Μετά από συζητήσεις και εντολή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσηςπαραχώρησαν μια αίθουσα για τους μαθητές του Γυμνασίου και αυτή από τις… 11 το πρωί.
Την περασμένη Τρίτη μαινόμενος ο καθηγητής της φυσικής όρμησε και κυριολεκτικά τραβώντας τους μαθητές, τους πέταξε έξω φωνάζοντας «ξέρετε ρε ποιος είμαι εγώ;».
Με τον ίδιο σκαιό τρόπο αντιμετώπισε και γονείς μαθητών, οι οποίοι ζήτησαν εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του.

Εμείς ρωτάμε:
- Τι λέει επ΄ αυτού το γραφείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Φιλαδέλφειας καθώς και ο Λυκειάρχης;
- Τι λέει η κυρία Υπουργός Παιδείας;
Μπαλάκι μαθητές γυμνασίου το 2010. Ντροπή…

Νάσος
από stoxasmos-politikh

Κινούμενα Σχέδια στο Μουσείο

Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
(Μονή Λαζαριστών, στην Σταυρούπολη)

Το κινούμενο σχέδιο ως τέχνη συμπυκνώνει αρχές και τεχνικές από τα περισσότερα πεδία της δημιουργικής έκφρασης όπως το σχέδιο, τον κινηματογράφο, τη φωτογραφία, τη μουσική και τον ήχο. 
Το τελικό αποτέλεσμα είναι συχνά εξωπραγματικό, γοητεύει μικρούς και μεγάλους καθώς καταφέρνει να “ζωντανέψει και να εικονογραφήσει με πληρότητα μια φαντασία, το αδύνατο, το ακόμα μη ιδωμένο.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Κινούμενα Σχέδια στο Μουσείο” προτείνει την οικειοποίηση των τεχνικών και των εργαλείων που χρειάζονται για να δημιουργηθεί κινούμενο σχέδιο.
Σκοπός του προγράμματος είναι η κατανόηση και η δημιουργία κινούμενης εικόνας. Πως δηλαδή ένα στατικό υποκείμενο (σχέδιο ή εικόνα) αποκτά κίνηση με την ανθρώπινη παρέμβαση και υποβοηθούμενο από τα τεχνολογικά μέσα (ψηφιακά και αναλογικά). Μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με ψυχαγωγικό χαρακτήρα, το παιδί θα ανακαλύψει και θα παράγει προοδευτικά τα δικά του κινούμενα σχέδια (animation), μέσα στο ειδικά διαμορφωμένο εργαστήριο του μουσείου, στη Μονή Λαζαριστών, στην Σταυρούπολη.
Απώτερος στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργία μιας ταινίας μικρού μήκους από τα παιδιά, κινουμένων σχεδίων φτιαγμένη σε κλίμα ομαδικής εργασίας το οποίο θα ολοκληρωθεί στο τέλος των κύκλων.

Οι ενότητες του προγράμματος είναι οι εξής:
  • Ιστορία του κινούμενου σχεδίου και κόμικ.(1ος κύκλος)
  • Σχέδιο και σκίτσο.(1 κύκλος)
  • Βασικές αρχές της φωτογραφίας. (1ος κύκλος)
  • Ανάπτυξη σεναρίου. (1ος κύκλος)
  • Ψηφιοποίηση εικόνας // ψηφιακή επεξεργασία εικόνας. (2ος κύκλος)
  • Επεξεργασία κινούμενης εικόνας και βίντεο μέσω Η/Υ. (2ος κύκλος)
Διάρκεια: Το κάθε μάθημα διαρκεί δύο ώρες ενώ μεσολαβεί ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα με δράσεις στην τρέχουσα έκθεση ή προβολή ταινιών μικρού μήκους (συνολική διάρκεια - 120 λεπτά).
Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί σε δύο (2) κύκλους μαθημάτων που θα πραγματοποιούνται το Σάββατο.

Χώρος: Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Μονή Λαζαριστών
Ηλικίες:
Παιδιά από 8 έως 12 ετών
Κόστος:
135€ ο κύκλος (10 εβδομάδες)
Έναρξη μαθημάτων:
από το Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010.

Οργάνωση, σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων ΚΜΣΤ
Παπαβέργου Εύη, Ιστορικός της Τέχνης - Επιμελήτρια
Παρασκευά Κατερίνα, Μουσειοπαιδαγωγός- Νηπιαγωγός

Ομάδα εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Βολογιαννίδου Εύα, Ιστορικός της Τέχνης
Μανώλη Νικολίνα, Ιστορικός της Τέχνης
Βλαχομήτρου Τάνια, Μουσειολόγος
Τσακιρίδου Ολυμπία, Ιστορικός της Τέχνης

Σχεδιασμός και εφαρμογή εργαστηρίου:
Θεοφάνης Νούσκας, Εικαστικός- Εκπαιδευτικός
Πληροφορίες:
Εύη Παπαβέργου, Ιστορικός της τέχνης, Επιμελήτρια
Κατερίνα Παρασκευά, Νηπιαγωγός-Μουσειοπαιδαγωγός

Τ: 2310-589222,
Ε-mail: education@greekstatemuseum.com

πηγή

Συνελήφθη 47χρονος για αποπλάνηση ανηλίκου

Προσέγγιζε ανήλικα αγόρια σε διάφορα ίντερνετ καφέ στην περιοχή των Κάτω Πατησίων
Για αποπλάνηση ανηλίκου, ασέλγεια σε βάρος ανηλίκου, πορνογραφία ανηλίκων και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας, συνελήφθη σήμερα το πρωί 47χρονος Έλληνας, που είχε αποταχτεί από το αστυνομικό σώμα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της Ασφάλειας Αττικής.
Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, ο συλληφθείς εδώ και τρία χρόνια περίπου πήγαινε σε διάφορα ίντερνετ καφέ στην περιοχή των Κάτω Πατησίων, όπου προσέγγιζε ανήλικα αγόρια από 13 έως 16 ετών, αρχίζοντας να κάνει παρέα μαζί τους. Μετά από λίγους μήνες καλούσε τα παιδιά μόνα τους ή ομαδικά στο σπίτι του, όπου τα έβαζε να παρακολουθούν ταινίες πορνογραφικού περιεχομένου και ασελγούσε σε βάρος τους.
Για αυτές τις πράξεις τους έδινε ως ανταμοιβή μικρο-ποσά ή τους ανανέωνε το χρόνο χρήσης στο διαδίκτυο σε ίντερνετ καφέ όπου σύχναζαν. Παράλληλα, ο 47χρονος είχε δημιουργήσει προφίλ σε διάφορους ιστότοπους στο διαδίκτυο, όπου συνομιλούσε με ανήλικους κάνοντάς τους άσεμνες προτάσεις.
Στην κατοχή του βρέθηκαν φωτογραφίες ανηλίκων με πορνογραφικό περιεχόμενο.
Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, οι φωτογραφίες δεν ήταν των παιδιών τα οποία είχε παρασύρει. Ο 47χρονος είχε συλληφθεί ως επιδειξίας και το 1994. Σήμερα, οδηγήθηκε και πάλι στον εισαγγελέα.
 
με πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki