Friday, 16 March 2012

Αποποινικοποιήθηκε και η παιδοφιλία;

Στον εκσυγχρονισμό και την τεχνογνωσία της αντίστοιχης Διεύθυνσης Δίωξης της αστυνομίας οφείλεται, κατά κύριο λόγο, τα τελευταία 3 χρόνια η συνεχής και δραστική καταπολέμηση του ηλεκτρονικού εγκλήματος.
Οι μορφές του ποικίλες: hacking ή cracking (κλοπή κωδικών πρόσβασης ή αριθμών πιστωτικών καρτών), παραβίαση προσωπικών δεδομένων, παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων, απάτες -κυρίως με αγορές-, δυσφημίσεις και εκβιασμοί προσώπων, διακίνηση υλικού πορνογραφίας, κυρίως παιδικής.

 κάνε κλικ: Η πορνοποίηση μιας γενιάς

The super-sexy doll - Αυτή η κούκλα είναι
για πεντάχρονα κοριτσάκια!!!
«... η πορνο-κουλτούρα και εγώ βρισκόμαστε σε αγώνα μέχρι θανάτου για την ψυχή της κόρης μου».

Ας σταθούμε στο τελευταίο.
Η επικαιρότητα, αλλά κυρίως μια συνεχιζόμενη, όχι μεν εκ προθέσεως, αλλά εγκληματική συνέργεια από πλευράς ακόμη και των συγγενών θυμάτων, δεν μπορεί παρά να μας κάνει να «ξεψαχνίσουμε» ένα θέμα για το οποίο όλοι, λίγο πολύ, εκφράζουμε αποτροπιασμό, αλλά ελάχιστοι -έως σχεδόν κανείς- δεν ασχολούμαστε μ΄ αυτό σε βάθος.
Στη λίστα συλλήψεων των τελευταίων ημερών, περιλαμβάνεται και αυτή ενός 32χρονου σκηνοθέτη που δεν διακινούσε απλά αλλά παρήγαγε πρωτογενές πορνογραφικό υλικό, με τη συμμετοχή ανηλίκων θυμάτων του, στα οποία έταζε –σημειώστε το- υποσχέσεις για καλλιτεχνική αξίωση.
Πασίγνωστη πετυχημένη αλυσίδα καταστημάτων παιχνιδιών και παιδικών ειδών διαφημίζει μέσω ενός video που εντοπίστηκε online, ενόψει της περιόδου των αποκριών, αποκριάτικες στολές για παιδιά μεταξύ παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Οι στολές δεν είναι παιδικές, δεν είναι εφηβικές, δεν είναι χαριτωμένες, δεν «υπαινίσσονται» καταστάσεις. Είναι προφανέστατα χυδαίες.
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια επικίνδυνη και αδιανόητα αφελής τάση «ενηλικίωσης ανηλίκων» χάριν ψυχαγωγίας και θεάματος. Αυτό οφείλεται από κοινού -και σε εξίσου τεράστιο βαθμό- στα media και τη νέα γενιά γονέων.
Τα μεν πρώτα, στο βωμό μιας «επίπλαστης χαριτωμενιάς», σπεύδουν να προσαρμόσουν κάθε τι που αποτελεί τάση (μουσικό talent show, μαγειρικό show) και σε ανάλογη έκδοση με συμμετέχοντες ανηλίκους. Οι δε διαγωνιζόμενοι έχουν, λόγω διαπαιδαγώγησης, συμπεριφορές και ύφος ενηλίκων μιμούμενα πάντα τις λάθος εικόνες. Πρόκειται για ψυχαγωγικά φαινόμενα φυσικά «εισαγόμενα» που προσαρμόζονται «γάντι» σε μια απαίδευτη και ανώριμη -τελικά καθ’ όλα- γαλανόλευκη κοινωνία.
Η νέα γενιά γονέων δεν είναι απλά αυτή που δεν παρέχει το χρόνο που συνηθιζόταν παλαιότερα να αφιερώνει ο γονέας στο παιδί. Είναι αυτή που απλά δεν διυλίζει την πληροφορία, την εικόνα, το ερέθισμα. Αυτή που ουδέποτε –στην πλειονότητά της- ασχολήθηκε με το πώς μπορεί να φιλτράρει τον περιηγητή στο internet ώστε να μην έχει πρόσβαση το παιδί στον οποιονδήποτε ιστότοπο, γεγονός πέρα για πέρα εγκληματικό. Αυτή η γενιά που, ουσιαστικά, άφησε από το χέρι το παιδί στην Ομόνοια, να ανακαλύψει μόνο του τα γύρω κακόφημα στενά, κι ό,τι ήθελε προκύψει… Είναι και αυτή που, σε ορισμένες περιπτώσεις, «σέρνει» το παιδί σε νυχτερινά κέντρα από μικρό, μαθαίνοντας του να χορεύει τσιφτετέλι γιατί αυτό επιτάσσει η ελληνική διασκέδαση –αν είναι κορίτσι- ή να πίνει αλκοόλ γιατί αυτό συνιστά “αντριλίκι” –αν είναι αγόρι.
Και, φυσικά, μιλάμε για τη γενιά που κινείται σε μια κοινωνία η οποία άναυδη μαθαίνει ότι δικαστής αποπλανούσε το παιδί του και συνέχιζε να δικάζει.
Απασχολούμενος εθελοντικά σε παιδικές κατασκηνώσεις επί σειρά ετών, διαπίστωσα πως περιοδικά οι γενιές παιδιών αλλάζουν προς το χειρότερο, τουλάχιστον ως προς την αντίληψή τους για το άλλο φύλο, τους διαλόγους τους, τα ενδιαφέροντά τους. Σε ημερήσια διάταξη, ένα σεξουαλικό υπονοούμενο θα ακουστεί, μια διαφημιστική ατάκα θα εκτοξευθεί, μια χαμηλότατου επιπέδου τηλεοπτική παρουσία θα εκθειαστεί. Τα πρότυπα; Λαμπερά, καλογυμνασμένα, ξυρισμένα. Οι γνώσεις lifestyle; Μεταπτυχιακού επιπέδου. Οι γνώσεις (πχ) ιστορίας; Εμβρυακού επιπέδου (αν όχι ανύπαρκτου).
Σύμφωνα με την θεωρία του soft porn για την παιδική πορνογραφία, η αύξηση της παιδεραστίας και του ανάλογου trafficking, οφείλεται και στη συνδιαμόρφωση του καταναλωτικού κοινού σε επιλογές θεάματος που υποδεικνύουν ελαφρώς σεξουαλικά προκλητικά ερεθίσματα.
Έτσι, την ίδια στιγμή που μέσα από «κοινωνικά αποδεκτά μέσα» (παιχνίδια, διαφήμιση, σειρές, ταινίες) «επιτρέπεται» στον καθένα να γίνει κοινωνός -χωρίς να χρειάζεται η συνειδητή επιλογή του να δει την σκηνή-, η απειλή να διατηρείται ένα αρρωστημένο κλίμα που τροφοδοτεί τέτοια άθλια φαινόμενα, καραδοκεί θανατηφόρα.
Η πρόληψη μπορεί να επιτευχθεί σε πρώτη φάση με την επιμόρφωση –και όχι απλά ενημέρωση- των γονέων: η πύλη του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, saferinternet.gr αποτελεί μια αρχή. Η αναζήτηση ενημερωτικού υλικού από τους γονείς δεν συνίσταται. Επιβάλλεται.
Τέλος, κάτι που θα έπρεπε να υπάρχει ως δεδομένο είναι απλώς ο σεβασμός και η διατήρηση της αθωότητας της παιδικής ηλικίας. Μιας αθωότητας που κάπου ανάμεσα στην “εξέλιξη”, την έλλειψη χρόνου, την τεχνολογία, τη ματαιοδοξία και τον υπερκαταναλωτισμό εξανεμίζεται αργά αλλά δυναμικά.
Μα, αλήθεια, πότε είναι η τελευταία φορά που είδατε το παιδί σας –ή αν δεν έχετε, κάποιο του περιβάλλοντός σας- να… κάνει απλά τσουλήθρα;
[*Εικαστική δράση του Βραζιλιάνικου κέντρου παιδικής προστασίας CERCA, Children and Adolescents Center in Brazil, (Centro de Referencia da Crianca e Adolescente) - "κλείστε τα φώτα και βοηθήστε την Άννα να ξεπεράσει τη φοβία της στο σκοτάδι"]
aixmi

Τέσσερις συλλήψεις για παιδική πορνογραφία
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΒΙΝΤΕΟ ΦΡΙΚΗΣ

Λύσσαξαν οι ανώμαλοι...
Τέσσερα άτομα συνελήφθησαν από την Ασφάλεια Αττικής, ενώ για άλλα πέντε σχηματίστηκαν δικογραφίες με την κατηγορία της πορνογραφίας ανηλίκων, έπειτα από έρευνες στο πλαίσιο επιχείρησης με την κωδική ονομασία «EGMΑ». Οι έρευνες πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες περιοχές της χώρας για την καταπολέμηση της διακίνησης υλικού παιδικής πορνογραφίας, μέσω του διαδικτύου.
Στους εννέα κατηγορούμενους συγκαταλέγονται ένας γιατρός από την Καβάλα και ένας πρώην εργαζόμενος σε γνωστό οίκο μόδας. Η έρευνα διήρκεσε τρεις μήνες και η επιχείρηση σύλληψης τέσσερις ημέρες.
Ειδικότερα, ύστερα από αστυνομική διαδικτυακή ψηφιακή έρευνα στο διαδίκτυο από αστυνομικούς της Ασφάλειας Αττικής εντοπίστηκαν 26 ηλεκτρονικά ίχνη ημεδαπών χρηστών του διαδικτυακού προγράμματος peer to peer «e DONKEY 2000», που κατείχαν και διαμοίραζαν σκληρό υλικό παιδικής πορνογραφίας.
Από την ανάλυση, ταυτοποιήθηκαν, σε διάφορες περιοχές της Ελλάδος, εννέα χρήστες, που διακινούσαν σκληρό παιδικό πορνογραφικό υλικό, στο οποίο, μεταξύ άλλων, απεικονίζονταν πολύ μικρά παιδιά (βρέφη) σε σεξουαλικές δραστηριότητες με ενήλικες, ακόμη και με ζώα.
Πραγματοποιήθηκαν έρευνες, παρουσία εισαγγελικών λειτουργών, σε σπίτια και επαγγελματικούς χώρους των εμπλεκομένων, στην Αθήνα, το Μαρούσι, τον Πειραιά, το Μοσχάτο, την Ραφήνα, την Πάτρα και την Καστοριά, οπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 51 σκληροί δίσκοι, δύο φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές και 298.398 ψηφιακά αρχεία βίντεο και εικόνας, παιδικής πορνογραφίας.
Τα κατασχεθέντα ψηφιακά πειστήρια θα σταλούν για τις ανάλογες εργαστηριακές εξετάσεις στα εγκληματολογικά εργαστήρια της Ελληνικής Αστυνομίας, προκειμένου να εξεταστεί και να προσδιοριστεί ο ακριβής αριθμός των επίμαχων αρχείων, το είδος τους και η ημερομηνία, κατά την οποία υπερφορτώθηκαν.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα πλημμελειοδικών Αθηνών.
Έθνος

Στο 90% η ίαση των παιδιών με λευχαιμία

Επιτέλους μια πραγματικά καλή είδηση: τα παιδιά που πάσχουν από την πιο συχνή μορφή λευχαιμίας έχουν πλέον 90% πιθανότητες να γίνουν καλά. 
Childhood leukemia survival rates reach 90%
Επιστήμονες από τις ΗΠΑ ανέλυσαν τα διαθέσιμα στοιχεία και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το ποσοστό πενταετούς επιβίωσης των παιδιών με οξεία λεμφοβλαστική λευχαιμία αυξήθηκε από το 84% που ήταν το 1990 στο 90% το 2005.
 
Η πενταετής επιβίωση αποτελεί το ορόσημο της Ογκολογίας, διότι σηματοδοτεί την ίαση. Και αυτό, διότι ελάχιστοι θάνατοι από καρκίνο καταγράφονται μετά τα πρώτα 5 χρόνια από τη διάγνωση.
«Η είδηση είναι πραγματικά καλή, διότι μιλάμε για μία νόσο η οποία ήταν ανίατη πριν από 50 χρόνια», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής δρ Στήβεν Χάνγκερ, καθηγητής Παιδιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Κολοράντο και διευθυντής του Κέντρου Καρκίνου & Διαταραχών Αίματος στο ομώνυμο Νοσοκομείο Παίδων.
«Τώρα πια έχουμε ποσοστά ιάσεως 90%. Είναι πραγματικά εκπληκτικό».
21.000 κρούσματα

Όπως γράφουν στην «Επιθεώρηση Κλινικής Ογκολογίας» (JCO) ο δρ Χάνγκερ και οι συνεργάτες του, τα ευρήματά τους βασίζονται σε περισσότερα από 21.000 κρούσματα οξείας λεμφοβλαστικής λευχαιμίας (είναι πάνω από τα μισά απ’ όλα τα κρούσματα της νόσου στις ΗΠΑ).
Τα κρούσματα αυτά αφορούν παιδιά, εφήβους και νέους ηλικίας από λίγων μηνών έως 22 ετών.
Όπως διαπίστωσαν, ανεξαρτήτως εθνικότητας, φύλου και ηλικίας, με εξαίρεση τα μωρά (κάτω του 1 έτους), τα ποσοστά επιβιώσεως αυξήθηκαν θεαματικά μεταξύ 1990 και 2005, φθάνοντας το 90%.
Στην πραγματικότητα, η θνησιμότητα μειώθηκε από 30% έως 50% στη διάρκεια της 15ετίας, με εξαίρεση αυτήν των βρεφών, η οποία έμεινε σχεδόν σταθερή επειδή τα βρέφη υπέκυπταν συχνότερα σε λοιμώξεις και παρενέργειες των αντικαρκινικών θεραπειών.
Ο δρ Χάνγκερ αποδίδει την αύξηση στα ποσοστά ιάσεως στο ότι οι μελέτες για την λευχαιμία βοήθησαν τους γιατρούς να μάθουν πολλά περισσότερα για τα φάρμακα, τη δράση και τις δοσολογίες τους, προσαρμόζοντας αναλόγως την αγωγή που χορηγούν στους μικρούς ασθενείς τους.
Τι είναι η λευχαιμία
Η λευχαιμία είναι ο συχνότερος καρκίνος της παιδικής ηλικίας. Εκδηλώνεται όταν το σώμα παράγει πολλά, μη φυσιολογικά (παθολογικά) λευκά αιμοσφαίρια, με συνέπεια να πλήττεται το ανοσοποιητικό σύστημα και να εκδηλώνονται συμπτώματα όπως εύκολοι μώλωπες (μελανιές), συχνές λοιμώξεις και διάρροια.
Η οξεία μορφή της λευχαιμίας εξελίσσεται πολύ γρήγορα, εάν δεν αντιμετωπιστεί με χημειοθεραπεία.
Η λευχαιμία χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: στις οξείες και στις χρόνιες λευχαιμίες. Οι οξείες λευχαιμίες παρουσιάζονται κυρίως στα παιδιά (μπορεί να εκδηλωθούν από τη βρεφική ηλικία μέχρι τα 20 χρόνια), ενώ οι χρόνιες συνήθως προσβάλουν άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών.
Τα πιο συνηθισμένα είδη λευχαιμίας είναι η μυελογενής και η λεμφοβλαστική που μπορούν να είναι οξείες ή χρόνιες. Οι όροι «μυελογενής» και «λεμφοβλαστική» περιγράφουν τον τύπο των κυττάρων που εμπλέκονται σε κάθε περίπτωση.
Η οξεία λεμφοβλαστική λευχαιμία είναι ένας σπάνιος καρκίνος του αίματος ή του μυελού των οστών, ο οποίος όμως αποτελεί τη συχνότερη μορφή λευχαιμίας στην παιδική ηλικία. Στις ΗΠΑ καταγράφονται ετησίως 2.800 έως 3.000 κρούσματα της νόσου.
Η αιτία της οξείας λεμφοβλαστικής λευχαιμίας δεν είναι γνωστή, αλλά παράγοντες κινδύνου αποτελούν το να έχει ένα παιδί αδελφάκι με λευχαιμία ή να έχει υποβληθεί σε χημειοθεραπεία ή ακτινοθεραπεία για κάποια άλλα πάθηση.

Ο Ακάθιστος Ύμνος: Ευτυχώς, μερικά πράγματα είναι αιώνια ...

γγελος πρωτοστάτης,
οὐρανόθεν ἐπέμφθη,
εἰπεῖν τῇ Θεοτόκω τὸ Χαῖρε·
καὶ σὺν τῇ ἀσωμάτῳ φωνῇ,
σωματούμενόν σε θεωρῶν, Κύριε,
ἐξίστατο καὶ ἵστατο,
κραυγάζων πρὸς Αὐτὴν τοιαῦτα·
Χαῖρε, δ' ἧς ἡ χαρὰ ἐκλάμψει,
χαῖρε, δι' ἧς ἡ ἀρὰ ἐκλείψει.
Χαῖρε, τοῦ πεσόντος Ἀδάμ ἡ ἀνάκλησις,
χαῖρε, τῶν δακρύων τῆς Εὔας ἡ λύτρωσις.
Χαῖρε, ὕψος δυσανάβατον ἀθρωπίνοις λογισμοῖς,
χαῖρε, βάθος δυσθεώρητον καὶ ἀγγέλων ὀφθαλμοῖς.
Χαῖρε, ὅτι ὑπάρχεις Βασιλέως καθέδρα,
χαῖρε, ὅτι βαστάζεις τὸν βαστάζοντα πάντα.
Χαῖρε, ἀστὴρ ἐμφαίνων τὸν ἥλιον,
χαῖρε, γαστὴρ ἐνθέου σαρκώσεως.
Χαῖρε, δι' ἧς νεουργεῖται ἡ κτίσις,
χαῖρε, δι' ἧς βρεφουργεῖται ὁ Κτίστης.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.
Βλέπουσα ἡ Ἁγία,
ἑαυτήν ἐν ἁγνείᾳ,
φησὶ τῷ Γαβριὴλ θαρσαλέως·
τὸ παράδοξόν σου τῆς φωνῆς,
δυσπαράδεκτόν μου τῇ ψυχῇ φαίνεται·
ἀσπόρου γὰρ συλλήψεως,
τὴν κύησιν πὼς λέγεις κράζων·
Ἀλληλούια.

Γνῶσιν ἄγνωστον γνῶναι,
ἡ Παρθένος ζητοῦσα,
ἐβόησε πρὸς τὸν λειτουργοῦντα·
ἐκ λαγόνων ἁγνῶν,
υἷον πῶς ἔσται τεχθῆναι δυνατόν;
λέξον μοι.
Πρὸς ἥν ἐκεῖνος ἔφησεν ἐν φόβῳ,
πλὴν κραυγάζων οὕτω·
Χαῖρε, βουλῆς ἀπορρήτου μύστις,
χαῖρε, σιγῆς δεομένων πίστις.
Χαῖρε, τῶν θαυμάτων Χριστοῦ τὸ προοίμιον,
χαῖρε, τῶν δογμάτων αὐτοῦ τὸ κεφάλαιον.
Χαῖρε, κλῖμαξ ἐπουράνιε, δι' ἧς κατέβη ὁ Θεός,
χαῖρε, γέφυρα μετάγουσα ἀπὸ γῆς πρὸς οὐρανόν.
Χαῖρε, τὸ τῶν Ἀγγέλων πολυθρύλητον θαῦμα,
χαῖρε, τὸ τῶν δαιμόνων πολυθρήνητον τραῦμα.
Χαῖρε, τὸ φῶς ἀρρήτως γεννήσασα,
χαῖρε, τὸ πῶς μηδένα διδάξασα.
Χαῖρε, σοφῶν ὑπερβαίνουσα γνῶσιν,
Χαῖρε, πιστῶν καταυγάζουσα φρένας.
Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.

Δύναμις τοῦ Ὑψίστου,
ἐπεσκίασε τότε,
πρὸς σύλληψιν τῇ Ἀπειρογάμω·
καὶ τὴν εὔκαρπον ταύτης νηδύν,
ὡς ἀγρὸν ὑπέδειξεν ἡδὺν ἅπασι,
τοῖς θέλουσι θερίζειν σωτηρίαν,
ἐν τῷ ψάλλειν οὕτως·
Ἀλληλούια.

χουσα θεοδόχον,
ἡ Παρθένος τὴν μήτραν,
ἀνέδραμε πρὸς τὴν Ἐλισάβετ.
Τὸ δὲ βρέφος ἐκείνης εὐθὺς ἐπιγνόν,
τὸν ταύτης ἀσπασμὸν ἔχαιρε,
καὶ ἅλμασιν ὡς ἄσμασιν,
ἐβόα πρὸς τὴν Θεοτόκον·
Χαῖρε, βλαστοῦ ἀμάραντου κλῆμα,
χαῖρε, καρποῦ ἀκήρατου κτῆμα.
Χαῖρε, γεωργὸν γεωργοῦσα φιλάνθρωπον,
χαῖρε, φυτουργὸν τῆς ζωῆς ἠμῶν φύουσα,
Χαῖρε, ἄρουρα βλαστάνουσα εὐφορίαν οἰκτιρμῶν,
χαῖρε, τράπεζα βαστάζουσα εὐθηνίαν ἱλασμῶν.
Χαῖρε, ὅτι λειμῶνα τῆς τρυφῆς ἀναθάλλεις,
χαῖρε, ὅτι λιμένα τῶν ψυχῶν ἑτοιμάζεις.
Χαῖρε, δεκτὸν πρεσβείας θυμίαμα,
χαῖρε, παντός τοῦ κόσμου ἐξίλασμα.
Χαῖρε, Θεοῦ πρὸς θνητοὺς εὐδοκία,
χαῖρε, θνητῶν πρὸς Θεὸν παρρησία.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

Ζάλην ἔνδοθεν ἔχων,
λογισμῶν ἀμφιβόλων,
ὁ σώφρων Ἰωσὴφ ἐταράχθη·
πρὸς τὴν ἄγαμόν σὲ θεωρῶν,
καὶ κλεψίγαμον ὑπονοῶν Ἄμεμπτε·
μαθὼν δέ σου τὴν σύλληψιν,
ἐκ Πνεύματος Ἁγίου,
ἔφη·
Ἀλληλούια.

κουσαν oἱ ποιμένες,
τῶν Ἀγγέλων ὑμνούντων,
τὴν ἔνσαρκον Χριστοῦ παρουσίαν·
καὶ δραμόντες ὡς πρὸς ποιμένα,
θεωροῦσι τοῦτον ὡς ἀμνὸν ἄμωμον,
ἐν γαστρὶ τῆς Μαρίας βοσκηθέντα,
ἥν ὑμνοῦντες εἶπον·
Χαῖρε, Ἀμνοῦ καὶ Ποιμένος Μῆτερ,
χαῖρε, αὐλὴ λογικῶν προβάτων.
Χαῖρε, ἀοράτων ἐχθρῶν ἀμυντήριον,
χαῖρε, Παραδείσου θυρῶν ἀνοικτήριον.
Χαῖρε, ὅτι τὰ οὐράνια συναγάλλεται τῇ γῇ,
χαῖρε, ὅτι τὰ ἐπίγεια συγχορεύει οὐρανοῖς.
Χαῖρε, τῶν Ἀποστόλων τὸ ἀσίγητον στόμα,
χαῖρε, τῶν Ἀθλοφόρων τὸ ἀνίκητον θάρσος.
Χαῖρε, στερρὸν τῆς πίστεως ἔρεισμα,
χαῖρε, λαμπρὸν τῆς Χάριτος γνώρισμα.
Χαῖρε, δι' ἧς ἐγυμνώθη ὁ Ἅδης,
χαῖρε, δι' ἧς ἐνεδύθημεν δόξαν.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

Θεοδρόμον ἀστέρα,
θεωρήσαντες Μάγοι,
τῇ τούτου ἠκολούθησαν αἴγλῃ·
καὶ ὡς λύχνον κρατοῦντες αὐτόν,
δι' αὐτοῦ ἠρεύνων κραταιὸν Ἄνακτα,
καὶ φθάσαντες τὸν ἄφθαστον,
ἐχάρησαν αὐτῷ βοῶντες·
Ἀλληλούια.

δον παῖδες Χαλδαίων,
ἐν χερσὶ τῆς Παρθένου,
τὸν πλάσαντα χειρὶ τοὺς ἀνθρώπους·
καὶ Δεσπότην νοοῦντες αὐτόν,
εἰ καὶ δούλου μορφὴν ἔλαβεν,
ἔσπευσαν τοῖς δώροις θεραπεῦσαι,
καὶ βοῆσαι τῇ Εὐλογημένῃ·
Χαῖρε, ἀστέρος ἀδύτου Μήτηρ,
χαῖρε, αὐγὴ μυστικῆς ἡμέρας.
Χαῖρε, τῆς ἀπάτης τὴν κάμινον σβέσασα,
χαῖρε, τῆς Τριάδος τοὺς μύστας φωτίζουσα.
Χαῖρε, τύραννον ἀπάνθρωπον ἐκβαλοῦσα τῆς ἀρχῆς,
χαῖρε, Κύριον φιλάνθρωπον ἐπιδείξασα Χριστόν.
Χαῖρε, ἡ τῆς βαρβάρου λυτρουμένη θρησκείας,
χαῖρε, ἢ τοῦ βορβόρου ρυομένη τῶν ἔργων.
Χαῖρε πυρὸς προσκύνησιν παύσασα,
χαῖρε, φλογὸς παθῶν ἀπαλλάττουσα.
Χαῖρε, πιστῶν ὁδηγὲ σωφροσύνης,
χαῖρε, πασῶν γενεῶν εὐφροσύνη.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

Κήρυκες θεοφόροι,
γεγονότες οἱ Μάγοι,
ὑπέστρεψαν εἰς τὴν Βαβυλῶνα,
ἐκτελέσαντές σου τὸν χρησμόν,
καὶ κηρύξαντές σε τὸν Χριστὸν ἅπασιν,
ἀφέντες τὸν Ἡρώδην ὡς ληρώδη,
μὴ εἰδότα ψάλλειν·
Ἀλληλούια.

Λάμψας ἐν τῇ Αἰγύπτῳ,
φωτισμὸν ἀληθείας ἐδίωξας,
τοῦ ψεύδους τὸ σκότος·
τὰ γὰρ εἴδωλα ταύτης Σωτήρ,
μὴ ἐνέγκαντά σου τὴν ἰσχὺν πέπτωκεν,
οἱ τούτων δὲ ρυσθέντες,
ἐβόων πρὸς τὴν Θεοτόκον·
Χαῖρε, ἀνόρθωσις τῶν ἀνθρώπων,
χαῖρε, κατάπτωσις τῶν δαιμόνων.
Χαῖρε, τὴν ἀπάτης τὴν πλάνην πατήσασα,
χαῖρε, τῶν εἰδώλων τὴν δόξαν ἐλεγξασα.
Χαῖρε, θάλασσα ποντίσασα Φαραὼ τὸν νοητόν,
χαῖρε, πέτρα ἡ ποτίσασα τοὺς διψῶντας τὴν ζωὴν.
Χαῖρε, πύρινε στῦλε ὁδηγῶν τοὺς ἐν σκότει,
χαῖρε, σκέπη τοῦ κόσμου πλατυτέρα νεφέλης.
Χαῖρε, τροφὴ τοῦ μάνα διάδοχε,
χαῖρε, τρυφῆς ἁγίας διάκονε.
Χαῖρε, ἡ γῆ τῆς ἐπαγγελίας,
χαῖρε, ἐξ ἧς ρέει μέλι καὶ γάλα.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

Μέλλοντος Συμεῶνος,
τοῦ παρόντος αἰῶνος,
μεθίστασθαι τοῦ ἀπατεῶνος,
ἐπεδόθης ὡς βρέφος αὐτῷ,
ἀλλ' ἐγνώσθης τούτω καὶ Θεὸς τέλειος·
διόπερ ἐξεπλάγη σου τὴν ἄρρητον σοφίαν,
κράζων·
Ἀλληλούια.

Νέαν ἔδειξε κτίσιν,
ἐμφανίσας ὁ Κτίστης,
ἡμῖν τοῖς ὑπ' αὐτοῦ γενομένοις·
ἐξ ἀσπόρου βλαστήσας γαστρός,
καὶ φυλάξας ταύτην,
ὥσπερ ἦν ἄφθορον,
ἵνα τὸ θαῦμα βλέποντες,
ὑμνήσωμεν αὐτὴν βοῶντες·
Χαῖρε, τὸ ἄνθος τῆς ἀφθαρσίας,
χαῖρε, τὸ στέφος τῆς ἐγκρατείας.
Χαῖρε, ἀναστάσεως τύπον ἐκλάμπουσα,
χαῖρε, τῶν Ἀγγέλων τὸν βίον ἐμφαίνουσα.
Χαῖρε, δένδρον ἀγλαόκαρπον, ἐξ οὗ τρέφονται πιστοί,
χαῖρε, ξύλον εὐσκιόφυλλον, ὑφ' οὗ σκέπονται πολλοί.
Χαῖρε, κυοφοροῦσα ὁδηγὸν πλανωμένοις,
χαῖρε, ἀπογεννῶσα λυτρωτὴν αἰχμαλώτοις.
Χαῖρε, Κριτοῦ δικαίου δυσώπησις,
χαῖρε, πολλῶν πταιόντων συγχώρησις.
Χαῖρε, στολὴ τῶν γυμνῶν παρρησίας,
χαῖρε, στοργὴ πάντα πόθον νικῶσα.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

Ξένον τόκον ἰδόντες,
ξενωθῶμεν τοῦ κόσμου,
τὸν νοῦν εἰς οὐρανὸν μεταθέντες·
διὰ τοῦτο γὰρ ὁ ὑψηλὸς Θεός,
ἐπὶ γῆς ἐφάνη ταπεινὸς ἄνθρωπος·
βουλόμενος ἑλκύσαι πρὸς τὸ ὕψος,
τοὺς αὐτῷ βοώντας·
Ἀλληλούια.

λως ἦν ἐν τοῖς κάτω,
καὶ τῶν ἄνω οὐδόλως ἀπῆν,
ὁ ἀπερίγραπτος Λόγος·
συγκατάβασις γὰρ θεϊκή,
οὐ μετάβασις τοπικὴ γέγονε,
καὶ τόκος ἐκ Παρθένου θεολήπτου,
ἀκουούσης ταῦτα·
Χαῖρε, Θεοῦ ἀχωρήτου χώρα,
χαῖρε, σεπτοῦ μυστηρίου θύρα.
Χαῖρε, τῶν ἀπίστων ἀμφίβολον ἄκουσμα,
χαῖρε, τῶν πιστῶν ἀναμφίβολον καύχημα.
Χαῖρε, ὄχημα πανάγιον τοῦ ἐπὶ τῶν Χερουβείμ,
χαῖρε, οἴκημα πανάριστον τοῦ ἐπὶ τῶν Σεραφείμ.
Χαῖρε, ἡ τἀναντία εἰς ταὐτὸ ἀγαγοῦσα,
χαῖρε, ἡ παρθενίαν καὶ λοχείαν ζευγνῦσα.
Χαῖρε, δι' ἧς ἐλύθη παράβασις,
χαῖρε, δι' ἧς ἠνοίχθη παράδεισος.
Χαῖρε, ἡ κλεὶς τῆς Χριστοῦ βασιλείας,
χαῖρε, ἐλπὶς ἀγαθῶν αἰωνίων.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

Πᾶσα φύσις Ἀγγέλων,
κατεπλάγη τὸ μέγα,
τῆς σῆς ἐνανθρωπήσεως ἔργον·
τὸν ἀπρόσιτον γὰρ ὡς Θεόν,
ἐθεώρει πᾶσι προσιτὸν ἄνθρωπον,
ἡμῖν μὲν συνδιάγοντα,
ἀκούοντα δὲ παρὰ πάντων οὕτως·
Ἀλληλούια.

Ρήτορας πολυφθόγγους,
ὡς ἰχθύας ἀφώνους,
ὁρῶμεν ἐπὶ σοὶ Θεοτόκε·
ἀποροῦσι γὰρ λέγειν,
τὸ πῶς καὶ Παρθένος μένεις,
καὶ τεκεῖν ἴσχυσας·
ἡμεῖς δὲ τὸ μυστήριο ν θαυμάζοντες,
πιστῶς βοῶμεν·
Χαῖρε, σοφίας Θεοῦ δοχεῖον,
χαῖρε, προνοίας αὐτοῦ ταμεῖον.
Χαῖρε, φιλοσόφους ἀσόφους δεικνύουσα,
χαῖρε, τεχνολόγους ἀλόγους ἐλέγχουσα.
Χαῖρε, ὅτὶ ἐμωράνθησαν οἱ δεινοὶ συζητηταί,
χαῖρε, ὅτι ἐμαράνθησαν οἱ τῶν μύθων ποιηταί.
Χαῖρε, τῶν Ἀθηναίων τὰς πλοκὰς διασπῶσα,
χαῖρε, τῶν ἁλιέων τὰς σαγήνας πληροῦσα.
Χαῖρε, βυθοῦ ἀγνοίας ἐξέλκουσα,
χαῖρε, πολλοὺς ἐν γνώσει φωτίζουσα.
Χαῖρε, ὁλκὰς τῶν θελόντων σωθῆναι,
χαῖρε, λιμὴν τῶν τοῦ βίου πλωτήρων.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

Σῶσαι θέλων τὸν κόσμον,
ὁ τῶν ὅλων κοσμήτωρ,
πρὸς τοῦτον αὐτεπάγγελτος ἦλθε·
καὶ ποιμὴν ὑπάρχων ὡς Θεός,
δι' ἡμᾶς ἐφάνη καθ' ἡμᾶς ἄνθρωπος·
ὁμοίῳ γὰρ τὸ ὅμοιον καλέσας,
ὡς Θεὸς ἀκούει·
Ἀλληλούια.

Τεῖχος εἶ τῶν παρθένων,
Θεοτόκε Παρθένε,
καὶ πάντων τῶν εἰς σὲ προστρεχόντων.
Ὁ γὰρ τοῦ οὐρανοῦ καὶ τῆς γῆς,
κατεσκεύασέ σε ποιητής, Ἄχραντε,
οἰκήσας ἐν τῇ μήτρα σου,
καὶ πάντας σοι προσφωνεῖν διδάξας·
Χαῖρε, ἡ στήλη τῆς παρθενίας,
χαῖρε, ἡ πύλη τῆς σωτήριας.
Χαῖρε, ἀρχηγὲ νοητῆς ἀναπλάσεως,
χαῖρε, χορηγὲ θεϊκῆς ἀγαθότητος.
Χαῖρε, σὺ γὰρ ἀνεγέννησας τοὺς συλληφθέντας αἰσχρῶς,
χαῖρε, σὺ γὰρ ἐνουθέτησας τοὺς συληθέντας τὸν νοῦν.
Χαῖρε, ἡ τὸν φθορέα τῶν φρενῶν καταργοῦσα,
χαῖρε, ἡ τὸν σπορέα τῆς ἁγνείας τεκοῦσα.
Χαῖρε, παστάς ἀσπόρου νυμφεύσεως,
χαῖρε, πιστοὺς Κυρίῳ ἁρμόζουσα.
Χαῖρε, καλὴ κουροτρόφε παρθένων,
χαῖρε, ψυχῶν νυμφοστόλε ἁγίων.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

μνος ἅπας ἡττᾶται,
συνεκτείνεσθαι σπεύδων,
τῷ πλήθει τῶν πολλῶν οἰκτιρμῶν σου·
ἰσαρίθμους γὰρ τῇ ψάμμῳ ὠδάς,
ἂν προσφέρωμέν σοι, Βασιλεῦ ἅγιε,
οὐδὲν τελοῦμεν ἄξιον,
ὧν δέδωκας ἡμῖν τοῖς σοὶ βοῶσιν·
Ἀλληλούια.

Φωτοδόχον λαμπάδα,
τοῖς ἐν σκότει φανεῖσαν,
ὁρῶμεν τὴν ἁγίαν Παρθένον·
τὸ γὰρ ἄυλον ἅπτουσα φῶς,
ὁδηγεῖ πρὸς γνῶσιν θεϊκὴν ἅπαντας,
αὐγῇ τὸν νοῦν φωτίζουσα,
κραυγῇ δὲ τιμωμένη ταῦτα·
Χαῖρε, ἀκτὶς νοητοῦ ἡλίου,
χαῖρε, βολὶς τοῦ ἀδύτου φέγγους.
Χαῖρε, ἀστραπὴ τὰς ψυχὰς καταλάμπουσα,
χαῖρε, ὡς βροντὴ τοὺς ἐχθροὺς καταπλήττουσα.
Χαῖρε, ὅτι τὸν πολύφωτον ἀνατέλλεις φωτισμόν,
Χαῖρε, ὅτι τὸν πολύρρυτον ἀναβλύζεις ποταμόν.
Χαῖρε, τῆς κολυμβήθρας ζωγραφοῦσα τὸν τύπον,
χαῖρε, τῆς ἁμαρτίας ἀναιροῦσα τὸν ρύπον.
Χαῖρε, λουτὴρ ἔκπλυνων συνείδησιν,
χαῖρε, κρατὴρ κιρνῶν ἀγαλλίασιν.
Χαῖρε, ὀσμὴ τῆς Χριστοῦ εὐωδίας,
χαῖρε, ζωὴ μυστικῆς εὐωχίας.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

Χάριν δοῦναι θελήσας,
ὀφλημάτων ἀρχαίων,
ὁ πάντων χρεωλύτης ἀνθρώπων,
ἐπεδήμησε δι’ἑαυτοῦ,
πρὸς τοὺς ἀποδήμους τῆς αὐτοῦ Χάριτος·
καὶ σχίσας τὸ χειρόγραφον,
ἀκούει παρὰ πάντων οὕτως·
Ἀλληλούια.

Ψάλλοντές σου τὸν τόκον,
ἀνυμνοῦμέν σε πάντες,
ὡς ἔμψυχον ναόν, Θεοτόκε.
Ἐν τῇ σῇ γὰρ οὶκήσας γαστρί,
ὁ συνέχων πάντα τῇ χειρὶ Κύριος,
ἡγίασεν, ἐδόξασεν, ἐδίδαξε βοᾶν σοὶ πάντας·
Χαῖρε, σκηνὴ τοῦ Θεοῦ καὶ Λόγου,
χαῖρε, Ἁγία ἁγίων μείζων.
Χαῖρε, κιβωτὲ χρυσωθεῖσα τῷ Πνεύματι,
χαῖρε, θησαυρὲ τῆς ζωῆς ἀδαπάνητε.
Χαῖρε, τίμιον διάδημα βασιλέων εὐσεβῶν,
χαῖρε, καύχημα σεβάσμιον ἱερέων εὐλαβῶν.
Χαῖρε, τῆς Ἐκκλησίας ὁ ἀσάλευτος πύργος,
χαῖρε, τῆς Βασιλείας τὸ ἀπόρθητον τεῖχος.
Χαῖρε, δι' ἧς ἐγείρονται τρόπαια,
χαῖρε, δι' ἧς ἐχθροὶ καταπίπτουσι.
Χαῖρε, χρωτὸς τοῦ ἐμοῦ θεραπεία,
χαῖρε, ψυχῆς τῆς ἐμῆς σωτηρία.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.
πανύμνητε Μῆτερ,
ἡ τεκοῦσα τὸν πάντων ἁγίων,
ἁγιώτατον Λόγον·
δεξαμένη γὰρ τὴν νῦν προσφοράν,
ἀπὸ πάσης ρῦσαι συμφορᾶς ἅπαντας,
καὶ τῆς μελλούσης λύτρωσαι κολάσεως,
τοὺς σοὶ βοῶντας·
Ἀλληλούια.

Αγιογραφίες / Φωτογραφίες

Ακάθιστος Ύμνος
Ακάθιστος Ύμνος


Ακάθιστος Ύμνος - Η εικόνα βρίσκεται στην Ι.Μ. Διονυσίου Αγίου Όρους
Ακάθιστος Ύμνος - Η εικόνα βρίσκεται στην Ι.Μ. Διονυσίου Αγίου Όρους


Ακάθιστος Ύμνος
Ακάθιστος Ύμνος


Ἄγγελος πρωτοστάτης, οὐρανόθεν ἐπέμφθη....
Ἄγγελος πρωτοστάτης, οὐρανόθεν ἐπέμφθη....


Βλέπουσα ἡ Ἁγία, ἑαυτήν ἐν ἁγνείᾳ....
Βλέπουσα ἡ Ἁγία, ἑαυτήν ἐν ἁγνείᾳ....


Γνῶσιν ἄγνωστον γνῶναι, ἡ Παρθένος ζητοῦσα....
Γνῶσιν ἄγνωστον γνῶναι, ἡ Παρθένος ζητοῦσα....


Δύναμις τοῦ Ὑψίστου, ἐπεσκίασε τότε.... / Ἔχουσα θεοδόχον, ἡ Παρθένος τὴν μήτραν....
Δύναμις τοῦ Ὑψίστου, ἐπεσκίασε τότε.... / Ἔχουσα θεοδόχον, ἡ Παρθένος τὴν μήτραν....


Ζάλην ἔνδοθεν ἔχων....
Ζάλην ἔνδοθεν ἔχων....


Ἤκουσαν oἱ ποιμένες, τῶν Ἀγγέλων ὑμνούντων....
Ἤκουσαν oἱ ποιμένες, τῶν Ἀγγέλων ὑμνούντων....


Θεοδρόμον ἀστέρα, θεωρήσαντες Μάγοι....
Θεοδρόμον ἀστέρα, θεωρήσαντες Μάγοι....


Ἴδον παῖδες Χαλδαίων....
Ἴδον παῖδες Χαλδαίων....


Κήρυκες θεοφόροι....
Κήρυκες θεοφόροι....


Λάμψας ἐν τῇ Αἰγύπτῳ, φωτισμὸν ἀληθείας ἐδίωξας....
Λάμψας ἐν τῇ Αἰγύπτῳ, φωτισμὸν ἀληθείας ἐδίωξας....


Μέλλοντος Συμεῶνος, τοῦ παρόντος αἰῶνος....
Μέλλοντος Συμεῶνος, τοῦ παρόντος αἰῶνος....


Νέαν ἔδειξε κτίσιν, ἐμφανίσας ὁ Κτίστης....
Νέαν ἔδειξε κτίσιν, ἐμφανίσας ὁ Κτίστης....


Ξένον τόκον ἰδόντες, ξενωθῶμεν τοῦ κόσμου....
Ξένον τόκον ἰδόντες, ξενωθῶμεν τοῦ κόσμου....


Ὅλως ἦν ἐν τοῖς κάτω.... / Πᾶσα φύσις Ἀγγέλων, κατεπλάγη τὸ μέγα....
Ὅλως ἦν ἐν τοῖς κάτω.... / Πᾶσα φύσις Ἀγγέλων, κατεπλάγη τὸ μέγα....


Ρήτορας πολυφθόγγους, ὡς ἰχθύας ἀφώνους....
Ρήτορας πολυφθόγγους, ὡς ἰχθύας ἀφώνους....


Σῶσαι θέλων τὸν κόσμον, ὁ τῶν ὅλων κοσμήτωρ.... / Τεῖχος εἶ τῶν παρθένων, Θεοτόκε Παρθένε....
Σῶσαι θέλων τὸν κόσμον, ὁ τῶν ὅλων κοσμήτωρ.... / Τεῖχος εἶ τῶν παρθένων, Θεοτόκε Παρθένε....


Ὕμνος ἅπας ἡττᾶται.... / Φωτοδόχον λαμπάδα τοῖς ἐν σκότει φανεῖσαν....
Ὕμνος ἅπας ἡττᾶται.... / Φωτοδόχον λαμπάδα τοῖς ἐν σκότει φανεῖσαν....


Χάριν δοῦναι θελήσας, ὀφλημάτων ἀρχαίων....
Χάριν δοῦναι θελήσας, ὀφλημάτων ἀρχαίων....


Ψάλλοντές σου τὸν τόκον, ἀνυμνοῦμέν σε πάντες....
Ψάλλοντές σου τὸν τόκον, ἀνυμνοῦμέν σε πάντες....


Ὦ πανύμνητε Μῆτερ, ἡ τεκοῦσα τὸν πάντων ἁγίων ἁγιώτατον Λόγον....
Ὦ πανύμνητε Μῆτερ, ἡ τεκοῦσα τὸν πάντων ἁγίων ἁγιώτατον Λόγον....


Χαῖρε, κλῖμαξ ἐπουράνιε, δι' ἧς κατέβη ὁ Θεός....
Χαῖρε, κλῖμαξ ἐπουράνιε, δι' ἧς κατέβη ὁ Θεός....


Χαῖρε, γέφυρα μετάγουσα ἀπὸ γῆς πρὸς οὐρανόν....
Χαῖρε, γέφυρα μετάγουσα ἀπὸ γῆς πρὸς οὐρανόν....


Χαῖρε, ἄρουρα βλαστάνουσα εὐφορίαν οἰκτιρμῶν....
Χαῖρε, ἄρουρα βλαστάνουσα εὐφορίαν οἰκτιρμῶν....


Χαῖρε, τῆς ἀπάτης τὴν κάμινον σβέσασα....
Χαῖρε, τῆς ἀπάτης τὴν κάμινον σβέσασα....


Χαῖρε, θάλασσα ποντίσασα Φαραὼ τὸν νοητόν....
Χαῖρε, θάλασσα ποντίσασα Φαραὼ τὸν νοητόν....


Χαῖρε, πέτρα ἡ ποτίσασα τοὺς διψῶντας τὴν ζωὴν....
Χαῖρε, πέτρα ἡ ποτίσασα τοὺς διψῶντας τὴν ζωὴν....


Χαῖρε, πύρινε στῦλε ὁδηγῶν τοὺς ἐν σκότει....
Χαῖρε, πύρινε στῦλε ὁδηγῶν τοὺς ἐν σκότει....


Χαῖρε, τῶν ἁλιέων τὰς σαγήνας πληροῦσα.... / Χαῖρε, ὁλκὰς τῶν θελόντων σωθῆναι....
Χαῖρε, τῶν ἁλιέων τὰς σαγήνας πληροῦσα.... / Χαῖρε, ὁλκὰς τῶν θελόντων σωθῆναι....


Χαῖρε, σκηνὴ τοῦ Θεοῦ καὶ Λόγου....
Χαῖρε, σκηνὴ τοῦ Θεοῦ καὶ Λόγου....


Χαῖρε, κιβωτὲ χρυσωθεῖσα τῷ Πνεύματι....
Χαῖρε, κιβωτὲ χρυσωθεῖσα τῷ Πνεύματι....



Πηγή

Σχετικά: 
Ο Ακάθιστος Ύμνος - Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε !
Απόψε, ο Ακάθιστος Ύμνος...

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki