Monday, 24 November 2008

ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ - ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΠΕΧΘΕΙΑ

Το παρακάτω κείμενο ως τεκμήριο του γεγονότος της, εξευτελιστικής για το ανθρώπινο είδος, αύξησης των παιδόφιλων
Η Β., ετών 15, είναι επιβάτης του λεωφορείου 608 της γραμμής Ζωγράφου-Ακαδημία-Γαλάτσι, και επιστρέφει στο σπίτι της.
Από το μέσον της διαδρομής της περίπου, δέχεται την αισχρή παρενόχληση ενός συνεπιβάτη της, ο οποίος παρά τις, ευγενικές και διακριτικές ως τώρα, διαμαρτυρίες της, συνεχίζει ακάθεκτος να ακουμπά τα δάκτυλά του στη μέση, τους ώμους και τα πόδια του κοριτσιού.

Η Β. προς το παρόν εκφράζει τη δυσαρέσκειά της λέγοντας ξανά και ξανά τη λέξη «συγνώμη», κυριολεκτικά στριφογυρνώντας στο κάθισμά της, προς αποφυγήν των χεριών του ατόμου αυτού.Όσο περνά όμως η ώρα, η παρενόχληση γίνεται όλο και πιο σοβαρή, και η Β., με λίγο δυνατότερη φωνή αυτή τη φορά λέει : «Σας παρακαλώ κύριε, σταματήστε λίγο!»

Οι δύο νεαρές κοπέλες των μπροστινών καθισμάτων αρχίζουν να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει, και ρίχνουν ένα γεμάτο οργή βλέμμα στον άντρα. Το νεαρό κορίτσι νόμιζε πως τώρα, μετά τα άγρια βλέμματα των άλλων επιβατών, το μαρτύριό της θα τελείωνε.
Δυστυχώς όμως, η αισχρή αυτή παρενόχληση δεν έλαβε τέλος, εφόσον εντός ολίγων λεπτών, ο άντρας συνέχισε απτόητος. Η Β., φοβισμένη πια, επανέλαβε τη φράση της, αυτή τη φορά με ένταση φωνής που επαρκούσε για να ακουστεί στο μισό λεωφορείο. Μία από τις κοπέλες του μπροστινού καθίσματος σηκώθηκε οργισμένη, και έφερε τη Β. μπροστά, στο δικό της κάθισμα, κατακρίνοντας με καυστικό τρόπο τη συμπεριφορά του ανθρώπου αυτού. Ο άντρας, αφού πλέον είχε χάσει την ευκαιρία για τέρψη των άθλιων ορμών του, κατέβηκε στην επόμενη στάση. Μετά τα λεγόμενα της κοπέλας που κυριολεκτικά έσωσε τη Β., περί των οσμών που αναδύονταν από το στόμα του άντρα, κατά πάσα πιθανότητα βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Να ένα μικρό περιστατικό σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκου, το οποίο έληξε, άδοξα ευτυχώς, για τον επίδοξο παιδεραστή, ο οποίος τελικά δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το έργο του.

Παρ' όλα αυτά, τα γεγονότα άφησαν μια μικρή πληγή στη ψυχή του παιδιού αυτού, ενός αρκετά όμορφου κοριτσιού με το όνομα Β., το οποίο υπέστη σοκ από τη συμπεριφορά του ανθρώπου αυτού, αν μπορούμε φυσικά να χρησιμοποιήσουμε τον όρο «άνθρωπος».

Υ.Γ.
Ίσως η παιδοφιλία θα έπρεπε να λαμβάνεται υπόψη ως σοβαρή, ανίατη ψυχική ασθένεια, και όχι έγκλημα. Εφόσον πολλοί παιδοψυχολόγοι-παιδοψυχίατροι, έχουν αναλάβει περιπτώσεις όπου τυχόν ψυχολογικές διαταραχές οφείλονται σε σεξουαλική παρενόχληση/κακοποίηση του παιδιού, έτσι και οι παιδόφιλοι θα έπρεπε να παραπέμπονται σε κάποιο καλό ψυχίατρο...
Τέτοιου είδους υποκείμενα, αν επιτρέπεται η έκφραση, αρμόζουν έγκλειστοι σε ψυχιατρικές κλινικές, και όχι σε φυλακές...

24/11/2008
Με αγανάκτηση,
Αγγελική Κορρέ

Αυτοκτόνησε on-line και χρήστες παρακολουθούσαν και σχολίαζαν!!!

Για 12 ώρες χρήστες του Ίντερνετ παρακολουθούσαν ζωντανά 19χρονο φοιτητή από το Μαϊάμι να βάζει τέρμα στη ζωή του με χάπια, χωρίς να κάνουν απολύτως τίποτα
Επί 12 ολόκληρες ώρες παρακολουθούσαν ζωντανά οι χρήστες ιστοσελίδας τον 19χρονο Αβραάμ Biggs , από τη στιγμή που ανακοίνωσε την πρόθεσή του να αυτοκτονήσει μέχρι να τον βρει η αστυνομία νεκρό στο διαμέρισμά του, στο Μπράουαρντ του Μαϊάμι.
Ο 19χρονος Αβραάμ Μπινγκ κατάπιε ναρκωτικά χάπια και Valium και συζητούσε με χρήστες μέχρι να ξεψυχήσει μερικές ώρες αργότερα
Στη διάρκεια του βίντεο οι θεατές μπορούσαν μάλιστα να γράφουν τα σχόλιά τους και τη στιγμή που οι άντρες της αστυνομίας μπήκαν στο διαμέρισμα του νεκρού Μπιγκς, οι αντιδράσεις τους ήταν οι εξής: «ΟΜG» (ω, Θεέ μου), «lol» (γελάω δυνατά) και «χαχαχα».

Ένας από τους μάρτυρες της αυτοκτονίας δήλωσε ότι ο Μπιγκς κατάπιε πρώτα μερικά χάπια -ναρκωτικά και valium, σύμφωνα με την αυτοψία-, στη συνέχεια έπεσε για ύπνο στο κρεβάτι του πατέρα του και φαινόταν να αναπνέει για μερικές ώρες, την ώρα που κάποιοι θεατές έκαναν αστειάκια.
Ο φοιτητής του Κολεγίου Μπράουαρντ δήλωσε ότι θα αυτοκτονήσει σε μια ιστοσελίδα για bodybuilding με το ψευδώνυμο «CandyJunkie» και ανέβασε από εκεί το link με το βίντεο του στην ιστοσελίδα Justin.tv.
Κάποιοι από τους θεατές τον ενθάρρυναν να το κάνει, άλλοι προσπάθησαν να τον αποτρέψουν, ενώ με κάποιους χρήστες συζητούσε αν η δόση είναι αρκετή για να τον σκοτώσει.

Οργισμένη είναι η οικογένεια του Μπιγκς, η οποία ρίχνει τις ευθύνες στους χρήστες αλλά και στους διαχειριστές της ιστοσελίδας που δεν έκαναν τίποτα για να αποτρέψουν τον θάνατο του γιου τους, ωστόσο ούτε οι μεν ούτε οι δε μπορούν να διωχθούν νομικά. «Είχαν επισκέψεις, είχαν θεατές και τίποτα δεν έγινε για ώρες ολόκληρες», είπε η αδελφή του αυτόχειρα, Ρόζαλιντ.
«Είναι πολύ ξαφνικό και απρόσμενο για μας. Δεν καταλαβαίνουμε», δήλωσε η Ρόζαλιντ, η οποία περιέγραψε τον αδελφό της ως ένα άτομο που έβγαινε έξω συχνά και αγαπούσε τη γυμναστική.

Η αυτοκτονία του Μπιγκς δεν είναι η πρώτη που μεταδίδεται ζωντανά μέσω Ίντερνετ, πρόκειται ωστόσο για μια ακραία περίπτωση, δεδομένου του μεγάλου αριθμού θεατών -παραμένει αδιευκρίνιστος- και των απαράδεκτων αντιδράσεών τους. Στο παρελθόν ένας άνδρας στη Φλόριντα αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι ενώπιον on-line θεατών, ενώ πέρυσι ένας στη Βρετανία κρεμάστηκε την ώρα που έκανε chat.

ΕΡΗ ΠΑΝΣΕΛΗΝΑ
πηγή: ΕΘΝΟΣONLINE
liveleak.com

Το 10% των εκπαιδευτικών έχει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα

Το 10% των εκπαιδευτικών έχει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα

Αν και χρήζουν ψυχιατρικής βοήθειας συνεχίζουν να διδάσκουν
χωρίς ποτέ να έχουν «τσεκαριστεί».

Ο ένας στους δέκα εκπαιδευτικούς πάσχει από σοβαρό ψυχολογικό νόσημα, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία έρευνας
των περιφερειακών διευθυντών εκπαίδευσης, ανά τη χώρα.


Σύμφωνα με πληροφορίες του «Έθνους της Κυριακής», τα αποκαλυπτικά αυτά στοιχεία, τα οποία έχουν ήδη περιέλθει σε γνώση του ΥΠΕΠΘ, φέρνουν το 10% των εκπαιδευτικών να μην είναι σε θέση να διδάξουν σε τάξεις! Οσοι από αυτούς «τσεκάρονται» εγκαίρως, τοποθετούνται κατευθείαν σε διοικητικές θέσεις στην Εκπαίδευση, και όχι σε σχολεία.
Λεπτομερής καταγραφή των ατόμων αυτών δεν μπορεί να γίνει, καθώς η αξιολόγηση στα σχολεία παραμένει χρόνια γράμμα... κενό περιεχομένου.
Μια προσπάθεια εφαρμογής ψυχομετρικών τεστ στη διάρκεια της πρόσληψης που είχε αποφασιστεί να γίνει στο παρελθόν, σκόνταψε στις αντιδράσεις των συνδικαλιστικών ενώσεων (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ), με αποτέλεσμα σήμερα να καταγράφονται περιστατικά σαν κι αυτά των τοξικομανών δασκάλων, που δίδασκαν όντας χρήστες, μικρούς μαθητές δημοτικού σχολείου, ή το προ μηνών συγκλονιστικό περιστατικό του συζυγοκτόνου καθηγητή μουσικής από τη Φιλοθέη, ο οποίος δίδασκε, έχοντας ανυπέρβλητα ψυχολογικά προβλήματα, στο Αρσάκειο λύκειο της Εκάλης.

Δίχως αξιολόγηση
Ελλείψει αξιολόγησης λοιπόν, ο εντοπισμός των προβληματικών περιπτώσεων είναι δύσκολος. Μια πρώτη εικόνα όμως αποκτούν οι διευθύνσεις Εκπαίδευσης, όπου και απευθύνονται οι δάσκαλοι και καθηγητές λίγο πριν από τον διορισμό τους.
Εκεί, είτε οικειοθελώς είτε ύστερα από παρατήρηση των διευθυντών τους, «ξεδιπλώνονται» οι προσωπικότητες και φαίνονται τα προβλήματα. Οι δικές τους παρατηρήσεις δίνουν το ποσοστό του 9% με 10% των προβληματικών περιπτώσεων. Οι περισσότεροι στέλνονται αμέσως σε διοικητικές θέσεις στην Παιδεία. Δεν είναι λίγοι, όμως, εκείνοι που ξεφεύγουν και διδάσκουν κανονικά σε σχολεία.
Καθηγητές αδιάφοροι, ανειδίκευτοι, που χρήζουν ψυχιατρικής βοήθειας, δυστυχώς παρελαύνουν χρόνια τώρα μπροστά από γενιές μαθητών.
Ποιος τους ελέγχει; Μπορεί η επετηρίδα ή το ΑΣΕΠ, να το κάνει αυτό; Ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία μπαίνει ο δάσκαλος στην τάξη; Δεκάδες αναπάντητα τέτοια ερωτήματα αφήνει η ανυπαρξία αξιολόγησης.
Την αξιολόγηση όλοι την επιθυμούν και την επικαλούνται για το καλό της Παιδείας αλλά κανείς δεν τη θέλει! Νομοθέτησε ο Γ. Αρσένης, ξανανομοθετεί ο Π. Ευθυμίου, νομοθέτησε εκ νέου η κ. Μ. Γιαννάκου. Κι όλοι οι νόμοι είχαν την ίδια τύχη.
Παρέμειναν ανεφάρμοστοι, αφού δεν είχαν τη συναίνεση των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών, καθώς η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει ότι οι εκπαιδευτικοί ούτε την αξιολόγηση μπορούν να αποδεχθούν, αλλά ούτε και το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας τους... άρεσε, όταν πριν από κάποια χρόνια προσπάθησε να τους το «σερβίρει» ο Γ. Αρσένης.
Ούτε το παράδειγμα της Κύπρου, που οδήγησε σε πρόωρη αφυπηρέτηση 172 καθηγητές που αντιμετώπιζαν ψυχολογικά προβλήματα, μπορεί να τους πείσει για την εφαρμογή της αξιολόγησής τους.

ΖΟΦΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Έρευνες που έχουν γίνει κατά καιρούς, στο σώμα των δασκάλων και των καθηγητών, κυρίως από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, καταλήγουν συνήθως σε ζοφερά συμπεράσματα για τη διάθεση που έχουν οι εκπαιδευτικοί μέσα στα σχολεία.
67% των εκπαιδευτικών έχει έντονο στρες μέσα στην τάξη κι αυτό αποδίδεται στην κακή οργάνωση και λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος.
57% αισθάνεται εξάντληση στη διάρκεια της εργασίας, ενώ οι μισοί ευχαρίστως θα άλλαζαν δουλειά αν μπορούσαν. Το πάθος τους για δουλειά είναι σχεδόν ανύπαρκτο.
37% των διδασκόντων απογοητεύεται από την αδιαφορία των μαθητών και την απαξίωση που δείχνουν στο μάθημα, γεγονός που τους αναγκάζει σε υπερπροσπάθειες για να προκαλέσουν το ενδιαφέρον τους.
21% πιστεύει ότι η φύση της δουλειάς (διαρκής ομιλία, ορθοστασία) είναι ιδιαίτερα κοπιαστική και ότι η πίεση του σχολικού χρόνου και της διδακτέας ύλης δεν τους επιτρέπει να έχουν μια πιο προσωπική επαφή με τους μαθητές.
59% των ερωτηθέντων αναφέρεται σε συγκρουσιακές καταστάσεις με τους μαθητές, όπως καβγάδες, εκνευρισμούς, ακόμη και αυταρχική συμπεριφορά απένα-ντί τους. Τη συμπεριφορά τους αυτή οι εκπαιδευτικοί την αποδίδουν στο στρες.

Ξυλοδαρμοί, φόνοι και... ουσίες
Τρία περιστατικά προβληματικών εκπαιδευτικών

Θεσσαλονίκη 17 Μαρτίου 2008Νηπιαγωγός του 4ου Νηπιαγωγείου Πεύκων Θεσσαλονίκης καταγγέλθηκε από γονείς και συναδέλφους της ότι έχανε την ψυχραιμία της μέσα στην τάξη και κακοποιούσε τα μικρά παιδιά.
Οι γονείς κατήγγειλαν περιστατικά βίας και ξυλοδαρμού, έκθεση σε κίνδυνο με αποβολές από την αίθουσα χωρίς επίβλεψη, ψυχολογική βία και εκφοβισμό στα νήπια. Τελικά η νηπιαγωγός απομακρύνθηκε.

Αθήνα 24 Σεπτεμβρίου 2008Ο καθηγητής Μουσικής Γιάννης Κατσιλάμπρος δολοφονεί την 36χρονη πιανίστρια σύζυγό του στη Φιλοθέη, αφήνοντας ορφανά τα δύο ανήλικα παιδιά τους, και τη θάβει στο παρκάκι που βρίσκεται απένταντι από το σπίτι τους. Ο δράστης δίδασκε το μάθημα της μουσικής στο λύκειο της Εκάλης, χωρίς ποτέ κανείς να υποψιαστεί το παραμικρό για τα σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, αφού είχε διακόψει και τα φάρμακα.

Καρδίτσα 5 Νοεμβρίου 2008Δάσκαλος δημοτικού σχολείου της Χαλκίδας έπεσε νεκρός ύστερα από χρήση τοξικών ουσιών, στο κέντρο της Καρδίτσας, όπου είχε ταξιδέψει με 45χρονο φίλο του, δάσκαλο επίσης, για προσωπική τους υπόθεση.
Το δράμα τους ξετύλιξε στην αστυνομία ο ναρκομανής εκπαιδευτικός που είδε τον φίλο του να πεθαίνει, αποκαλύπτοντας ότι και οι 2 έκαναν χρόνια χρήση ναρκωτικών ουσιών και συνάμα δίδασκαν.

πηγή: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8400&pubid=1894796#
ΒΙΒΙΑΝ ΜΠΕΝΕΚΟΥ
bibian@pegasus.gr

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki