Friday, 24 June 2011

Μμμμμμ... η μανούλα έφτιαξε Γρανίτα Ροδάκινο!!
How to Make Peach Granita

Μία εύκολη, αλλά πολύ αρωματική γρανίτα που μπορεί 
να γίνει και με βερίκοκα ή νεκταρίνια.

Spiked Peach Limeade Granita

How to Make Peach Granita

Συστατικά


  •  
  • 5-6 ροδάκινα
  • 5 κουτ. σούπας ζάχαρη άχνη
  • 100 ml. χυμό πορτοκάλι
  • λίγη βανίλια (προαιρετικά)
  •  

    .

    Οδηγίες

    1. Ξεφλουδίζουμε τα ροδάκινα, τους βγάζουμε το κουκούτσι και τα κόβουμε στα 4 για να τα αλέσουμε χωρίς προβλήματα.
    2. Τα βάζουμε στο μπλέντερ και τα λιώνουμε. Ύστερα ρίχνουμε τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε.
    3. Βάζουμε το μείγμα σε πλαστικό σκεύος στην κατάψυξη για περίπου 1-1 ½ ώρα ανάλογα με τη θερμοκρασία της κατάψυξης.
    4. Τo βγάζουμε από την κατάψυξη και την αλέθουμε ξανά. Την ξαναβάζουμε στην κατάψυξη για άλλη 1 ώρα και είναι έτοιμη για σερβίρισμα.
     .

    Λίγα μυστικά ακόμα

    Μπορούμε επίσης, αντί για πορτοκαλάδα, να προσθέσουμε οποιοδήποτε ποτό της αρεσκείας μας.

    Το «Ένεκα Παιδείας» εμμένει στις απολύσεις Δασκάλων

    Είσαι καλός Δάσκαλος; Απολύεσαι
    «Ένεκα Παιδείας»!!

    Παρά τις μέχρι τώρα κινητοποιήσεις των εργαζομένων της επιχείρησης, της Επιτροπής Αλληλεγγύης και του ΣΕΦΚ, η εργοδοσία εμμένει στις εκδικητικές απολύσεις των τριών συναδέλφων.

    Οι καθηγητές στα φροντιστήρια δεν θα διδάσκουν στα παιδιά μας μόνο τα γνωστικά τους αντικείμενα, ΑΛΛΑ
    ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
    Συνεχίζουμε και κορυφώνουμε τον αγώνα μας.

    Δεν θα αφήσουμε να εμπεδωθεί η αντίληψη ότι, όταν ο εργαζόμενος διεκδικεί τα δικαιώματά του με οργανωμένο και συλλογικό τρόπο, θα απολύεται.

    Απαιτούμε την επαναπρόσληψη 
    και των τριών συναδέλφων μας.

    Επιτροπή αλληλεγγύης, ΣΕΦΚ...

    Aν θα Οδηγήστε, ΜΗΝ ΠΙΕΙΤΕ
    IF YOU DRIVE DON'T DRINK

    Αν νοιαζόσασταν, ίσως ο Γιάννης να μπορούσε να βλέπει ακόμα το μέλλον του! Ίσως και να με χαιρετούσε στο δρόμο ακόμα και να τον καμάρωνα! 
    Πιθανόν να μην υπάρχει πιο ιδανικός "ΑΥΤΟΧΕΙΡΑΣ"
    από εκείνον που πίνει και μετά οδηγεί...
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΤΙ ΦΤΑΙΝΕ;;
    Τον λέγαν Γιάννη.  
    Ζούσε τη ζωή του όπως όλα τα παιδιά. Μέσα στις παρέες, αλλά και στα μαθήματα από τους πρώτους. Ξένες γλώσσες, υπολογιστή, άθληση, αλλά και βραδιές με φίλους, με φίλες, με την έτσι. 
    Σοβαρό παιδί, αλλά και στην παρέα τέλειος! Ήξερε να βάζει όρια σε όλα. 
    Δεν κάπνιζε, δεν έπινε. 
    Πάντα με χαιρετούσε ευγενικά στο δρόμο και μου έκανε εντύπωση το παρουσιαστικό του! Τα μάτια του κοιτούσαν το μέλλον, αλλά και δεν έχανε στιγμή από το παρόν! 
    Οδηγούσε μηχανάκι. Ένα βράδυ γυρνώντας στο σπίτι, κάποιος τον χτύπησε.  


    Ο οδηγός του αυτοκινήτου είχε πιει. Δεν σκέφτηκε ότι θα βρει τον Γιάννη στο δρόμο του. Ούτε σκέφτηκε ότι αυτό το παιδί κρατούσε τη ζωή στα χέρια του. Ούτε σκέφτηκε ότι καλά πίνουμε, αλλά μετά θα οδηγήσουμε! 
    Ο Γιάννης δεν έχει πια μέλλον. Ο οδηγός του αυτοκινήτου θα πρεπε να μην έχει μέλλον από καιρό! 

    Και ο οδηγός που στέρησε το μέλλον στην εννιάχρονη φίλη της κόρης μου οδηγώντας τύφλα στις 8 το απόγευμα, δεν θα πρεπε να έχει μέλλον από καιρό! 
    Γιατί δεν υπάρχει ένας αστυνομικός έξω από κάθε κέντρο και μια σειρά από ταξί πληρωμένα από το κράτος να παίρνουν κατευθείαν όσους δεν είναι σε θέση να οδηγήσουν; Δωρεάν! Η περιπολικά, μπας και πάθουν κάνα σοκ και συνέλθουν! 
    Γιατί πρέπει πρώτα αυτοί που πίνουν να πάρουν το τιμόνι και μετά να τους πούμε ότι δεν έπρεπε να οδηγούν; Γιατί δεν τους παίρνουν και το αυτοκίνητο, αφού οι περισσότεροι οδηγούν πάλι πιωμένοι από πίσω δρόμους που δεν έχουν μπλόκα; Γιατί σήμερα ο Γιάννης να μην μπορεί να με χαιρετήσει; Τι φταίει αυτός αν μας νοιάζουν τα λεφτά από το πρόστιμο κι όχι η ζωή του; 
    Αν νοιαζόσασταν, ίσως ο Γιάννης να μπορούσε να βλέπει ακόμα το μέλλον του! Ίσως και να με χαιρετούσε στο δρόμο ακόμα και να τον καμάρωνα! 
    silvestro

    Σώζει τα πρωτάκια ο οφθαλμολογικός έλεγχος
    1 in 4 or 3 children have undetected vision problems

    «Η κακή όραση είναι πολύ εύκολο να εξισωθεί 
    με μαθησιακή δυσκολία»
    Η εξέταση στην κατάλληλη ηλικία γλυτώνει τα παιδιά 
    από μελλοντικά προβλήματα
     .

    Trouble in school? 1 in 4 children
    have undetected vision problems

    Το 1/5 των παιδιών που πηγαίνουν στην Α΄ Δημοτικού έχουν κάποιο οφθαλμικό πρόβλημα που χρειάζεται χρόνια κλινική παρακολούθηση. Ο οφθαλμολογικός έλεγχος εγγραφής στο σχολείο, έρχεται να λύσει παρεξηγήσεις αλλά και να παράσχει διευκολύνσεις στα παιδιά που παρουσιάζουν ιδιαιτερότητες στην όρασή τους.
    «Η ελληνική εμπειρία φαίνεται ότι είναι ταυτόσημη με τα διεθνή βιβλιογραφικά δεδομένα : το 1/5 των παιδιών που πάνε στην Α΄ Δημοτικού έχουν κάποιο οφθαλμικό πρόβλημα που χρειάζεται χρόνια κλινική παρακολούθηση», τονίζει αναλυτικά ο κ. Αναστάσιος Χαρώνης (MD), χειρουργός - οφθαλμίατρος, διευθυντής Τμήματος Παιδοφθαλμολογίας - Στραβισμού στο ιατρικό ινστιτούτο Athens Vision.
     
    Δεν είναι λίγες οι φορές που ο σχολικός πίνακας με τα ορνιθοσκαλίσματα του δασκάλου γίνεται βραχνάς για τους μαθητές που μόλις έχουν καθίσει στα θρανία. Στο πλαίσιο μίας διαδικασίας που... 

    © Το χαμομηλάκι | To hamomilaki