Tuesday 12 February 2019

Σοβαρές καταγγελίες περί σεξουαλικής κακοποίησης 12χρονου σε Γυμνάσιο του Ζωγράφου

Συγκάλυψη βλέπει το υπουργείο
Κατεπείγουσα Ένορκη Διοικητική Εξέταση για ευθύνες του σχολείου

Την κινητοποίηση του υπουργείου Παιδείας προκάλεσαν οι σοβαρές καταγγελίες περί σεξουαλικής κακοποίησης ενός δωδεκάχρονου σε Γυμνάσιο του Ζωγράφου από άλλους δυο συνομηλίκου του.

Για το συμβάν διατάχθηκε Κατεπείγουσα Ένορκη Διοικητική Εξέταση προκειμένου να αναζητηθούν οι ευθύνες του σχολείου είτε στο επίπεδο της πρόληψης είτε κατά τον μετέπειτα χειρισμό του θέματος καθώς οι γονείς καταγγέλλουν ότι υπήρξε προσπάθεια συγκάλυψης του γεγονότος.

Σύμφωνα με τους γονείς του 12χρονου, το παιδί έπεσε θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από δυο συνομηλίκους του μέσα σε γυμνάσιο του Ζωγράφου, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το ένα παιδί είναι συμμαθητής του θύματος.
Μάλιστα, η μητέρα του θύματος αναφέρει πως τα δύο παιδιά βιντεοσκόπησαν την απερίγραπτη πράξη τους και έδειχναν το βίντεο σε άλλους μαθητές του σχολείου. 
Οι γονείς κατηγορούν τη διεύθυνση του σχολείου για εγκληματική αμέλεια και προσπάθεια απόκρυψης του γεγονότος.

Όλα αποκαλύφθηκαν όταν, μετά το συμβάν, ο 12χρονος έδειχνε κατά την γενικότερη συμπεριφορά του φόβο, ενώ έκανε και εμετούς. 
Οι γονείς του έμαθαν ότι κάτι συνέβαινε από τις φήμες που είχε ακούσει ο μεγαλύτερος γιος της οικογένειας που πηγαίνει στην Γ’ Γυμνασίου του ίδιου σχολείου.
Τότε, το 12χρονο παιδί αποκάλυψε όχι μόνο τι του είχε συμβεί, άλλα ότι είχε μιλήσει γι’ αυτό στο Διευθυντή του Γυμνασίου καθώς και σε έναν ακόμη καθηγητή, χωρίς οι τελαυταίοι να έχουν ενημερώσει για το συμβάν του γονείς του.

Το υπουργείο Παιδείας αναφέρει τέλος για το συμβάν πως: «Πρωταρχικό μέλημα του σχολείου, αλλά και του Υπουργείου γενικότερα, είναι η ασφάλεια και η προστασία του κάθε μαθητή και της κάθε μαθήτριας. 
Φαινόμενα αυτού του είδους, μόνο ως εγκληματικές πράξεις πρέπει να αντιμετωπίζονται, απέναντι στις οποίες δεν μπορεί να υπάρχει η παραμικρή ανοχή. 
Η βία και μάλιστα στην ακραία της μορφή, όπως αποκαλύφθηκε σε αυτό το συμβάν, δεν μπορεί να έχει θέση σε μια ευνομούμενη κοινωνία και ιδιαίτερα στον χώρο του σχολείου.
Το ΥΠΠΕΘ εκφράζει την αμέριστη συμπάθεια τόσο προς το ίδιο το θύμα όσο και προς την οικογένειά του και δεσμεύεται να πράξει όλα τα δέοντα για την πάταξη τέτοιων εγκλημάτων και την εκτόπισή τους από το σχολικό περιβάλλον».
ethnos
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

The Present: Όταν ένα αγόρι εθισμένο στα βίντεο-παιχνίδια, θα ξαναγυρίσει στον «πραγματικό κόσμο»

Ένα αγόρι που είναι εθισμένο στα βίντεο-παιχνίδια, θα ξαναγυρίσει στον "πραγματικό κόσμο" μέσω ενός ξεχωριστού δώρου. 
Αυτό είναι το σενάριο του "The Present" - "Το δώρο", μια υπέροχη 3D animation ταινία με μια ανατροπή που θα αγγίξει τις καρδιές σας.
Πρόκειται για μια διατριβή του Ινστιτούτου κινούμενης εικόνας και οπτικών εφέ της Filmakademie Baden-Wuerttemberg στο Ludwigsburg της Γερμανίας.
Η ταινία βασίζεται σε ένα υπέροχο μικρό κόμικ της -πολύ ταλαντούχας- Fabio Coala.
“Το δώρο”, συμμετείχε σε πάνω από 180 διεθνή φεστιβάλ και κέρδισε 59 βραβεία.

Ακούστε το Soundtrack του "Zealand"

Τα βραβεία που έχει κερδίσει
  1. Int. Festival of Animation Cinema and Comics Cartoon Club - Cartoon Kids Award
  2. Flickers Rhode Island International Film Festival – Grand Prize Best Animation
  3. FESA - Best Film for Children
  4. Animago Award - Nominated for Best Short Film
  5. Int. Student Film Festival Pisek – Special Jury Award
  6. Animalada - Best Short Animated Film 2014, Jury Award
  7. Anim Arte – Maxi Second place: Audience Award
  8. 15 Short Film Festival – Jury Award Best Animation
  9. PISAF – Audiences Prize (International)
  10. International Family Film Festival – Best Foreign Short Animation
  11. Enfoque, Int. Film Festival of Puerto Rico – Best Animation and Audience Choice Award
  12. Filmschau Baden Wuerttemberg – Best Animation
  13. El Corto del Ano - Special Jury Mention
  14. Watersprite 2015 – Best Original Film Music
  15. California International Shorts Festival – Best Animated Short
  16. Short Tiger, Next Generation – Short Tiger Award
  17. Landshuter Kurzfilmfestival – Audience Award Kids
  18. Soul 4 Reel Festival – Best Animation
  19. Canada International Film Festival - Best Animation
  20. CMS Int. Children´s Film Festival – Special Mention
  21. Monstronale – Int. Children Jury Award
  22. Sehsuechte Int. Student Festival Konrad Wolf – Best Children Film
  23. RiverRun International Film Festival – Best Student Animated Short
  24. VAFI – MIDI Section First Prize
  25. Newport Beach Film Festival – Outstanding Achievement in Filmmaking
  26. Timeline Film Festival – Filmmaker Award
  27. Animayo Festival de Cine de Animacion – Director Award
  28. Chile Monos Festival Internationcional de Animacion – Second Place Int. School Short Film Competition
  29. Carmarthen Bay Film Festival – Best Animation
  30. Int. Film Festival for Children & Youth - THE HERMÍNA TÝRLOVÁ AWARD FOR YOUNG ARTIST AGED UNDER 35
  31. Rendezvous Festival – Best Animation
  32. Accolade Global Film Competition - Award of Excellence Special Mention: Animation (Student)
  33. Long Day Short Film – Grand Jury Prize
  34. Animatio Curtas Vila do Conde IFF – Curtinhas Prize
  35. Anima Mundi – Best short film for Children
  36. Maramures International Film Festival 2015 - Audience Award
  37. Real to Reel International Film festival – Best Student Animation
  38. Giffoni Film Festival – Second Most Voted Film
  39. Traverse City Film Festival – Audience Award for Best Kids Short
  40. Ariano Film Festival – Best Animation
  41. Int. Film Festival Nueva Mirada for Children and Youth - Golden Kite" Award
  42. Joy House Film Festival – Media Super's Best Film
  43. ArTelesia Film Festival – School and University Award
  44. Summer Slam Film Festival – Best Animation Short
  45. Catalina Film Festival – Best Animation Film
  46. Sapporo Shorts Fest - Best Student Children Film Silver
  47. Sapporo Shorts Fest - Best Student Director Award
  48. AKUT – 2. Audience Award
  49. NYLA International Film Festival - Best Animation
  50. Austin Film Festival - Animated Short Audience Award
  51. Seoul Guro Int. Kids Film Festival - Best Animated Short Film
  52. Filemon - Best Short Film
  53. Virginia Film Festival – Audience Award for Narrative Short
  54. Ojai Film Festival – Honorable Mention
  55. Gold Coast International Film festival – Jury Award for Best Student Short Film
  56. Short Film Awards – Best Animated Short
  57. Roshd Int. Film Festival – Third Prize
  58. Olympia International Film Festival – Children´s Jury Award for Best animated short
  59. Los Angeles Independent Film Festival - Best Animation

«Λανθασμένες» πεποιθήσεις που δημιουργούν παράλογο άγχος στη ζωή μας

Οι «λανθασμένες» πεποιθήσεις δημιουργούνται συχνά από γνωστικές διαστρεβλώσεις. 
Οι τελευταίες αποτελούν τρόπους με τους οποίους ο νους μας πείθει ότι κάτι είναι αληθινό ενώ δεν είναι. Πολλές φορές ονομάζεται και σφάλμα σκέψης και τείνει να κυριαρχεί σε άτομα που παλεύουν με το άγχος και την κατάθλιψη. 
Ποιες είναι όμως οι βασικότερες γνωστικές διαστρεβλώσεις που επηρεάζουν τον τρόπο που βιώνουμε τη ζωή μας;
10 «λανθασμένες» πεποιθήσεις που δημιουργούν 
παράλογο άγχος στη ζωή μας
1. Νομίζουμε ότι όλα όσα νιώθουμε είναι αληθινά
Η συναισθηματική συλλογιστική είναι το να πιστεύουμε ότι όλα όσα νιώθουμε είναι αληθινά. Με αυτό τον τρόπο βλέπουμε τα πάντα γύρω μας μέσα από το πρίσμα των συναισθημάτων. Δυσκολευόμαστε να ξεχωρίσουμε την πραγματικότητα από το πώς νιώθουμε για την πραγματικότητα. 
Τα συναισθήματά όμως πολλές φορές δεν ενημερώνονται πλήρως από την πραγματικότητα: δημιουργούνται από έναν συνονθύλευμα ερεθισμάτων, τόσο εξωτερικών, όσο και εσωτερικών. 
Μπορεί να είναι το αποτέλεσμα φόβων, προβολών και τραυμάτων. Τα συναισθήματα είναι πάντα αποδεκτά και έγκυρα, αλλά μπορεί να μην αποτελούν αντανάκλαση της πραγματικότητας.

2. Υποθέτουμε ότι οι προκλήσεις σημαίνει πως κάποιος μας «τεστάρει»

Όταν οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν επαναλαμβανόμενες ή απρόβλεπτες δυσκολίες, κάποιοι πιστεύουν ότι «τεστάρονται», σαν κάποια εξωτερική συνειδητή δύναμη να δημιουργεί εμπόδια για να δει πώς θα αντιδράσουν. Αυτός αποτελεί έναν τρόπο με τον οποίο νοηματοδοτούμε το τι μας συμβαίνει, αλλά σημαίνει ότι προσπαθούμε να αποποιηθούμε των ευθυνών.

3. Ψευδής συσχέτιση ανάμεσα στην ευτυχία και στην αδυναμία

Πολλές φορές φοβόμαστε πως αν γίνουμε πολύ ευτυχισμένοι, όλα θα καταρρεύσουν ξαφνικά. Αυτό μας κάνει να πιστεύουμε ασυνείδητα ότι αν και όλα φαίνεται να πηγαίνουν καλά, τότε είναι που κάνει την εμφάνισή του το χειρότερο. 
Αρχικά, τέτοιες ιστορίες είναι προϊόν προβολής: όλα φαίνονταν τέλεια εκ των υστέρων, όταν η δυσκολία δεν υπάρχει. Επίσης, οι δυσκολίες δεν έρχονται ξαφνικά από το πουθενά, μπορούμε αν το θέλουμε να κρατήσουμε μια ισορροπία.

4. Πιστεύουμε ότι τα προβλήματα μας κάνουν πιο συμπαθητικούς
Δεν έχουμε συνεχώς προβλήματα στη ζωή μας επειδή δεν μπορούμε να τα λύσουμε, αλλά επειδή το θέλουμε. Αν συνδέεστε με άλλους ανθρώπου, «κερδίζοντας» τη συμπάθειά τους επειδή συνεχώς μοιράζεστε τα προβλήματά σας, στο τέλος καταλήγετε να τα ενισχύετε.

5. Σκεπτόμαστε με όρους μαύρου – άσπρου ή βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα

Το όλα ή τίποτα σαν γενικότερη αντίληψη δεν μας κάνει καλό στις περισσότερες των περιπτώσεων. 
Αν κάποιος μας κάνει μια κριτική στη δουλειά μας και εμείς αποφασίσουμε γι’ αυτό ότι χρειάζεται να παραιτηθούμε, φτάνουμε στα άκρα και εμποδίζουμε την εξέλιξή μας. 
Το ίδιο συμβαίνει όταν κάνουμε βιαστικές γενικεύσεις ή υπεραπλουστεύσεις για τα πράγματα γύρω μας.

6. Προσδίδουμε ηθικές ιδιότητες σε ουδέτερα πράγματα
Κάποιοι άνθρωποι «ντύνουν» ακόμα και τη διατροφή με ηθικές ιδιότητες. Όταν τρώνε υγιεινά, λένε στον εαυτό τους «Ήμουν τόσο καλός τελευταία». 
Όμως, το είδος της διατροφής μας δεν επηρεάζει το αν είμαστε η όχι καλοί και αυτή η γνωστική διαστρέβλωση μπορεί να μας επιβαρύνει συναισθηματικά και ακόμα και η κατανάλωση μιας σοκολάτας να μας προκαλεί τρομερές τύψεις και άγχος.

7. Το χειρότερο είναι και αυτό που ισχύει

Η καταστροφολογία είναι όταν σε κάθε δοσμένη συνθήκη και κατάσταση, εμείς υποθέτουμε ότι αυτό που θα συμβεί είναι το χειρότερο σενάριο. Είναι αυτό που συμβαίνει όταν αρχίζουμε ασυνείδητα να υποθέτουμε ότι τα πιο έντονα συναισθήματα είναι και τα πιο αληθινά. 
Τυπικά, τα αρνητικά συναισθήματα είναι τα ισχυρότερα, γι’ αυτό, βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα για το πώς θα εξελιχθεί η ζωή μας.

8. Κάνουμε υποθέσεις για τον κόσμο βασισμένοι στις δικές μας και μόνο εμπειρίες

Αυτή η γνωστική διαστρέβλωση είναι και η πιο συχνή, σχεδόν όλοι πέφτουμε στην παγίδα της. Λαμβάνουμε υπόψη μόνο τις δικές μας εμπειρίες και πεποιθήσεις και θεωρούμε αυτονόητο ότι και οι άλλοι γύρω μας θα έχουν τις ίδιες. 
Και όταν απορρίπτουμε κάτι, θεωρούμε ότι εμείς και μόνο εμείς έχουμε δίκιο. Αυτό όμως δεν είναι απλά αυτο-περιοριστικό, αλλά μας δημιουργεί και άγχος όταν κάποιος ή κάτι απειλεί να το αποδομήσει.

9. Προσπαθούμε να προβλέψουμε το μέλλον μας
Είναι όταν προσπαθούμε να δούμε τα «σημάδια» για να κάνουμε μια επιλογή ή όχι στη ζωή μας, πιστεύοντας ότι η μία επιλογή θα μας οδηγήσει στην ευτυχία ενώ η άλλη στον πόνο. 
Αυτός ο τρόπος όμως προδίδει έλλειψη αυτοπεποίθησης και σιγουριάς για τις ικανότητές μας. Βασιζόμαστε σε κάποια εξωτερική δύναμη, σε κάτι «υπερφυσικό», για να πάρουμε αποφάσεις για τη ζωή μας. 
Όταν πιστεύουμε πως όλα όσα νιώθουμε είναι «διαισθητικά», αρχίζουμε να πράττουμε έτσι που τελικά καταλήγουμε σε λάθη, ακόμα και επικίνδυνα, αφού παύουν να περιλαμβάνουν λογική.

10. Θεωρούμε ότι ένα λάθος μας είναι και ελάττωμά μας

Αυτό συμβαίνει όταν παίρνουμε μια απόφαση που μετανιώνουμε και ύστερα θεωρούμε ότι αποτελεί ένα γενικό αρνητικό μας χαρακτηριστικό, το οποίο προσδιορίζει πόσο «ανίκανοι» είμαστε. 
Για παράδειγμα, αν δεν ήσαστε καλοί στα μαθηματικά στο σχολείο ως παιδί, επειδή ο δάσκαλός σας δεν σας βοηθούσε, εσείς μπορεί να έχετε εσωτερικεύσει αυτή την αδυναμία και να νομίζετε ότι δεν είστε γενικά καλοί στα μαθηματικά και ότι το λάθος είναι αποκλειστικά και μόνο δικό σας.

Brianna Wiest


enallaktikidrasi.com
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

Το παιδί στην Αρχαία Ελλάδα

Αλήθεια, πόσο διαφορετικά ζούσαν τα παιδιά της αρχαιότητας από εμάς; 
Πήγαιναν σχολείο; Τι έτρωγαν; 
Έπαιζαν; Και τι παιχνίδια; 
Για να απαντήσουμε τα ερωτήματά μας συλλέξαμε πληροφορίες για τη ζωή του παιδιού στην αρχαία Ελλάδα, κατασκευάσαμε αντικείμενα της καθημερινότητάς του, παίξαμε τα παιχνίδια του και με ένα θεατρικό δρώμενο μεταφέραμε γονείς και παιδιά στην αρχαία Αθήνα!
Περισσότερα στο: Παιδείας Απάνθισμα

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki