Monday, 26 September 2016

Μια γενιά παιδιών κινδυνεύει να χάσει την παιδική της αθωότητα

Ένας στους δέκα που βλέπει πορνό είναι παιδί έως 10 ετών.
Συγκλονιστικά είναι τα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας, μετά από έρευνα, που δείχνει ότι ένας στους 10 επισκέπτες ιστοσελίδων πορνό είναι κάτω των 10 ετών.
«... η πορνο-κουλτούρα και εγώ βρισκόμαστε σε αγώνα μέχρι θανάτου για την ψυχή της κόρης μου».
----------------
Τα παιδιά πλέον είναι εντελώς απροστάτευτα και εκτεθειμένα στο χώρο του διαδικτύου και έρχονται συχνά αντιμέτωπα με θεάματα που απευθύνονται αυστηρά σε ενήλικες.
Το 22% των online “καταναλωτών” πορνό περιεχομένου είναι παιδιά, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Bitdefender, που ειδικεύεται στο πεδίο της ασφάλειας στο χώρο του διαδικτύου. 
Είναι, λοιπόν, φανερό πως ο κανόνας των "άνω των 18" δεν εφαρμόζεται σε κανένα site τέτοιου περιεχομένου.
Αν και οι περισσότεροι πορνό ιστοσελίδες ζητούν από τους χρήστες να επιβεβαιώσουν ότι είναι 18 ετών και άνω, η αλήθεια είναι ότι το σύστημα αυτό δεν λειτουργεί, καθώς δεν υπάρχει τρόπος να γίνει εξακρίβωση της πραγματικής ηλικίας των επισκεπτών. Έτσι, πορνό ιστοσελίδες σημειώνουν τεράστια ποσοστά επισκεψιμότητας από παιδιά.
«Η έρευνα δείχνει ότι τα παιδιά αρχίζουν να επισκέπτονται πορνό ιστοσελίδες από μικρή ηλικία, εκτός και αν επιβλέπονται από τους γονείς τους», υποστηρίζει αναλυτής της Bitdefender. 
Και συνεχίζει λέγοντας πως «ενώ οι πορνό ιστοσελίδες περιορίζουν μόνο τυπικά τους ανήλικους, οι γονείς μπορούν να λάβουν εύκολα και απλά μέτρα, όπως είναι η εγκατάσταση λύσεων ασφάλειας με ένα εργαλείο γονικού ελέγχου, που μπορεί να εμποδίσει την πρόσβαση σε μη εξουσιοδοτημένα περιοχές.»
Η είδηση αυτή ​​έρχεται μετά την έκκληση της Εθνικής Εταιρείας για την Πρόληψη της Κακοποίησης του Παιδιού (NSPCC) για αυστηρότερη ρύθμιση στις πορνό ιστοσελίδες, στα πλαίσια της προσπάθειας της βρετανικής κυβέρνησης για ενίσχυση της ψηφιακής ασφάλειας.
«Μια γενιά παιδιών κινδυνεύει να χάσει την παιδική της ηλικία και την αθωότητα που τη χαρακτηρίζει, λόγω της συνεχούς έκθεσης σε ακραίες και βίαιες μορφές πορνό. Εμείς απλά θέλουμε να προστατεύσουμε τα παιδιά από θεάματα που απευθύνονται σε ενήλικες» τονίζει ο Peter Wanless, διευθύνων σύμβουλος της NSPCC.


Μπορεί να υπάρξει ανήθικη Ευτυχία;

Μπορεί να υπάρξει ανήθικη ευτυχίαευτυχία που να συνυπάρχει με το κακό και την έλλειψη αρετής;
Η φιλοσοφία ασχολείται και με το θάνατο και με τον Θεό! 
Εφόσον ξέρουμε ότι θα πεθάνουμε, δεν μπορούμε να μη σκεφτόμαστε το θάνατο. Διαφορετικά θα έπρεπε να αποκηρύξουμε το στοχασμό, δηλαδή να αποκηρύξουμε τη φιλοσοφία…

Με την ίδια λογική, αφού διαπιστώνουμε ότι κάποιοι πιστεύουν στον Θεό και κάποιοι άλλοι όχι, δεν μπορούμε να μην ασχοληθούμε με το ζήτημα της ύπαρξης Του. 
Σε κάθε περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με φιλοσοφία, δηλαδή με ένα συλλογισμό θεωρητικό (αφηρημένο, ορθολογικό, εννοιολογικό) και πρακτικό (δεδομένου ότι πρέπει να οδηγήσει σε ορισμένο τρόπο ζωής και δράσης).
Αυτό ισχύει και για την ευτυχία- από τη στιγμή που κάποιος προσπαθεί να ζήσει καλύτερα έχει οπωσδήποτε στο νου του την προοπτική μιας ζωής όσο το δυνατόν καλύτερης, μιας ζωής που θα παρέχει απόλυτη ικανοποίηση: είναι αυτό που παραδοσιακά αποκαλούμε ευτυχία.
Δεν καταλήγει πάντα ως κύριο θέμα στη φιλοσοφία (εξαρτάται από τους φιλοσόφους), αποτελεί όμως αναπόφευκτα αντικείμενο κάθε φιλοσοφικού συλλογισμού, που αξιώνει πληρότητα και συνοχή.
Επομένως, εάν καταλάβαμε καλά, σύμφωνα με τον Σωκράτη η φιλοσοφία μάς επιτρέπει να προσδιορίσουμε τις προϋποθέσεις μιας ευτυχισμένης ζωής;
 Socrates - A Case Study of a Happy Person

Από τον Σωκράτη και μετά ένας από τους κύριους στόχους της φιλοσοφίας ήταν να προσδιοριστεί η έννοια του «ευ ζην». Μπορούμε άραγε να θεωρήσουμε πιο ευτυχισμένη, πιο ευχάριστη, τη ζωή που περιλαμβάνει τις μεγαλύτερες απολαύσεις και χαρές, τη μεγαλύτερη ικανοποίηση; 
Ή μήπως τη ζωή του πιο δίκαιου, σοφού και ενάρετου ανθρώπου που χαίρει εκτίμησης από πλευρά ηθικής;
Για τον Σωκράτη και για όλη την αρχαία ελληνική φιλοσοφία ισχύουν και οι δυο απόψεις: το ευ ζην είναι η πιο ευτυχισμένη και συγχρόνως η πιο ενάρετη ζωή. 
Είναι ό,τι αποκαλούμε «υπέρτατο αγαθό», δηλαδή η μεγίστη ευτυχία και η μεγίστη αρετή. Αν κάποιος ήταν ευτυχισμένος και κακόψυχος, δεν θα κάναμε λόγο για υπέρτατο αγαθό, γιατί θα ήταν προτιμότερο να είναι ευτυχισμένος και ενάρετος. Αν κάποιος ήταν ηθικά καλός, ένας άγιος αλλά δυστυχισμένος άνθρωπος, και πάλι δεν θα μιλούσαμε για υπέρτατο αγαθό, γιατί θα ήταν καλύτερα να είναι ενάρετος κι ευτυχισμένος.
Το ύψιστο αγαθό δεν είναι απλώς η ευτυχία ή η αρετή: είναι το ένα μαζί με το άλλο. Όλη η αρχαία ελληνική σκέψη θα αναπτυχθεί γύρω από αυτή τη θεωρία του υπέρτατου αγαθού που συνδυάζει τη μέγιστη ευτυχία και τη μέγιστη αρετή.
antikleidi

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki