Wednesday 11 October 2017

Κύκλωμα Παιδικής Πορνείας στην Πάτρα

Στο νοσοκομείο 2 ανήλικα κορίτσια
Συνελήφθησαν, χθες το βράδυ, στην Πάτρα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πατρών δύο άνδρες και συγκεκριμένα ένας 32χρονος αλλοδαπός, υπήκοος Πακιστάν και ένας 54χρονος ημεδαπός, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία, για τα κατά περίπτωση αδικήματα, της αποπλάνησης παιδιών, της παιδικής πορνογραφίας και της πρόκληση σκανδάλου με ακόλαστες πράξεις.
Για την ίδια υπόθεση συνελήφθη και...
........
η συνέχεια εδώ
---------------

Wesley Mathews: Έστειλε τιμωρία έξω από το σπίτι το 3χρονο κοριτσάκι του, επειδή δεν ήθελε να πιει το γάλα του...

... και το παιδί εξαφανίστηκε
Η βλακεία σκοτώνει...

... dad 'made her stand outside alone because she didn't finish her milk'
Αγνοούμενο παραμένει ένα κοριτσάκι τριών ετών δύο ημέρες αφότου ο πατέρας του το έστειλε τιμωρία έξω από το σπίτι γιατί αρνήθηκε να πιει το γάλα του.
Η αστυνομία στο Ρίτσαρντσον του Τέξας συνέλαβε τον πατέρα της μικρής, Wesley Mathews, το Σάββατο, με την κατηγορία ότι εγκατέλειψε και έθεσε σε κίνδυνο τη μικρή.
Ο Mathews έστειλε την 3χρονη Sherin στο δρομάκι έξω από το σπίτι προκειμένου να τη «συνετίσει» επειδή δεν δεχόταν να πιει το γάλα. Όπως είπε ο πατέρας στην αστυνομία, την έβαλε να κάτσει δίπλα σε ένα δέντρο στον δρόμο όπου βρίσκεται η αυλή του σπιτιού του.
Ο πατέρας επέστρεψε να τσεκάρει την κόρη του έπειτα από 15 λεπτά, αλλά εκείνη είχε εξαφανιστεί, σύμφωνα με τα όσα είπε στην αστυνομία. Ο ίδιος κάλεσε της Αρχές για να δηλώσει την εξαφάνισή της.
Αστυνομικοί με εκπαιδευμένα σκυλιά άρχισαν την αναζήτηση της μικρής στη γειτονιά, χωρίς όμως αποτέλεσμα. 
Σημειώνεται πως στην περιοχή έχουν κάνει την εμφάνισή τους κογιότ, όπως μεταδίδει ο 

Μαμάαα, Μπαμπάαα, «Δε θέλω να διαβάσω!»


Δείτε πώς θα πείσετε τα παιδιά να μελετήσουν τα μαθήματά τους χωρίς κλάματα και φωνές

📕📗📘📙📚📕📗📘
Η μελέτη στο σπίτι είναι βραχνάς για τα περισσότερα παιδιά και είναι ικανό να εξανεμίσει την ήρεμη οικογενειακή ατμόσφαιρα και την όμορφη σχέση σας με το παιδί.

Παρακάτω θα βρείτε μερικές ιδέες και προτάσεις που:
-θα διευκολύνουν το διάβασμα των παιδιών,
-θα διαφυλάξουν τη σχέση σας μαζί του,
-θα του χαρίσουν το πολυπόθητο χρόνο να παίξει.

Χρονοδιάγραμμα απογεύματος
Φτιάξτε ένα μικρό χρονοδιάγραμμα με αυτά που το παιδί θέλει να κάνει και αυτά που πρέπει να γίνουν και με όριο την ώρα που θα πάει για ύπνο. 

Για παράδειγμα:
4:00 – 4:45 Ζωγραφική & Παιχνίδι
4:45 – 6:30 Διάβασμα
6:30 – 7:45 Μια ταινία στο dvd player


Πείτε: 
Έλα να φτιάξουμε μαζί ένα πρόγραμμα, ώστε να κάνεις οπωσδήποτε αυτά που θέλεις και αυτά που πρέπει’. Έτσι τα παιδιά οριοθετούνται και καταλαβαίνουν πως το διάβασμα είναι μια από τις υποχρεώσεις τους. 
Τηρήστε τη διαδικασία σε καθημερινή βάση φροντίζοντας να μην ατονήσει.
Βοηθήστε στην οργάνωση της μελέτης
Κοιτάξτε μαζί τι πρέπει να κάνει, ας αποφασίσει από πού θα αρχίσει, χωρίστε μαζί τη μεγάλη ύλη σε ενότητες, βάλτε λογικά χρονικά πλαίσια, ενθαρρύνετέ το κάθε φορά που τελειώνει κάτι.

Πώς να ‘διαβάζετε’ το παιδί.
Γενικά, αποφύγετε να είστε ‘από πάνω’ και να διαβάζετε το παιδί. 
Αντί αυτού έχετε μια θετική γενική εποπτεία του τύπου: 
‘Μπράβο’, ‘Ωραία’, 
‘Προχώρα στο επόμενο’. 
‘Ψάξε, κοντά είσαι’, 
‘Μέχρι εδώ τα πας καλά, για δες όμως παρακάτω’, 
‘Τι έγινε μετά;’, 
‘Ποια μέθοδο χρησιμοποίησε ο επιστήμονας;’, 
‘Πως φτάνει κανείς σε αυτό το συμπέρασμα;’, 
‘Πω, πω! Καλά είσαι φοβερή… για δες αν έτσι λύνονται / γράφονται και τα υπόλοιπα;’. 

Μην πιέζετε το παιδί να μάθει κάτι με το δικό σας τρόπο, διαίρεση για παράδειγμα, γιατί θα μπερδευτεί χειρότερα και θα καταλήξετε να μιλάτε σε τοίχο! 
Θυμηθείτε: 
Δε χρειάζεται να τα έχει όλα σωστά για να πάει στο σχολείο – η προσπάθεια μετράει.
Το πόσο παρεμβαίνετε στο διάβασμα του παιδιού σας εξαρτάται όχι μόνο από το πώς τα πάει το παιδί σας αλλά και… με εσάς. 
Δηλαδή, το πόσο αντέχετε εσείς το παιδί σας να πάει λιγότερο καλά διαβασμένο, ή να μην είναι ‘άριστο’, ή τη δική σας προσωπική σχολική εμπειρία ή εμμονή με την ‘τελειότητα’. 
Για συνειδητοποιημένη στάση χρειάζεται και αυτογνωσία.

Τόπος μελέτης
Τα παιδιά 6 – 8 ετών μπορούν να μελετούν και στην κουζίνα ή και το τραπέζι του σαλονιού αυτό σας επιτρέπει να έχετε και μια γενική εποπτεία.

Διασπάσεις
Κλείστε το ραδιόφωνο, την τηλεόραση και συντομεύετε τις τηλεφωνικές συνομιλίες. 
Μαζέψτε από το τραπέζι μελέτης άσχετα πράγματα και προσπαθήστε να υπάρχει μια σχετική τάξη. 
Αν το παιδί μελετά καλύτερα με μουσική έχετε την ένταση σε λογικά επίπεδα (η κλασική μουσική – ο Μότσαρτ, προσφέρεται για συγκέντρωση και κατανόηση) .

Διάβασμα μαζί ή χωριστά;
Μερικά αδέλφια διαβάζουν μαζί συγκεντρωμένα. Επίσης η διαδραστική μελέτη με έναν συμμαθητή μπορεί να είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα. 
Αν όμως διασπώνται, χωρίστε τα ή έχετε πιο στενή εποπτεία. 
Πείτε: ‘Εφόσον κάνει ο καθ’ ένας τη μελέτη του μπορείτε να διαβάζετε μαζί’. εννοείται πως αν όχι, θα διαβάζουν χωριστά).

Καθίστε και εσείς με τα παιδιά σας και κάνετε τους λογαριασμούς σας ή διαβάστε κάτι δείχνοντας επιμέλεια (υπογραμμίζετε, κρατάτε σημειώσεις, φοράτε τα γυαλιά σας), ή μπορείτε παράλληλα με το παιδί σας να μελετάτε και εσείς τα δικά σας μαθήματα έχοντας γραφτεί σε κάποια σχολή.

Μη διαπραγματεύεστε
Τα παιδιά συχνά βαριούνται να ασχοληθούν με ένα μάθημα λέγοντας: 
‘Αυτό μας είπε να μην το διαβάσουμε’, ή ‘Αυτά θα τα λύσουμε στην τάξη’. Περάστε αυτό τον ύφαλο λέγοντας, ‘Καλά, κάντο εσύ έτσι κι αλλιώς για να’ σαι προετοιμασμένος’. 
Επικοινωνήστε όμως με τη δασκάλα αν το παιδί συχνά δεν έχει καταλάβει ποια είναι η δουλειά του για το σπίτι.
Αποφύγετε τις παράλογες συζητήσεις του τύπου: 
‘Αχ γιατί, μα γιατί να πρέπει να διαβάζω ιστορία, αφού δε με ενδιαφέρει και δε θα μου χρησιμεύσει σε τίποτα!’. 
Μπορείτε βέβαια να πείτε μερικά θετικά λόγια υπέρ τις ιστορίας αλλά γενικά κρατήστε μια πιο ουδέτερη στάση. ‘Αγάπη μου γλυκιά, τι να σου κάνω, η ιστορία είναι υποχρεωτική από το υπουργείο παιδείας’, ή ‘Έχεις δίκιο, είναι μπελάς όταν πρέπει να κάνουμε κάτι που δε θέλουμε’… τελεία και παύλα!

Αποφύγετε τις εντάσεις, τα λογύδρια, την τρομοκρατία και οπωσδήποτε το ξύλο και τις ετικέτες του τύπου 
‘Είσαι βλάκας’, 
‘Είσαι τεμπέλης’ ‘
Είσαι ψεύτης’. 
Αντί αυτών:
-Πηγαίνετε σε άλλο χώρο λέγοντας πχ ‘Θα είμαι δίπλα, όταν θα είσαι έτοιμη φώναξέ με’.
-Δώστε επιλογές πχ ‘Θέλεις να διαβάσεις τώρα τη Φυσική ή να ξυπνήσεις αύριο νωρίτερα να την κάνεις πριν πας σχολείο;’
-Τονίστε επιπτώσεις, ‘Αν δεν τελειώσεις τώρα με τη Γραμματική δε θα προλάβεις να δεις βίντεο’.
-Προειδοποιήστε, ‘Αρχίζω να κουράζομαι. Αν συνεχίσεις έτσι θα σταματήσουμε’.
-Ανταλλάξτε ‘Θα σε βοηθήσω για το τεστ αλλά και εσύ θα σφουγγαρίσεις την κουζίνα’, ‘Αν σε βοηθήσω εσύ τι θα μου κάνεις;’
Χαρούμενη μελέτη
📚 Μάθετε στο παιδί να υπογραμμίζει τα σημαντικά στο βιβλίο του, να χρησιμοποιεί χρωματιστούς μαρκαδόρους, 
📚 Να φτιάχνει χαρούμενους πίνακες προπαίδειας και γραμματικής καθώς και δημιουργικές σελίδες περίληψης του μαθήματος.
📚 Να μαθαίνει κάτι παραστατικά, κινητικά ή τραγουδιστά.
📚 Να μαθαίνει την ορθογραφία δημιουργικά (πχ η ‘νύχτα’ γράφεται με ύψιλον γιατί το ‘υ’ είναι το κουβαδάκι που μαζεύει τα’ αστέρια)
📚 Να σβήνει κάθε τι που τελειώνει από μια λίστα με τις υποχρεώσεις του.
📚 Να μαθαίνει με ομοιοκαταληξία (9+9=18… θα σου πάρω παγωτό)
📚 Στην εκδρομή δείξτε του πως αλλάζει η χλωρίδα και η πανίδα. 
📚 Επισκεφτείτε το Μουσείο που καλύπτει την ιστορική περίοδο του σχολικού βιβλίου. 
📚 Επισκεφτείτε κάποια φίλη της οποίας το επάγγελμα απαιτεί γνώσεις ενός ‘αντιπαθητικού’ μαθήματος. Έτσι θα του δώσετε τη μαγεία και τον ενθουσιασμό για μάθηση μέσα από την ανακάλυψη και την παρατήρηση.
Προσοχή στις μαθησιακές δυσκολίες
Όταν τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν και να γράφουν συχνά αντιστρέφουν γράμματα ή γράφουν και διαβάζουν λέξεις ανάποδα. Αν όμως παρατηρήσετε πως το παιδί σας δυσκολεύεται να ξεπεράσει αυτό το αρχικό στάδιο, αν παράλληλα δυσκολεύεται να θυμηθεί ονόματα, πώς γίνονται αριθμητικές πράξεις, να ανακαλέσει αριθμητικά δεδομένα και γεγονότα στη σωστή τους σειρά, απευθυνθείτε οπωσδήποτε σε κάποιον ειδικό στις μαθησιακές δυσκολίες. 
Το ίδιο ισχύει αν το παιδί σας είναι υπερβολικά παρορμητικό, η προσοχή του διασπάται βρίσκεται συνεχώς σε κίνηση, διακόπτει, σπάει πράγματα, έχει συχνά μικροατυχήματα (αν είναι αγόρι), μιλάει, συζητάει συνέχεια, είναι αφηρημένο και ονειροπολεί (αν είναι κορίτσι). 
Στη πρώτη περίπτωση το παιδί μπορεί να έχει κάποια από τις μορφές δυσλεξίας, ή δυσαριθμησίας, στη δεύτερη ίσως έχει διαταραχή ελλειμματικής προσοχής. 
Για τα παιδιά αυτά το διάβασμα είναι ιδιαίτερα κοπιαστικό γι αυτό επιμορφωθείτε για να μπορέσετε να τους συμπαρασταθείτε.
Προσοχή: 
Η ζωή δεν είναι μόνο διάβασμα και σχολείο. 
Μελέτες έχουν επανειλημμένα αποδείξει πως ευτυχισμένοι και πετυχημένοι δεν είναι αυτοί που αρίστευσαν στο σχολείο και τις μετέπειτα σπουδές τους, αλλά άλλοι που αν και δεν τα πήγαιναν ιδιαίτερα καλά, είχαν καλή σχέση με τον εαυτό τους και τους άλλους. 
Δώστε λοιπόν στο παιδί σας την ευκαιρία να χαίρεται, να ξεχνιέται, να δημιουργεί, να κοινωνικοποιείται μέσα από διάφορες δραστηριότητες. 
Προπάντων κάντε το δουλειά σας να του αναπτύξτε τα αισθήματα της αυτο-εκτίμησης και της αυτο-πεποίθησης. Αυτά αποτελούν τα καλύτερα εφόδια στη ζωή και αποτελούν χαρακτηριστικά που οι μελέτες έδειξαν κάνουν τους ευτυχισμένους και πετυχημένους ανθρώπους!

Χριστίνα Ρασιδάκη - Γονεϊκή Σύμβουλος

Πλένω τα χέρια μου - προστατεύομαι από τις ιώσεις
στο Δημοτικό Σχολείο Νέας Πεντέλης

Πλησιάζει η παγκόσμια ημέρα πλυσίματος των χεριών (15 Οκτωβρίου) και τα πρωτάκια του Α1 παρακολούθησαν σχετικό "σεμινάριο" από τη σχολική μας νοσηλεύτρια κα Δάφνη Γαρέφου.
"Γιατί πρέπει να πλένω τα χέρια μου;"
"Πώς να τα πλένω;"
"Πότε να τα πλένω;" 
ήταν μερικά από τα ερωτήματα που απαντήθηκαν με λεπτομέρεια και παραστατικά στους μικρούς μαθητές. 
Το σεμινάριο θα συνεχιστεί αύριο με το επίκαιρο θέμα 
"Πώς προστατευόμαστε από τις ιώσεις του Χειμώνα".
Στη συνέχεια έγινε "πρακτική άσκηση" 
στην τουαλέτα του σχολείου. 
dimotikosxoleioneaspentelis

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki