Saturday, 21 August 2021

Εγώ είμαι εδώ για σένα

«Εγώ είμαι εδώ για σένα».

Να φροντίζεις να το λες. Και να το εννοείς…

Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα, από το να ξέρεις πως υπάρχει ένας άνθρωπος για σένα, πως κάποιος σε σκέφτεται, πως κάποιος είναι διαθέσιμος, έτοιμος για χάρη σου να θυσιαστεί.

Να το λες σε αυτούς που αγαπάς. Να το λες στους ανθρώπους σου.

«Εγώ είμαι εδώ για σένα».

«Μα δεν εννοείται;»

Όχι. Δεν εννοείται. Τίποτα δεν εννοείται. Για αυτό να φροντίζεις να το λες. Να μην το ξεχνάς.

«Εγώ μιλάω με τις πράξεις…»

Καλά κάνεις. Είναι όμως φορές που ο άλλος, θέλει και μια κουβέντα σου, θέλει μια επιβεβαίωση. Δεν κοστίζει κάτι. Δώστου τη…

«Μα το ξέρει…»

Δεν πειράζει. Ας το ξέρει. Εσύ να του το ξαναλές. Είναι όπως τα «σ’ αγαπώ» και όπως τα «Κυριελέησον»… Όσα και να πει κανείς, δεν παν χαμένα…

«Εγώ είμαι εδώ για σένα»…

Δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα. Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα. Σκέψου μόνο πως νιώθεις εσύ, όταν ο άλλος σου το λέει.

«Εγώ είμαι εδώ για σένα».

Να φροντίζεις να το λες. Και να το εννοείς με την καρδιά σου.

Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος, Ψυχολόγος M.Sc. 

e-psyxologos.gr
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

Ένα παιδί που συγκεντρώνεται μαθαίνει πιο εύκολα και πιο αποτελεσματικά

Η Μοντεσόρι έλεγε ότι ένα παιδί που συγκεντρώνεται εξελίσσεται σε έναν ενήλικα που εστιάζει.

Η συγκέντρωση είναι μια δεξιότητα που όλοι κατέχουμε, άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο.

Είναι μια δεξιότητα που μπορεί να ενισχυθεί ανάλογα με τα ερεθίσματα που θα δώσουμε και αποτελεί κλειδί στη διαδικασία της μάθησης.

Ένα παιδί που συγκεντρώνεται μαθαίνει πιο εύκολα και πιο αποτελεσματικά.

Η Ειδική Παιδαγωγός και μητέρα Μαρία Κώστα Ζώτου συζητά με τη δημοσιογράφο και εξίσου μητέρα, κ. Εύη Φραγκάκη για τη συγκέντρωση των παιδιών και πως επηρεάζεται από την υπερέκθεση στις οθόνες, ειδικά τον τελευταίο χρόνο.

Κάθε παιδί είναι ξεχωριστό και έχει τα δικά του χαρίσματα!

peristerinews.gr 
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

Νέα μέτρα ασφαλείας για την προστασία των παιδιών στo Google Search, YouTube και αλλού

Η Google ανακοίνωσε ορισμένες αλλαγές για το YouTube, τη μηχανή αναζήτησης της εταιρείας (Google Search) και άλλες εφαρμογές της και σχεδιάστηκαν για την προστασία των παιδιών.

Οι πιο πρόσφατες ενημερώσεις των παραπάνω υπηρεσιών και εφαρμογών θα καθιστούν για παράδειγμα τα βίντεο που δημιουργούνται από παιδιά στο YouTube ιδιωτικά από προεπιλογή, θα επιτρέπουν σε ανηλίκους ή στους γονείς τους να αιτούνται την κατάργηση των φωτογραφιών τους από τα αποτελέσματα στις Εικόνες στη μηχανή αναζήτησης της εταιρείας, θα ενεργοποιούν την Ασφαλή Αναζήτηση από προεπιλογή και άλλα πολλά. Η κίνηση της Google αποτελεί μέρος μιας πρόσφατης πρωτοβουλίας της Google να προστατεύσει τα παιδιά και να δώσει στους γονείς περισσότερο έλεγχο σε όσα βλέπουν.

Πολλές από τις ενημερώσεις αφορούν τις εφαρμογές YouTube και το YouTube Kids. Η βασική αλλαγή απευθύνεται σε νέους δημιουργούς ηλικίας 13 έως 17 ετών, με την Google να αλλάζει την προεπιλεγμένη ρύθμιση μεταφόρτωσης στην πιο ιδιωτική διαθέσιμη επιλογή. Αυτό σημαίνει ότι εξ ορισμού, το βίντεο μπορεί να προβληθεί μόνο από προεπιλεγμένους χρήστες, εκτός και αν ο δημιουργός αλλάξει τη ρύθμιση σε «δημόσιο». «Θέλουμε να βοηθήσουμε τους νεότερους χρήστες ... ώστε η δημοσιοποίηση του περιεχομένου τους να αποτελεί σκόπιμη επιλογή» αναφέρει η Google στην ανακοίνωση της.

Η Google επίσης επεκτείνει επίσης τα λεγόμενα ψηφιακά εργαλεία ευεξίας για το YouTube. Έτσι, θα ενεργοποιήσει τις προεπιλεγμένες υπενθυμίσεις διαλείμματος και ύπνου για όλα τα παιδιά ηλικίας 13 έως 17 ετών ενώ θα απενεργοποιήσει την από προεπιλογή αυτόματη αναπαραγωγή βίντεο. Παράλληλα, η εταιρεία θα προσθέσει δυνατότητα αυτόματης αναπαραγωγής στο YouTube Kids αν και θα είναι απενεργοποιημένη από προεπιλογή στην εφαρμογή. Οι γονείς επίσης θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής μίας «κλειδωμένης» προεπιλεγμένης ρύθμισης για την αυτόματη αναπαραγωγή. «Το να γνωρίζουμε την ακριβή ηλικία των χρηστών μας σε πολλά προϊόντα και επιφάνειες και παράλληλα να σεβόμαστε το απόρρητό τους και να διασφαλίζουμε ότι οι υπηρεσίες μας παραμένουν προσβάσιμες αποτελεί μια σύνθετη πρόκληση» εξηγεί η Google.

Η εταιρεία έκανε γνωστό επίσης ότι θα αφαιρέσει το «υπερβολικά εμπορικό περιεχόμενο» από το YouTube Kids όπως για παράδειγμα θα μπορούσε να είναι ένα βίντεο που «εστιάζει μόνο στη συσκευασία προϊόντος ή ενθαρρύνει άμεσα τα παιδιά να ξοδέψουν χρήματα». Η εταιρεία επίσης ενημέρωσε τους όρους σύμβασης στο περιεχόμενο «φτιαγμένο για παιδιά» και οι οποίες εμφανίζονται όταν ένας δημιουργός αναγνωρίζει ότι το βίντεο του περιέχει πληρωμένες διαφημίσεις.

Στην Αναζήτηση (Google Search), η εταιρεία υπόσχεται να δώσει στους ανηλίκους «περισσότερο έλεγχο του ψηφιακού τους αποτυπώματος». Για το σκοπό αυτό θα εισάγει μια νέα πολιτική που επιτρέπει σε οποιονδήποτε χρήστη ηλικίας κάτω των 18 ετών, στους γονείς ή στους κηδεμόνες του να αιτηθούν την κατάργηση των εικόνων του από τα αποτελέσματα αναζήτησης εικόνων της Google. Η συγκεκριμένη αλλαγή σχεδιάστηκε για να «βοηθήσει τους νέους να έχουν περισσότερο έλεγχο της εικόνας τους στο διαδίκτυο» αναφέρει η Google στην ανακοίνωση της. Η εταιρεία επίσης θα ενεργοποιήσει την Ασφαλή Αναζήτηση (SafeSearch) για όλους τους υπάρχοντες χρήστες κάτω των 18 ετών και θα είναι ενεργοποιημένη από προεπιλογή για τους εφήβους που δημιουργούν νέους λογαριασμούς. Προς το παρόν, το SafeSearch είναι ενεργοποιημένο μόνο για τους λογαριασμούς εφήβων που είναι διαχειριζόμενοι μέσω του Family Link.

Σε άλλες εφαρμογές, η Google θα απενεργοποιήσει το ιστορικό τοποθεσίας για όλους τους χρήστες κάτω των 18 ετών και μάλιστα χωρίς να προσφέρει δυνατότητα ενεργοποίησης. Η εταιρεία επίσης λανσάρει μία νέα ενότητα ασφάλειας στο κατάστημα Google Play που θα δείχνει στους γονείς ποιες εφαρμογές ακολουθούν τις πολιτικές Οικογένειας (Families policies) της Google και θα αποκαλύπτει με περισσότερες λεπτομέρειες πως χρησιμοποιούνται τα δεδομένα που συλλέγονται. Από πλευρά διαφήμισης «θα απαγορευτούν οι στοχευμένες διαφημίσεις με βάση την ηλικία, το φύλο ή τα ενδιαφέροντα των ατόμων κάτω των 18 ετών» λέει η εταιρεία.

Η Google τόνισε ότι επιθυμεί την συνεργασία με «παιδιά και εφήβους, γονείς, κυβερνήσεις, ηγέτες από τη βιομηχανία και ειδικούς στους τομείς της ιδιωτικότητας, της ασφάλειας των παιδιών, της ευημερίας και της εκπαίδευσης για να σχεδιαστούν καλύτερα και ασφαλέστερα προϊόντα για παιδιά και εφήβους».

Όλες οι παραπάνω ενέργειες και αλλαγές της Google στο σύνολο τους, θα βοηθήσουν σημαντικά ώστε οι νέοι να μην παρακολουθούν επιβλαβές περιεχόμενο ενώ θα αποκλείουν τις διαφημίσεις που έχουν στόχο την εκμετάλλευση. Παρόλα αυτά, στην πράξη θα χρειαστεί λίγος χρόνος ακόμη ωσότου εξαλειφθούν τυχόν σφάλματα και bugs και ωσότου διασφαλιστεί ότι όλοι οι διαφημιστές ακολουθούν τους κανόνες, οπότε σε κάθε περίπτωση, οι γονείς θα χρειαστεί να παρακολουθούν από κοντά τις ψηφιακές συνήθειες των παιδιών τους.

insomnia.gr
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki