Το πανέμορφο αγγελούδι που βλέπετε στη φωτογραφία είναι μόλις 7 μηνών και πάσχει από μια πολύ σπάνια ασθένεια που λέγεται ατρησία χοληφόρων αγγείων.
.
«Το Αγιορείτικο Βήμα» συνομίλησε με τη θεία του παιδιού, την κα. Ευαγγελία Μπαντάση, η οποία μας είπε ότι...
"Αν το παιδί δεν κάνει μέχρι 2 χρονών τη μεταμόσχευση του ήπατος, δεν πρόκειται να ζήσει. Πρόκειται για μια επέμβαση που δυστυχώς δεν γίνεται στην Ελλάδα".
Η μικρή Χρυσοβαλάντω, την οποία οι γονείς της έταξαν στην Αγία Ειρήνη τη Χρυσοβαλάντω λίγο πριν φύγουν για το εξωτερικό, βρίσκεται ήδη στο Παρίσι και συγκεκριμένα στο νοσοκομείο Necker.
"Όπως καταλαβαίνετε το ποσό που θα χρειαστεί για τη μεταμόσχευση, τη νοσηλεία και τη διαμονή στη Γαλλία είναι υπέρογκο για μας, καθώς και οι δύο γονείς της μικρής δεν δουλεύουν πλέον, ώστε να μπορούν να βρίσκονται διαρκώς δίπλα στο αγγελούδι τους", μας εξηγεί η κα. Μπαντάση.
"Αυτές τις στιγμές που μιλάμε, η μπέμπα είναι συνδεδεμένη με σωληνάκι, δεν τρώει και ανησυχούμε πολύ", τονίζει η θεία της μικρής Χρυσοβαλάντω και κάνει, μέσω του «Αγιορείτικου Βήματος» έκκληση προς όλους για βοήθεια.
Ο λογαριασμός της Χρυσοβαλάντω είναι : 814/611005-39, Εθνική Τράπεζα, στο όνομα Μαρσιτοπούλου Ευαγγελία (είναι η μητέρα της Χρυσοβαλάντω).
Γνωρίζουμε ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, όμως η ανθρωπιά δεν γνωρίζει από κρίση. Ας βοηθήσουμε όλοι, λοιπόν, από το υστέρημα μας μια ψυχούλα να ζήσει...
από pallinipress
Wednesday, 5 December 2012
Η Wall Street Journal για τον Γέροντα Παΐσιο
Εκτενές άρθρο στο Γέροντα Παΐσιο και τις προφητείες του αφιερώνει η εφημερίδα «Wall Street Journal».
«Οι άνθρωποι βρίσκουν παρηγοριά στην πίστη. Παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν στην καθημερινότητα, ο γέροντας Παΐσιος δίνει δύναμη στους ανθρώπους. Τους δίνει ένα στήριγμα».
Η Αναστασία Κωνσταντίνου είναι 32 χρονών και εργάζεται ως σερβιτόρα. Είναι παράλληλα μία από τους χιλιάδες ανθρώπους που προσέτρεξαν για να προσκυνήσουν τα λείψανα του γέροντα Παΐσιου στο Ιερό Ησυχαστήριο του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης, για να πάρουν δύναμη και ελπίδα. Εκεί τη συνάντησε ο δημοσιογράφος της αμερικανικής εφημερίδας «Wall Street Journal» και μίλησε μαζί της, όπως και με πολλούς άλλους πιστούς προσκυνητές. Η αμερικανική εφημερίδα δημοσίευσε την 3-12-2012 ένα μεγάλο αφιέρωμα για τον γέροντα Παΐσιο, τον άνθρωπο του Θεού, που με την ενόραση και τον λόγο που άφησε πίσω του μιλάει σήμερα κατευθείαν στις καρδιές των Ελλήνων που βασανίζονται μέσα στη δίνη της οικονομικής, αλλά κυρίως της κοινωνικής κρίσης.
Αναλύει το φαινόμενο του λόγου του και τον αντίκτυπο που έχει στην ελληνική κοινωνία, η οποία αναζητά ελπίδα αλλά και νέες, πιο στέρεες βάσεις για να οικοδομήσει το αύριο. Και αφηγείται την ιστορία του: «Πριν από τρεις δεκαετίες, ένα γενειοφόρος ορθόδοξος Αγιορείτης επισκέφτηκε τη Σουρωτή Θεσσαλονίκης και έκανε μια ανησυχητική πρόβλεψη: Η Ελλάδα θα ζούσε στο μέλλον “μία μεγάλη αναστάτωση και αβεβαιότητα”, μετά την οποία θα ακολουθούσαν πείνα και πολιτικός αναβρασμός» αναφέρει ο δημοσιογράφος της «Wall Street Journal» και συνεχίζει: «Οι πιστοί υποστηρίζουν ότι αυτή η ζοφερή πρόβλεψη του γέροντα Παΐσιου, ενός ασκητικού μοναχού που πέθανε το 1994, ήταν στην πραγματικότητα μια προφητική ματιά της απότομης μεταβολής που δέχεται η χτυπημένη από την κρίση χώρα. Γι' αυτό και αυξάνει όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον των Ελλήνων για τον ορθόδοξο άγιο άνθρωπο, καθώς παλεύουν να καταλάβουν τι μπορεί να σημαίνει αυτή η σκληρή, οικονομική κρίση που βιώνουν».
Ο δημοσιογράφος περιγράφει με γλαφυρό τρόπο τις εικόνες που αντικρίζει μπροστά του στη Σουρωτή, όπου τα Σάββατα «εκατοντάδες πιστοί στέκονται στη σειρά, μπροστά από τον τάφο του γέροντα, περιμένοντας τη σειρά τους για να γονατίσουν, να προσευχηθούν, να φιλήσουν τον λιτό, ξύλινο σταυρό που κοσμεί την τελευταία του κατοικία. Ζητούν τη βοήθειά του για να βρουν δουλειά, να πληρώσουν τους λογαριασμούς, να επιβιώσουν μέσα στην κρίση που έκανε άνω κάτω τις ζωές τους». Και πλησιάζει τους πιστούς... «Ο Παΐσιος προέβλεψε πολλά πράγματα. Και τώρα οι προφητείες βγαίνουν αληθινές» λέει ένας από τους προσκυνητές, ο Κώστας Κατσαούνης 41 ετών, αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού. «Προέβλεψε την κρίση. Είπε όμως επίσης ότι τα πράγματα θα καλυτερέψουν, ότι θα το ξεπεράσουμε και ότι η ευημερία θα επιστρέψει. Έχει βοηθήσει πολλούς ανθρώπους». Πλησιάζει όμως και πανεπιστημιακούς, για να του μιλήσουν για το φαινόμενο του γέροντα που συγκινεί την Ελλάδα: «Οταν συμβαίνει ένα γεγονός, το οποίο γονατίζει μια ολόκληρη κοινωνία, οι άνθρωποι προσπαθούν να δώσουν μια θρησκευτική εξήγηση» λέει στην εφημερίδα ο Βασίλειος Μακρίδης, καθηγητής θεολογικών σπουδών και ειδικός σε θέματα της ορθόδοξης θρησκείας στο πανεπιστήμιο Enfurt της Γερμανίας. Πλησιάζει τέλος και ανθρώπους που έχουν ασχοληθεί με το έργο του, όπως ο Νικόλας Ζουρνάτογλου, που έχει συλλέξει σε τρία βιβλία με τους λόγους του γέροντα και εξηγεί: «Αγιοι άνθρωποι σαν τον γέροντα Παΐσιο γεννιούνται κάθε 1.000 χρόνια. Ηταν ένα δώρο που δόθηκε από τον Θεό και την Παναγία στην ανθρωπότητα».
newsnow.gr
Ένας πατέρας ζητάει «ανθρωπιά» από το υπουργείο
Διαβάστε τη συγκλονιστική επιστολή
«Στις 22-3-2012 o γιος μου υποβλήθηκε στο νοσοκομείο “Π. και ΑΓΛ.
ΚΥΡΙΑΚΟΥ” σε εκτομή όγκου στο κεφάλι. Τον Σεπτέμβριο του 2012 πέρασε από
την αρμόδια υγειονομική επιτροπή Πειραιά και κηρύχθηκε κατ’ οίκον και
κατ’ ιδίαν διδαχθείς για την σχολική χρονιά 2012-2013, όντας μαθητής της
Β’ λυκείου στο 10ο ΓΕΛ Πειραιά, δεδομένου ότι μετά την επέμβαση δεν
έχει αποκατασταθεί πλήρως η υγεία του, καθώς αφενός μεν δεν βαδίζει,
αφετέρου δεν μπορεί να γράψει, ούτε και να μιλήσει, όπως πριν
χειρουργηθεί και για τον σκοπό αυτό υποβάλλεται καθημερινά σε
φυσιοθεραπεία, λογοθεραπεία και εργοθεραπεία.
Δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχουν έρθει καθηγητές στο σπίτι, ενώ η μόνιμη απάντηση της αρμόδιας υπηρεσίας της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Πειραιά στα επανειλημμένα τηλεφωνήματά μας, είναι ότι το υπουργείο Παιδείας ΔΕΝ έχει κονδύλια για την κάλυψη τέτοιου είδους αναγκών με τον διορισμό αναπληρωτών καθηγητών και θα προσπαθήσει να ανταποκριθεί σ’ αυτού του είδους τις ανάγκες με κάποιο τρόπο εκ των ενόντων.
Θα καρποφορήσει η προσπάθεια του υπουργείου και αν ναι, ΠΟΤΕ; Ο ψυχισμός και η αποκατάσταση της υγείας του παιδιού μου, αλλά και κάθε παιδιού που βρίσκεται σε παρόμοια κατάσταση και δίνει καθημερινά τιτάνιο αγώνα ενδιαφέρει την πολιτεία ή τελικά μόνο τον ίδιο και την οικογένειά του; Πρέπει κανείς ν’ αναζητά και να προστρέχει στα βουλευτικά γραφεία, για να επιλύσει και αυτά τα ζητήματα, που αλλού θα ήταν αυτονόητα και αυτομάτα λυμένα; Και αν δεν έχει προστρέξει ΠΟΤΕ μέχρι σήμερα και στην πραγματικότητα ΔΕΝ θέλει να το πράξει ΟΥΤΕ τώρα, γιατί είναι φύσει και θέση αντίθετος μ’ αυτές τις λογικές και τις νοοτροπίες;
Δ.Χ.»
Written By Pallini Press.
πηγή: enikos.gr
Μμμμ... η μανούλα έφτιαξε σουπίτσα «λίγο απ’ όλα»!!
Σκέτος χαμαιλέων ετούτη η σούπα, παίρνει τη γεύση
από ό,τι λαχανικό μας βρίσκεται στο ψυγείο.
.Μμμμ, ό,τι πρέπει για το κρύο!! |
- 2 πατάτες
- 2 καρότα
- 1 μικρή σελινόριζα
- 1 πράσο (και το πράσινο μέρος)
- 6 - 7 φύλλα λάχανου
- 4 κλωναράκια σέλινο (μόνο τα φύλλα)
- 1 φλιτζ. τσαγιού ολόκληρα ντοματάκια κονσέρβας
- 1 κρεμμύδι ξερό
- 2 κουτ. σούπας ρύζι γλασέ
- 2 κουτ. σούπας κόκκινες φακές (αν θέλουμε)
- 4 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
- χυμός από 1 λεμόνι
- αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Διαδικασία
.
Καθαρίζουμε και πλένουμε όλα τα λαχανικά.
Τα κόβουμε σε χοντρά κομμάτια.
Πλένουμε τις φακές και το ρύζι.
Σε μια κατσαρόλα με 2 λίτρα αλατισμένο νερό που βράζει ρίχνουμε όλα τα
λαχανικά (πατάτες, καρότα, σελινόριζα, πράσο, λάχανο) και λίγο αλάτι.
Τα
βράζουμε σε μέτρια φωτιά κι όταν μαλακώσουν, προσθέτουμε το ρύζι και
τις φακές.
Συνεχίζουμε το βράσιμο για 15 λεπτά.
Αποσύρουμε την κατσαρόλα
από τη φωτιά και πολτοποιούμε το περιεχόμενό της στο μπλέντερ.
Ρίχνουμε
τον πολτό στην κατσαρόλα, προσθέτουμε το ελαιόλαδο, το πιπέρι και το
χυμό λεμονιού, και βράζουμε για 5 - 10 λεπτά ακόμα.
Αν η χορτόσουπα
είναι πολύ πηχτή, προσθέτουμε λίγο ζεστό νερό.
Συνοδεύουμε με ψωμί,
ελιές θρούμπες και 1 φέτα βραστή γαλοπούλα ή άλλο αλλαντικό της
αρεσκείας μας.
.
από gastronomos
“Επιχείρηση” διάβασμα στο σπίτι: ερωτήσεις και απαντήσεις για αποτελεσματικό διάβασμα
Είναι αρκετοί οι γονείς που ταυτίζουν την ώρα για διάβασμα με αφιέρωση
πολλών ωρών καθημερινά, με στιγμές έντασης, θυμού, κούρασης και
εξάντλησης της υπομονής. Όταν μάλιστα υπάρχει η πίεση του χρόνου στο
συνήθως ούτως ή άλλως φορτωμένο πρόγραμμα παιδιού και γονέα και η
κούραση λόγω των απαιτήσεων της καθημερινότητας, τότε το διάβασμα
φαντάζει ακόμα πιο δύσκολη υπόθεση.
Ποιες όμως είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις που προβληματίζουν τους γονείς όταν έρχεται η ώρα του διαβάσματος στο σπίτι;
.
«Πότε πρέπει να ξεκινάμε το διάβασμα και με ποια μαθήματα;»
Είναι σκόπιμο τα μαθήματα για την επόμενη μέρα να ξεκινούν μετά από κάποιο διάστημα ξεκούρασης του παιδιού από το σχολικό πρόγραμμα. Συνήθως, μία με δύο ώρες από την ώρα επιστροφής απ’ το σχολείο είναι ικανός χρόνος χαλάρωσης και «ανεφοδιασμού» των μαθητών.
Χρειάζεται ωστόσο ισορροπία στους χρόνους έναρξης ώστε να μην ξεκινά αργά μες στην ημέρα οπότε και έχει επέλθει κούραση και οι παραγωγικές ώρες κατά το διάβασμα έχουν περάσει. Σε κάθε περίπτωση πάντως, είναι πολύ αποτελεσματικό να υπάρχει μια σταθερή ώρα έναρξης του διαβάσματος, γεγονός που βοηθάει στην οργάνωση του μαθητή και συνεπώς στην αποτελεσματικότερη μελέτη.
Σχετικά με τη σειρά των μαθημάτων, κάποιες φορές οι γονείς ξεκινούν μαζί με το παιδί με τα μαθήματα που το δυσκολεύουν περισσότερο για να καταλήξουν στα πιο εύκολα, ή το αντίστροφο. Ωστόσο, είναι θετικό να ενθαρρύνεται ο μαθητής να επιλέξει ο ίδιος το μάθημα με το οποίο προτιμά να ξεκινήσει. Μ’ αυτόν τον τρόπο γίνεται μια θετική έναρξη και ο μαθητής αισθάνεται αυτοπεποίθηση και ικανοποίηση αφού επιλέγει το μάθημα στο οποίο τα καταφέρνει καλύτερα.
.
«Είναι καλό να κάθομαι συνεχώς δίπλα του όταν διαβάζει;»
Πολλές φορές οι γονείς βρίσκονται αντιμέτωποι με το παραπάνω ερώτημα. Όταν μάλιστα το παιδί ζητά επίμονα την παρουσία τους κατά το διάβασμα ή δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί μόνο του, τότε καταφεύγουν στη λύση του να κάθονται μαζί του καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής μελέτης.
Παρ’ όλ’ αυτά, η διακριτική και επικουρική παρουσία του γονέα είναι αυτή που θα βοηθήσει τελικά τον μαθητή να είναι υπεύθυνος για τις σχολικές του υποχρεώσεις και ν’ αυτονομηθεί σταδιακά. Φυσικά ο βαθμός της παρουσίας και συμμετοχής του γονιού ποικίλει και μπορεί να μην είναι πάντα σταθερός τόσο σε ποιότητα όσο και ποσότητα. Εξαρτάται, μεταξύ άλλων, από την ηλικία του παιδιού, το γνωστικό του επίπεδο, τις τυχόν μαθησιακές του δυσκολίες και τη σχέση μεταξύ γονέα – παιδιού.
.
«Διαβάζουμε καθημερινά πολλές ώρες, είναι σωστό;»
Πολύς χρόνος διαβάσματος δεν σημαίνει απαραίτητα μεγάλη αποτελεσματικότητα και καλή απόδοση. Μάλιστα, από ένα σημείο και μετά, η φυσική και πνευματική κούραση, ίσως ο εκνευρισμός κι η απογοήτευση, εφόσον δεν έχει ολοκληρωθεί το διάβασμα, φέρνουν ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα.
Ένα καθημερινό πρόγραμμα μαθημάτων με την αντίστοιχη επιθυμητή ώρα διαβάσματος κατά προσέγγιση, μια λίστα των ασκήσεων της ημέρας στην οποία ο μαθητής μπορεί να τσεκάρει όταν τελειώνει την κάθε άσκηση και συχνά αλλά σύντομα διαλείμματα καθ’ όλη τη διάρκεια του διαβάσματος, όλα αυτά, μπορούν να συνεισφέρουν σε ένα αποδοτικό και σωστό διάβασμα.
Σε κάθε περίπτωση, επικοινωνώντας με τον δάσκαλο μπορείτε να μάθετε τον ιδανικό χρόνο διαβάσματος που αντιστοιχεί στην τάξη του παιδιού σας. Εφόσον υπάρχει μεγάλη απόκλιση μεταξύ επιθυμητού και πραγματικού χρόνου, είναι καλό να αναζητήσετε περαιτέρω συμβουλές και καθοδήγηση.
.
«Τι να κάνω όταν αρνείται να διαβάσει;»
Όταν έρχεται η ώρα του διαβάσματος, η αντίδραση, η δυσαρέσκεια και η άρνηση είναι συμπεριφορές του παιδιού με τις οποίες ο γονιός μπορεί να έρθει αντιμέτωπος συχνά, ή λιγότερο συχνά. Εάν ο μαθητής δυσκολεύεται να αποδώσει σε ορισμένα μαθήματα ή να συγκεντρωθεί, τότε οι παραπάνω συμπεριφορές πολύ πιθανόν να εμφανίζονται συχνά.
Και εδώ η επικοινωνία με τον δάσκαλο προκειμένου να γνωρίζει ο γονιός τη μαθησιακή εικόνα του παιδιού στο σχολείο και η περαιτέρω έγκυρη πληροφόρηση και γνώση σχετικά με τον αποτελεσματικό τρόπο διαβάσματος στο σπίτι ή τις τυχόν μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού κρίνονται ιδιαίτερα χρήσιμες και βοηθητικές.
Τις περισσότερες φορές όταν ο μαθητής αρνείται να διαβάσει είναι είτε λόγω κάποιων μαθησιακών δυσκολιών που αντιμετωπίζει, είτε λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος και κινήτρου.
.
Συνεπώς, οι γονείς είναι σκόπιμο και ωφέλιμο να διατηρούν ανοιχτό το κανάλι επικοινωνίας με το παιδί τους και να είναι πρόθυμοι να ακούσουν ό,τι το απασχολεί και το προβληματίζει με υπομονή και κατανόηση. Επίσης, σημαντικό είναι να δίνουν οι γονείς με κάθε ευκαιρία στο παιδί να καταλάβει πόσο και πώς ωφελείται το ίδιο μέσα από την κάθε μαθησιακή διαδικασία.
Τελικά, είναι μέγιστης σημασίας να αισθανθεί το παιδί σας πως βρίσκεστε δίπλα του για να το βοηθήσετε, να το στηρίξετε και να το ενθαρρύνετε να προχωρήσει στη σχολική του σταδιοδρομία εκφράζοντας όλο του το γνωστικό δυναμικό.
από ikidcenters
10 Homework Tips |
.
«Πότε πρέπει να ξεκινάμε το διάβασμα και με ποια μαθήματα;»
Είναι σκόπιμο τα μαθήματα για την επόμενη μέρα να ξεκινούν μετά από κάποιο διάστημα ξεκούρασης του παιδιού από το σχολικό πρόγραμμα. Συνήθως, μία με δύο ώρες από την ώρα επιστροφής απ’ το σχολείο είναι ικανός χρόνος χαλάρωσης και «ανεφοδιασμού» των μαθητών.
Χρειάζεται ωστόσο ισορροπία στους χρόνους έναρξης ώστε να μην ξεκινά αργά μες στην ημέρα οπότε και έχει επέλθει κούραση και οι παραγωγικές ώρες κατά το διάβασμα έχουν περάσει. Σε κάθε περίπτωση πάντως, είναι πολύ αποτελεσματικό να υπάρχει μια σταθερή ώρα έναρξης του διαβάσματος, γεγονός που βοηθάει στην οργάνωση του μαθητή και συνεπώς στην αποτελεσματικότερη μελέτη.
Σχετικά με τη σειρά των μαθημάτων, κάποιες φορές οι γονείς ξεκινούν μαζί με το παιδί με τα μαθήματα που το δυσκολεύουν περισσότερο για να καταλήξουν στα πιο εύκολα, ή το αντίστροφο. Ωστόσο, είναι θετικό να ενθαρρύνεται ο μαθητής να επιλέξει ο ίδιος το μάθημα με το οποίο προτιμά να ξεκινήσει. Μ’ αυτόν τον τρόπο γίνεται μια θετική έναρξη και ο μαθητής αισθάνεται αυτοπεποίθηση και ικανοποίηση αφού επιλέγει το μάθημα στο οποίο τα καταφέρνει καλύτερα.
.
«Είναι καλό να κάθομαι συνεχώς δίπλα του όταν διαβάζει;»
Πολλές φορές οι γονείς βρίσκονται αντιμέτωποι με το παραπάνω ερώτημα. Όταν μάλιστα το παιδί ζητά επίμονα την παρουσία τους κατά το διάβασμα ή δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί μόνο του, τότε καταφεύγουν στη λύση του να κάθονται μαζί του καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής μελέτης.
Παρ’ όλ’ αυτά, η διακριτική και επικουρική παρουσία του γονέα είναι αυτή που θα βοηθήσει τελικά τον μαθητή να είναι υπεύθυνος για τις σχολικές του υποχρεώσεις και ν’ αυτονομηθεί σταδιακά. Φυσικά ο βαθμός της παρουσίας και συμμετοχής του γονιού ποικίλει και μπορεί να μην είναι πάντα σταθερός τόσο σε ποιότητα όσο και ποσότητα. Εξαρτάται, μεταξύ άλλων, από την ηλικία του παιδιού, το γνωστικό του επίπεδο, τις τυχόν μαθησιακές του δυσκολίες και τη σχέση μεταξύ γονέα – παιδιού.
.
«Διαβάζουμε καθημερινά πολλές ώρες, είναι σωστό;»
Πολύς χρόνος διαβάσματος δεν σημαίνει απαραίτητα μεγάλη αποτελεσματικότητα και καλή απόδοση. Μάλιστα, από ένα σημείο και μετά, η φυσική και πνευματική κούραση, ίσως ο εκνευρισμός κι η απογοήτευση, εφόσον δεν έχει ολοκληρωθεί το διάβασμα, φέρνουν ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα.
Ένα καθημερινό πρόγραμμα μαθημάτων με την αντίστοιχη επιθυμητή ώρα διαβάσματος κατά προσέγγιση, μια λίστα των ασκήσεων της ημέρας στην οποία ο μαθητής μπορεί να τσεκάρει όταν τελειώνει την κάθε άσκηση και συχνά αλλά σύντομα διαλείμματα καθ’ όλη τη διάρκεια του διαβάσματος, όλα αυτά, μπορούν να συνεισφέρουν σε ένα αποδοτικό και σωστό διάβασμα.
Σε κάθε περίπτωση, επικοινωνώντας με τον δάσκαλο μπορείτε να μάθετε τον ιδανικό χρόνο διαβάσματος που αντιστοιχεί στην τάξη του παιδιού σας. Εφόσον υπάρχει μεγάλη απόκλιση μεταξύ επιθυμητού και πραγματικού χρόνου, είναι καλό να αναζητήσετε περαιτέρω συμβουλές και καθοδήγηση.
.
«Τι να κάνω όταν αρνείται να διαβάσει;»
Όταν έρχεται η ώρα του διαβάσματος, η αντίδραση, η δυσαρέσκεια και η άρνηση είναι συμπεριφορές του παιδιού με τις οποίες ο γονιός μπορεί να έρθει αντιμέτωπος συχνά, ή λιγότερο συχνά. Εάν ο μαθητής δυσκολεύεται να αποδώσει σε ορισμένα μαθήματα ή να συγκεντρωθεί, τότε οι παραπάνω συμπεριφορές πολύ πιθανόν να εμφανίζονται συχνά.
Και εδώ η επικοινωνία με τον δάσκαλο προκειμένου να γνωρίζει ο γονιός τη μαθησιακή εικόνα του παιδιού στο σχολείο και η περαιτέρω έγκυρη πληροφόρηση και γνώση σχετικά με τον αποτελεσματικό τρόπο διαβάσματος στο σπίτι ή τις τυχόν μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού κρίνονται ιδιαίτερα χρήσιμες και βοηθητικές.
Τις περισσότερες φορές όταν ο μαθητής αρνείται να διαβάσει είναι είτε λόγω κάποιων μαθησιακών δυσκολιών που αντιμετωπίζει, είτε λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος και κινήτρου.
.
Συνεπώς, οι γονείς είναι σκόπιμο και ωφέλιμο να διατηρούν ανοιχτό το κανάλι επικοινωνίας με το παιδί τους και να είναι πρόθυμοι να ακούσουν ό,τι το απασχολεί και το προβληματίζει με υπομονή και κατανόηση. Επίσης, σημαντικό είναι να δίνουν οι γονείς με κάθε ευκαιρία στο παιδί να καταλάβει πόσο και πώς ωφελείται το ίδιο μέσα από την κάθε μαθησιακή διαδικασία.
Τελικά, είναι μέγιστης σημασίας να αισθανθεί το παιδί σας πως βρίσκεστε δίπλα του για να το βοηθήσετε, να το στηρίξετε και να το ενθαρρύνετε να προχωρήσει στη σχολική του σταδιοδρομία εκφράζοντας όλο του το γνωστικό δυναμικό.
από ikidcenters
Στο «κόκκινο» η Ελλάδα σε φαινόμενα ενδοσχολικής βίας Καμπάνιες κατά του Σχολικού Εκφοβισμού
Η χρήση κοροϊδευτικών ψευδωνύμων (60,6%), τα σπρωξίματα-χτυπήματα
(45,39%)και τα πειράγματα για την εξωτερική τους εμφάνιση (36,30%) είναι
οι κύριες μορφές ενδοσχολικού εκφοβισμού στην Ελλάδα, τον οποίο βιώνουν
κυρίως τα αγόρια και γενικότερα παιδιά ευαίσθητα, που δεν έχουν την
δυνατότητα να αμυνθούν τα ίδια.
περισσότερα εδώ
Καμπάνιες κατά του Σχολικού Εκφοβισμού:
Ο σχολικός εκφοβισμός, ή αλλιώς bullying είναι ένα συχνό φαινόμενο της
εποχής μας, που προκαλεί μεγάλο άγχος, και στα ίδια τα παιδιά-θύματα
όπως και στους γονείς τους, που αντιμετωπίζουν συχνά το φόβο και την
άρνηση του παιδιού τους να πάει στο σχολείο.
Πρόκειται για μία πολύ ευαίσθητη κατάσταση, κατά την οποία το
παιδί-θύμα, πολλές φορές, δε μπορεί να αναγνωρίσει τι συμβαίνει, δε
μπορεί να εξηγήσει, για αυτό και παραμένει στο επίκεντρο, χωρίς βοήθεια.
Ιδιαίτερα στην Ελλάδα εντοπίζεται ένα τεράστιο έλλειμμα στο επίπεδο της παρέμβασης, καθώς δεν υπάρχουν ψυχίατροι, ψυχολόγοι αλλά και κοινωνικοί λειτουργοί στα σχολεία, ειδικότητες που καθίστανται απαραίτητες για να διαφανεί το κοινωνικό δίκτυο και να υπάρξει αποτελεσματική αντιμετώπιση του φαινομένου του εκφοβισμού.
Tα τελευταία χρόνια το πρόβλημα άρχισε να γίνεται κατανοητό, καθώς γονείς και δάσκαλοι συνειδητοποίησαν πως ο σχολικός μικρόκοσμος δεν είναι τόσο αθώος, όσο πίστευαν. Άνθρωποι και φορείς αποφάσισαν να το καταπολεμήσουν και να δράσουν.
Καμπάνιες, εκστρατείες και μεμονωμένες προσπάθειες ξεπήδησαν για να επιβεβαιώσουν πως ήταν επιτακτική η ανάγκη να καταλάβουν τα παιδιά-θύματα πως δεν είναι μόνα τους στο δύσκολο δρόμο της βίας. Το kafeneio-gr συγκέντρωσε και σας παρουσιάζει τις κυριότερες από αυτές:
ΕΛΛΑΔΑ
*Beat Bullying
Με σύνθημα ''Όλοι σε θέση ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό'' η εκστρατεία ''Beat Bullying'', την οποία υλοποίησε το Hope for Children σε συνεργασία με την εκπαιδευτική ψυχολόγο Δρ. Μόνικα Σιακού, είχε σκοπό να ευαισθητοποιήσει το κοινό και την εκπαιδευτική κοινότητα, όπως επίσης και να αναπτύξει τα εργαλεία εντοπισμού, πρόληψης και χειρισμού των φαινομένων εκφοβισμού.
περισσότερα εδώ
Καμπάνιες κατά του Σχολικού Εκφοβισμού:
Όταν το πείραγμα μετατρέπεται σε εφιάλτη
Building a European AntiBullying... από depy6
Ο σχολικός εκφοβισμός, ή αλλιώς bullying είναι ένα συχνό φαινόμενο της
εποχής μας, που προκαλεί μεγάλο άγχος, και στα ίδια τα παιδιά-θύματα
όπως και στους γονείς τους, που αντιμετωπίζουν συχνά το φόβο και την
άρνηση του παιδιού τους να πάει στο σχολείο.
Το bullying
θεωρείται μια πολυδιάστατη επιθετική συμπεριφορά, η οποία προέρχεται από
παιδιά και μπορεί να είναι λεκτική, σωματική ή και ψυχολογική και που
επαναλαμβάνεται με σκοπό να βλάψει, να πονέσει και να αναστατώσει το
παιδί-θύμα, χωρίς το ίδιο να έχει προκαλέσει άμεσα αυτήν τη συμπεριφορά Η
πιο διαδεδομένη μορφή του bullying είναι η λεκτική, δηλαδή πειράγματα,
απειλές, προσβολές, και μετά ακολουθεί η σωματική μορφή με χτυπήματα,
σπρωξίματα και κλοτσιές, όπως και η ψυχολογική του διάσταση, με την
έννοια του κοινωνικού αποκλεισμού, της καταστροφής προσωπικών
αντικειμένων, του εκφοβισμού, της διάδοσης φημών σχετικά με το θύμα.
Πρόκειται για μία πολύ ευαίσθητη κατάσταση, κατά την οποία το
παιδί-θύμα, πολλές φορές, δε μπορεί να αναγνωρίσει τι συμβαίνει, δε
μπορεί να εξηγήσει, για αυτό και παραμένει στο επίκεντρο, χωρίς βοήθεια.Ιδιαίτερα στην Ελλάδα εντοπίζεται ένα τεράστιο έλλειμμα στο επίπεδο της παρέμβασης, καθώς δεν υπάρχουν ψυχίατροι, ψυχολόγοι αλλά και κοινωνικοί λειτουργοί στα σχολεία, ειδικότητες που καθίστανται απαραίτητες για να διαφανεί το κοινωνικό δίκτυο και να υπάρξει αποτελεσματική αντιμετώπιση του φαινομένου του εκφοβισμού.
Tα τελευταία χρόνια το πρόβλημα άρχισε να γίνεται κατανοητό, καθώς γονείς και δάσκαλοι συνειδητοποίησαν πως ο σχολικός μικρόκοσμος δεν είναι τόσο αθώος, όσο πίστευαν. Άνθρωποι και φορείς αποφάσισαν να το καταπολεμήσουν και να δράσουν.
Καμπάνιες, εκστρατείες και μεμονωμένες προσπάθειες ξεπήδησαν για να επιβεβαιώσουν πως ήταν επιτακτική η ανάγκη να καταλάβουν τα παιδιά-θύματα πως δεν είναι μόνα τους στο δύσκολο δρόμο της βίας. Το kafeneio-gr συγκέντρωσε και σας παρουσιάζει τις κυριότερες από αυτές:
ΕΛΛΑΔΑ
*Beat Bullying
Με σύνθημα ''Όλοι σε θέση ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό'' η εκστρατεία ''Beat Bullying'', την οποία υλοποίησε το Hope for Children σε συνεργασία με την εκπαιδευτική ψυχολόγο Δρ. Μόνικα Σιακού, είχε σκοπό να ευαισθητοποιήσει το κοινό και την εκπαιδευτική κοινότητα, όπως επίσης και να αναπτύξει τα εργαλεία εντοπισμού, πρόληψης και χειρισμού των φαινομένων εκφοβισμού.
περισσότερα εδώ
Subscribe to:
Posts (Atom)