Friday 16 April 2010

Έχετε αυγουλάκια φρέσκα, «από κότα»; Φτιάξτε Κρέμα Καραμελέ με αμύγδαλα

Για 10 άτομα 
ΥΛΙΚΑ
1. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ:
  • 150 γραμμ. ζάχαρη
  • 40 ml νερό
2. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ
  • 400 ml γάλα
  • 320 ml κρέμα γάλακτος 30-35% λιπαρά
  • 75 γραμμ. ζάχαρη
  • 5 αβγά
  • 1 κουτ. σούπας εκχύλισμα βανίλιας
  • αμύγδαλα φιλέ ψημένα
 
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
  • Προθερμάνετε το φούρνο στους 150 C. 
  • Φτιάξτε την καραμέλα: Βάλτε τη ζάχαρη να βράσει με το νερό μέχρι να αρχίσει να παίρνει χρώμα. 
  • Ρίξτε αμέσως τα τρία τέταρτα της καραμέλας στη φόρμα και προσθέστε στην κατσαρόλα το γάλα με την κρέμα γάλακτος και τη ζάχαρη, μέχρι να πάρει μία βράση. 
  • Προσθέστε τη βανίλια και αφήστε το να κρυώσει. 
  • Χτυπήστε τα αβγά με ένα πιρούνι και ρίξτε στο μείγμα των αβγών ένα μέρος από το γάλα και την κρέμα, ανακατεύοντας έντονα. 
  • Ρίξτε το μείγμα των αβγών στο γάλα και ανακατέψτε εκτός φωτιάς.  
  • Σουρώστε το μείγμα και γεμίστε τη φόρμα. 
  • Τοποθετήστε τη φόρμα σε ένα μεγαλύτερο ταψί με ψηλά τοιχώματα και γεμίστε το με καυτό νερό μέχρι το ένα τρίτο της φόρμας. 
  • Βάλτε το στο φούρνο για περίπου 30-45 λεπτά, ανάλογα με το σχήμα της φόρμας. 
  • Είναι έτοιμο όταν έχει πήξει. 
  • Αφήστε το γλυκό να κρυώσει και βάλτε το στο ψυγείο. 
  • Ξεφορμάρετε περνώντας ένα μαχαίρι στα τοιχώματα και αναποδογυρίζετε. 
  • Γαρνίρετε με αμύγδαλα φιλέ.

Παιδί, μόνο στο σπίτι, παχαίνει...

Όταν οι γονείς απουσιάζουν, τα παιδιά τρώνε διαρκώς λιπαρά 
και ζαχαρούχα προϊόντα
Όταν οι γονείς λείπουν, τα παιδιά παχαίνουν και δύσκολα αδυνατίζουν. 
Αυτό διαπιστώνει μελέτη της Παιδιατρικής Κλινικής του Ασκληπιείου Νοσοκομείου Βούλας, σε υπέρβαρα και παχύσαρκα παιδιά που παρακολούθησαν πρόγραμμα απώλειας βάρους. 
Σύμφωνα με τη μελέτη, παρά τη ραγδαία αύξηση της παιδικής παχυσαρκίας τα τελευταία χρόνια, μόνο λίγα παιδιά παρακολουθούν ειδικά προγράμματα μείωσης του σωματικού βάρους. Και από αυτά, το 65% κόβουν τη δίαιτα στη μέση! Ανάμεσα στους κύριους λόγους διακοπής της είναι η πολύωρη απουσία των γονιών από το σπίτι.
«Η απώλεια βάρους στα μικρά παιδιά είναι μια δύσκολη διαδικασία που απαιτεί χρόνο. Ένας από τους βασικούς λόγους που διακόπτουν το πρόγραμμα μείωσης βάρους είναι ότι τα αποτελέσματα δεν φαίνονται άμεσα. Ωστόσο, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και το γεγονός ότι τα παιδιά μένουν για πολλές ώρες χωρίς επίβλεψη από τους γονείς- που λείπουν στις δουλειές τους- με αποτέλεσμα να τσιμπολογούν ανεξέλεγκτα και τελικά να εγκαταλείπουν το πρόγραμμα» εξηγεί η κυρία Ολγα Φιλίππου , παιδίατρος στο Ασκληπιείο και επικεφαλής της ιατρικής ομάδας που πραγματοποίησε την παραπάνω μελέτη.

Το... τσιμπολόγημα των παιδιών, κυρίως όταν απουσιάζουν οι γονείς, κάθε άλλο παρά υγιεινές τροφές περιλαμβάνει: τσιπς, μπισκότα, σοκολάτες και άλλα σνακ πλούσια σε λιπαρά, αλάτι και ζάχαρη καταναλώνονται ως και πάνω από τρεις φορές την εβδομάδα, ενώ αρκετά συχνή στο παιδικό διαιτολόγιο είναι και η παρουσία αναψυκτικών και έτοιμων φαγητών που συνήθως προσφέρουν πολλές θερμίδες αλλά λίγα θρεπτικά συστατικά.
Όπως διαπιστώνουν οι επιστήμονες, στην περίπτωση των παιδιών (κυρίως της νηπιακής ηλικίας) το να αναγνωριστεί το πρόβλημα της παχυσαρκίας δεν είναι εύκολη υπόθεση: σε εννέα στις δέκα περιπτώσεις, στην οικογένεια του παχύσαρκου παιδιού υπάρχει
Διαβάστε περισσότερα...

Φέρτε τα πίσω!!
Reunite Them! BRING THEM BACK!

Thousands of pieces of Greek antiquities are hosted in the British Museum. Our campaign does not ask for the return of those.
We ask for the return of the Parthenon Marbles in Greece and the Reunification of the Monument.
We, the users of the Internet obtain power and we are able to mobilize the international public opinion. Our goal can be achieved this way.
Do you believe this is fair? If yes, help this goal come true.
Say your own BRING THEM BACK!


Reunite Them! “BRING THEM BACK!”
Στο Βρετανικό Μουσείο φιλοξενούνται χιλιάδες κομμάτια ελληνικών αρχαιοτήτων. Η καμπάνια μας δε ζητάει την επιστροφή όλων αυτών. Ζητάμε την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα για να επανενωθεί το Μνημείο.
Eμείς οι χρήστες του διαδικτύου έχουμε τη δύναμη και μπορούμε να κινητοποιήσουμε την παγκόσμια κοινή γνώμη. Ο σκοπός μας μπορεί να επιτευχθεί με αυτό τον τρόπο.
Πιστεύεις ότι είναι δίκαιο; Αν ναι, βοήθησε να γίνει πραγματικότητα.
Πες το δικό σου “BRING THEM BACK!”

BRING THEM BACK!

Το ActClick.com πραγματοποιεί μια μεγάλη καμπάνια -διαδικτυακή και μη- με μήνυμα την Επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα. Η καμπάνια ονομάζεται BRING THEM BACK! και η ιστορία της ξεκινά 209 χρόνια μετά το 1801, όταν ο Λόρδος Έλγιν αποφάσισε να λεηλατήσει την Ακρόπολη των Αθηνών. Το ταξίδι του BRING THEM BACK! αρχίζει από την Αθήνα, το Νέο Μουσείο Ακρόπολης και τον Παρθενώνα για να διαδοθεί σε ολόκληρο τον κόσμο… με ένα μόλις click!
Στόχος του BRING THEM BACK! είναι η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κόσμου ανεξαρτήτως χώρας, ηπείρου και εθνικότητας για την ιστορία ενός από τα σημαντικότερα Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς.
Στόχος του BRING THEM BACK! είναι η παράλληλη προβολή όλων των Επιτροπών, των φορέων και των προσπαθειών που έχουν συντελεστεί ως σήμερα για την επιστροφή ή την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα.
Στόχος του BRING THEM BACK! είναι να ενώσουμε και όχι να χωρίσουμε.
Στόχος του BRING THEM BACK! είναι η συλλογική προσπάθεια ως τις 31 Δεκεμβρίου 2010 για τη συγκέντρωση του μεγαλύτερου αριθμού υπογραφών από πολίτες σε ολόκληρο τον κόσμο, που στέλνουν το δικό τους ηχηρό μήνυμα BRING THEM BACK! και διακηρύττουν τις δικές τους αξίες πολιτισμού στον 21ο αιώνα.
Στόχος του BRING THEM BACK! είναι η επίσημη παράδοση των στοιχείων της καμπάνιας μας στο Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού και στους εκπροσώπους του Νέου Μουσείου Ακρόπολης καθώς και στην διοίκηση του Βρετανικού Μουσείου.
Απώτερος στόχος μας κατόπιν, προβάλλει ίσως η ιδέα της συγκέντρωσης 1.000.000 επώνυμων υπογραφών και το αίτημα για συζήτηση του θέματος στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με κίνητρο την άσκηση διεθνών και ουσιαστικών πιέσεων στο ζήτημα της επιστροφής των Γλυπτών.
Στόχος του BRING THEM BACK! είναι να καταφέρω να ενώσω τη δική μου με τη δική σου φωνή πολιτισμού.
Το BRING THEM BACK! αρχίζει κιόλας να ταξιδεύει από την ανοιξιάτικη Αθήνα με προορισμό κάθε γωνία της γης, με ενθουσιασμό!

1.000.000 (and more) “BRING THEM BACK!”.

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki