Thursday, 6 December 2007

Μαμά, η αγάπη σου με ... σκοτώνει

Αφορμή γι' αυτό εδώ το κείμενο, μου έδωσε η παρατήρηση, ότι λείπει μια στήλη έκφρασης των εφήβων σε ένα μεγάλο και σύγχρονο μέσο, όπως είναι το διαδίκτυο. Πρότεινα λοιπόν αυτό εδώ το άρθρο στο in.gr και η εκδοτική ομάδα πράγματι την δέχτηκε. Έτσι παγιδεύτηκα στην πρότασή μου και πρέπει να «δημοσιογραφήσω» για θέματα του τώρα και του αύριο.

Ένα θέμα που αφορά στην Ελλάδα του σήμερα, που έρχεται από την Ελλάδα του χθες και θα επηρεάσει την Ελλάδα του αύριο είναι η παιδεία μας στην διατροφή. Η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση στην Ευρώπη στην παιδική παχυσαρκία, η οποία περιλαμβάνει και τους εφήβους.
Στον παρακάτω πίνακα φαίνεται καθαρά στην μελέτη του 2003 της Ελληνικής Εταιρείας Παχυσαρκίας το μέγεθος του προβλήματος.


Ηλικίες
Αγόρια
Κορίτσια
2-6 ετών
18,1%
16,3%
7-12 ετών
22,7%
18,3%
13-19 ετών
29,6%
16,1%


Κύριος μοχλός της διατροφής στην ελληνική οικογένεια είναι η μητέρα. Αυτή συνήθως είναι επιφορτισμένη με το καθήκον του εφοδιασμού του σπιτιού, αλλά και με την παρασκευή των γευμάτων.
Πως κατανέμεται λοιπόν το μενού μέσα στην εβδομάδα; Τι τροφές επιλέγονται; Όλα αυτά εν πολλοίς τα αποφασίζει η μητέρα.
Αυτή πάλι από την πλευρά της, πολλές φορές χρησιμοποιεί το φαγητό σαν μέσο επικοινωνίας με εμάς. Φάε, δεν έφαγες, φάε αυτό ή φάε εκείνο, μην τρως το άλλο. Είναι συνηθισμένες προτάσεις, κλισέ θα έλεγα.
Ωστόσο πόσο καλά ξέρουν οι Ελληνίδες μητέρες να μας ταΐσουν και επιμένουν; Η απάντηση έρχεται στον παραπάνω πίνακα. Επειδή δεν μπορώ να αμφισβητήσω την αγάπη τους, για την οποία είμαι βεβαία, καταλήγω στην επικεφαλίδα του άρθρου μου.
Η σύγχρονη ελληνική διατροφή λοιπόν οδηγεί σίγουρα σε αύξηση του βάρους. Κανείς θα μπορούσε να πει ότι το πάχος είναι δείκτης ομορφιάς αλλά και υγείας, όπως ίσχυε τον Μεσαίωνα, οπότε και ο παχύς ήταν σίγουρο ότι είχε να θραφεί και δεν είχε φυματίωση.
Σήμερα ξέρουμε ότι το πάχος μπορεί να υποδηλώνει ευημερία, δεν υποδηλώνει όμως καλή υγεία και δεν την εξασφαλίζει για το μέλλον. Η ακολουθία είναι: εφηβική παχυσαρκία > Σακχαρώδης διαβήτης > καρδιοπάθεια.
Ο κύριος διατροφικός υπεύθυνος είναι οι υδατάνθρακες, δηλαδή η ζάχαρη, οι πατάτες (τις επέβαλε στην Ελλάδα ο Όθωνας), το ρύζι, το λευκό ψωμί. Λίγο πολύ, ότι κάθε ημέρα τρώμε στο σπίτι. Βέβαια πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι μερικά από αυτά είναι εύκολα στην παρασκευή τους για την κουρασμένη μητέρα που εκτός της εργασίας της πρέπει να είναι και ο οικονόμος του σπιτιού. Η επιστροφή στα πιο πολλά λαχανικά (παραδοσιακή ελληνική κουζίνα), στα πιο φρέσκα υλικά και στα προϊόντα ολικής άλεσης όποτε χρειάζονται υδατάνθρακες είναι λύση.
Ζητάω λοιπόν από την μητέρα μου να θυμηθεί ξανά την παραδοσιακή μαγειρική και να μην με πιέζει να τρώω αλλά να εκπαιδεύεται για την διατροφή και να με εκπαιδεύει.
Είναι ζήτημα επιβίωσης.
 
Λυδία Καραγιάννη, είναι 16 ετών, μαθήτρια της Β' Λυκείου, της Σχολής Μωραϊτη.

Οι δέκα απάτες των Χριστουγέννων από τους κάθε λογής επιτήδειους στο Internet

Οι έμποροι δεν είναι οι μόνοι που προετοιμάζονται για τη χριστουγεννιάτικη περίοδο, το ίδιο κάνουν και οι κάθε λογής επιτήδειοι στο Διαδίκτυο.
Θέλοντας να τονίσει την αυξημένη εγκληματικότητα στο Ίντερνετ την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, η εταιρεία ασφαλείας McAfee συνέταξε ένα κατάλογο που περιλαμβάνει τις «10 απάτες των Χριστουγέννων», από ψεύτικες ηλεκτρονικές ευχετήριες κάρτες, μέχρι online φιλανθρωπίες που αδειάζουν τον τραπεζικό λογαριασμό των θυμάτων.
Η αυξημένη προσοχή πρέπει να θεωρείται δεδομένη αυτή την εποχή του χρόνου, τονίζουν οι αναλυτές της McAfee. «Οι επιτήδειο ξέρουν ότι οι χρήστες περνούν περισσότερο χρόνο online, πραγματοποιούν περισσότερες συναλλαγές, οπότε έχουν αυξημένες πιθανότητες επιτυχίας», σχολίασε σχετικά ο Ντέιβιντ Μάρκους, στέλεχος της εταιρείας.

Οι δέκα απάτες των Χριστουγέννων, σύμφωνα με τη McAfee, συνοψίζονται στις εξής:
  1. Απάτες φιλανθρωπιών: Οι χρήστες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με e-mails που φαίνεται να προέρχονται από φιλανθρωπικές οργανώσεις, αφού όχι μόνο τα χρήματα τους δε θα καταλήξουν εκεί που νομίζουν, αλλά θα χάσουν και τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών τους.
  2. Ψεύτικα τιμολόγια: Τέτοια μηνύματα στέλνονται κατά κόρον, από εταιρείες παράδοσης εμπορευμάτων όπως η Federal Express και η UPS, που αναφέρουν ότι δεν μπορούν να παραδώσουν το εμπόρευμα που έχει παραγγελθεί και ζητούν στοιχεία κατοικίας και χρέωσης του προϊόντος προκειμένου να διευθετήσουν το πρόβλημα.
  3. Προσκλήσεις από χρήστες κοινωνικών δικτύων: Αυτές οι προσκλήσεις φθάνουν στο e-mail του χρήστη, αναφέροντας ότι κάποιος άλλος χρήστης θέλει να τους καλέσει σε κάποιο από τα γνωστά κοινωνικά δίκτυα. Πατώντας το link που περιέχει το e-mail, ο χρήστης εγκαθιστά malware που ψάχνει τον υπολογιστή για προσωπικά δεδομένα και στοιχεία λογαριασμών.
  4. Ηλεκτρονικές ευχετήριες κάρτες: Παρόμοια μέθοδος με την προηγούμενη, με τη διαφορά ότι το link υποτίθεται οδηγεί σε ηλεκτρονική ευχετήρια κάρτα που έστειλε κάποιος φίλος του χρήστη.
  5. Φθηνά κοσμήματα: Αν δείτε μία προσφορά αγοράς κοσμημάτων από γνωστές εταιρείες όπως Cartier, Gucci ή Tag Heuer, σε τιμές που παραείναι χαμηλές για να είναι αληθινές, οι πιθανότητες λένε ότι όντως δεν είναι. Τα links εγκαθιστούν malware και το εμπόρευμα που θα αγοράσετε δε θα φτάσει ποτέ.
  6. Εξαπάτηση μέσω αναζήτηση εργασίας: Με την ανεργία σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα στις περισσότερες χώρες του κόσμου, έκαναν την εμφάνιση τους προσφορές για εργασίες υψηλών αποδοχών, ή δουλειές από το σπίτι. Κάποια από αυτά τα site ζητούν χρήματα προκαταβολικά, ιδανικό σενάριο για τους επιτήδειους που παίρνουν μια… προκαταβολή, προτού ρημάξουν το λογαριασμό του θύματος.
  7. Ψεύτικες online δημοπρασίες: Η McAfee έχει παρατηρήσει αύξηση στα ψεύτικα site δημοπρασιών την περίοδο των Χριστουγέννων. Καλύτερη προστασία είναι η αγορά από γνωστά site όπως το eBay, με μακρόχρονη παρουσία στο χώρο.
  8. Απάτες κλοπής κωδικών: Τέτοια εργαλεία και προγράμματα έχουν πολύ χαμηλό κόστος, με πιο γνωστή μέθοδο την εγκατάσταση κάποιου προγράμματος που καταγράφει τα χτυπήματα στο πληκτρολόγιο. Η απόκτηση των κωδικών σημαίνει αυτόματα πρόσβαση σε τραπεζικούς λογαριασμούς και πιστωτικές κάρτες, με τις γνωστές δυσάρεστες συνέπειες.
  9. Τραπεζικές απάτες: Από τις πιο γνωστές μεθόδους εξαπάτησης είναι η αποστολή e-mail που υποτίθεται ότι προέρχεται από την τράπεζα με την οποία συνεργάζεται ο χρήστης, που ζητά την επιβεβαίωση κάποιων στοιχείων λογαριασμού. Σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να πατηθεί κάποιο από τα link, αφού κρύβουν malware.
  10. Κλείδωμα εξ' αποστάσεως: Η λιγότερο εκλεπτυσμένη μέθοδος εξαπάτησης, εγκαθιστά malware που κλειδώνει τον υπολογιστή και δίνει πρόσβαση στους χάκερς. Ακολουθούν τηλεφωνήματα που ζητούν στην ουσία λύτρα για να απελευθερώσουν τα αρχεία του υπολογιστή.
Η προστασία από τέτοιες απάτες είναι πολύ απλή και συνοψίζεται στην προσοχή των χρηστών.  
Θα πρέπει να είμαστε πάντοτε σίγουροι ότι το ασύρματο δίκτυο του σπιτιού είναι ασφαλές με κάποια μέθοδο κρυπτογράφησης, αλλά και ότι οι ιστοσελίδες που επισκεπτόμαστε για να ψωνίσουμε είναι ασφαλής: Αν και δεν είναι χρυσός κανόνας, η εμφάνιση ενός μικρού λουκέτου στην κάτω δεξιά γωνία του browser, αλλά και η διεύθυνση που αρχίζει με https προμηνύουν ασφαλή ιστοσελίδα συναλλαγής.

kathimerini με πληροφορίες Cnet

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑΣ

1. Τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο της παιδοφιλίας απασχολεί ολοένα και συχνότερα την κοινή γνώμη της χώρας μας. Στην έξαρση του φαινομένου αυτού έχουν συμβάλλει περισσότεροι παράγοντες, όπως είναι αφενός μεν η μεγαλύτερη κοινωνική κινητικότητα των μελών της οικογένειας και η συνακόλουθη ένταξη του ανηλίκου σε περισσότερα κοινωνικά περιβάλλοντα, αφετέρου δε η εξοικείωσή του με τον τρόπο χρήσης του διαδικτύου και συνακόλουθα η έκθεσή του στους κινδύνους που πηγάζουν από μια εύκολα προσπελάσιμη, πλανητική, ανώνυμη και ιδεατή κοινωνία του κυβερνοχώρου.

2. Οι εξελίξεις αυτές είχαν ως συνέπεια να αυξηθούν τα πρόσωπα εμπιστοσύνης ή αναφοράς με τα οποία ο ανήλικος αναπτύσσει καθ' όλην την διάρκεια του ανήλικου βίου του σχέσεις πίστης, αφοσίωσης και αγάπης. Και είναι ακριβώς η ιδιαιτερότητα των σχέσεων αυτών, επί της οποίας βασίζεται και θάλλει το φαινόμενο της παιδοφιλίας. Πρόκειται για μιαν «ασύμμετρη σχέση» μεταξύ από τη μια πλευρά του ενηλίκου, που είναι πρόσωπο εμπιστοσύνης ή αναφοράς, και από την άλλη πλευρά του ανηλίκου, και τούτο επειδή ο μεν ανήλικος κατά κανόνα προσβλέπει στην αναγνώριση και στην αγάπη εκ μέρους του προσώπου αναφοράς, ωστόσο την ανάγκη αυτή εκμεταλλεύεται ο ενήλικος για την ικανοποίηση ηδονιστικών σκοπών. Ακόμα και όταν ο ανήλικος συγκατατίθεται στις γενετήσιες πράξεις του προσώπου εμπιστοσύνης ή και τις προκαλεί, δεν είναι φυσικά σε θέση να γνωρίζει την σημασίας τους, πολλώ μάλλον να έχει συνείδηση των επιπτώσεων που κατά κανόνα συνεπάγεται η συμπεριφορά αυτή στη ζωή του.
 
3. Σύμφωνα με διεθνείς επιστημονικές μελέτες η μία στις πέντε γυναίκες και ο ένας στους δέκα άντρες ενθυμούνται ότι ως ανήλικοι υπήρξαν θύματα σεξουαλικής καταχρήσεως. Εν προκειμένω είναι μάλιστα αξιοσημείωτο ότι στα 8 από τα 10 περιστατικά το θύμα γνώριζε το δράστη! Η συχνότητα του φαινομένου αποτυπώνεται και σε άλλες μελέτες, σύμφωνα με τις οποίες ένα ποσοστό 13% των αγοριών δηλώνει ότι είχε γενετήσιες σχέσεις με άνδρες με παιδοφιλικό σεξουαλικό προσανατολισμό. Από τις σχέσεις αυτές το 5,3% αναπτύχθηκαν παρά την εναντίωση του ανηλίκου, ενώ ποσοστό 7,7% δηλώνει ότι "συγκατατέθηκε" σε αυτές. Μάλιστα, τα ποσοστά αυτά είναι εμφανώς μεγαλύτερα καθ? όσον αφορά τα κορίτσια: Έτσι, λ.χ., από ένα ερωτηματολόγιο, στο οποίο απάντησαν περισσότερες από 1.000 νεαρές κοπέλες και κορίτσια, προέκυψε ότι ένα ποσοστό περίπου 30% παρενοχλήθηκαν σεξουαλικά από άνδρες που εμφανίζονταν ως νεαροί.

4. Ασφαλώς η κατάχρηση των ανηλίκων προς ηδονιστικούς σκοπούς δεν περιορίζεται στα πρόσωπα με παιδοφιλικό ή παιδεραστικό προσανατολισμό. Έτσι, σύμφωνα με περισσότερες επιστημονικές μελέτες το ποσοστό των παιδοφίλων που χρησιμοποίησαν ανηλίκους προς ηδονιστικούς σκοπούς υπολογίζεται ότι ανέρχεται μόλις σε ποσοστό 2 έως 10%. Το υπόλοιπο αποτελούν δράστες, ο γενετήσιος προσανατολισμός των οποίων αφορά ενήλικες.

5. Από τα προηγηθέντα καθίσταται σαφές ότι οι διατάξεις του άρθρου 342 του Ποινικού Κώδικα (κατάχρηση ανηλίκων σε ασέλγεια), οι οποίες διαπνέονται από τα ήθη μιας παρελθούσας εποχής και μιας κατά το μάλλον ή ήττον αγροτικής ακόμα κοινωνίας, ελάχιστα προσφέρονται πλέον για να αντιμετωπίσουν την προμνημονευθείσα συχνότητα και βαρύτητα του φαινομένου. Για το λόγο αυτό κρίθηκε αναγκαία η κατά προτεραιότητα μεταρρύθμισή τους, ώστε να μην καταλείπεται η παραμικρή αμφιβολία σχετικά με τον τρόπο που η σύγχρονη ελληνική πολιτεία απαξιολογεί την κατάχρηση ανηλίκων σε ασέλγεια.

6. Ασφαλώς, προσβολές της γενετήσιας ζωής των ανηλίκων αντιμετωπίζονται ήδη και με άλλες διατάξεις του Ποινικού Κώδικα. Ως πιο σημαντικές εμφανίζονται εν προκειμένω εκείνες των άρθρων 336 (βιασμός), 339 (αποπλάνηση παιδιών), 345 (αιμομιξία), 348Α (πορνογραφία ανηλίκων) και 351Α (ασέλγεια σε ανήλικο έναντι αμοιβής). Σε καμία ωστόσο από αυτές δεν απαξιολογείται ειδικότερα η εκ μέρους του ενηλίκου εκμετάλλευση της σχέσης εμπιστοσύνης με τον ανήλικο προς ικανοποίηση ηδονιστικών σκοπών. Η πρόσφατη υπόθεση παιδοφιλίας ψυχολόγου σε παιδικές κατασκηνώσεις εικονογραφεί την κρισιμότητα του στοιχείου της σχέσης εμπιστοσύνης. Έτσι, λ.χ. στον μεν βιασμό η απαξία της συμπεριφοράς επικεντρώνεται στα μέσα που χρησιμοποιεί ο δράστης (σωματική βία ή απειλή σπουδαίου και άμεσου κινδύνου) για να επιτύχει τον εξαναγκασμό του θύματος, στη δε πράξη του άρθρου 351Α Π.Κ. η απαξία της συμπεριφοράς έγκειται στην με αμοιβή ή με άλλα υλικά ανταλλάγματα εξαγορά της συγκατάθεσης του ανηλίκου για την ενέργεια ασελγών πράξεων. Τέλος, στην γενικότερη διάταξη του άρθρου 339 Π.Κ. υπάγονται βεβαίως και οι παιδοφιλικές πράξεις, πλην όμως δεν λαμβάνεται σε αυτήν υπόψιν η βαρύτητα της σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ δράστη και θύματος, αλλά η σχέση αυτή προϋποτίθεται (στην παρ. 1) ή και expressis verbis τυποποιείται (στην παρ. 2) μόλις στο άρθρο 342 Π.Κ., για να στοιχειοθετήσει εκεί την τιμωρούμενη σε βαθμό πλημμελήματος πράξη της κατάχρησης ανηλίκων σε ασέλγεια.

Επισημαίνεται δε ότι η σχέση αυτή δεν παίζει κανένα ρόλο για τον κολασμό των ήσσονος απαξίας προσβολών γενετήσιων αγαθών, όπως λ.χ. της γενετήσιας αξιοπρέπειας κατ' άρθρον 337 Π.Κ.

7. Με τις προτεινόμενες διατάξεις μεταρρυθμίζεται εκ βάθρων το άρθρο 342 Π.Κ. και αντιμετωπίζεται ριζοσπαστικά όχι μόνο το φαινόμενο της παιδοφιλίας, αλλά οποιαδήποτε κατάχρηση της γενετήσιας ζωής του ανηλίκου προς ικανοποίηση ηδονιστικών σκοπών.
Ο βασικός άξονας επί του οποίου στηρίζεται η περί ης ο λόγος μεταρρύθμιση έγκειται στην εμπίστευση του ανηλίκου στον ενήλικο, προκειμένου αυτός να τον επιβλέπει ή να τον φυλάει.

8. Το αξιόποινο περιορίζεται εν προκειμένω στους ενήλικους δράστες για να αποφεύγεται η επέμβαση του ποινικού νομοθέτη σε αντικοινωνικές συμπεριφορές που λαμβάνουν χώραν μεταξύ ανηλίκων στο διαδίκτυο ή σε άλλα μέσα επικοινωνίας, αλλά και στις μικροκοινωνίες των ανηλίκων, την επίβλεψη και ευθύνη επί των οποίων φέρει πρωτίστως η οικογένεια και το σχολείο, αλλά και άλλοι κοινωνικοί εταίροι.

9. Η κατηγοριοποίηση των ανηλίκων θυμάτων στην πρώτη παράγραφο λαμβάνει μεν υπόψιν άλλες διατάξεις του Π.Κ. (άρθρα 339 και 351Α), πλην όμως στοιχείται προς τα πορίσματα συγχρόνων επιστημονικών μελετών, βάσει των οποίων το φαινόμενο αναπτύσσεται συνήθως σε βάρος ανηλίκων που διανύουν το 5 ? 6 και κατόπιν το 11 ? 12 έτος της ηλικίας τους.

10. Οι προτεινόμενες διατάξεις αρθρώνονται επί τη βάσει της διακρίσεως των γενετήσιων πράξεων, δηλαδή των πράξεων που επιχειρούνται προς ικανοποίηση ηδονιστικών σκοπών, σε μείζονος και ήσσονος βαρύτητας προσβολές της γενετήσιας ζωής του ανηλίκου. Στην πρώτη κατηγορία γίνεται λόγος για ?ασελγείς πράξεις? , στην έννοια δε αυτήν εμπίπτουν η συνουσία και οι ανάλογης βαρύτητας με αυτήν γενετήσιες πράξεις. Στην δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνονται ,όλες οι υπόλοιπες, ελάσσονος βαρύτητας γενετήσιες πράξεις.

11. Στην δεύτερη παράγραφο μνημονεύονται ειδικότερα τα πρόσωπα εκείνα, τα οποία αποτελούν εξ ορισμού για τον ανήλικο πρόσωπα αναφοράς λόγω της συγγενικής σχέσεως, του κύρους τους ή της εμπιστοσύνης με την οποία ο ανήλικος προσβλέπει προς αυτά. Η τέλεση εκ μέρους των προσώπων αυτών οποιασδήποτε γενετήσιας πράξης σε βάρος του ανηλίκου συνιστά επιβαρυντική περίσταση (παράγραφοι 2 και 3, εδάφιο 2).

12. Στην τρίτη παράγραφο αντιμετωπίζεται ειδικότερα η προσβολή της αιδούς των ανηλίκων με συγκεκριμένες, περιγραφόμενες στον νόμο, ήσσονος βαρύτητας γενετήσιες πράξεις. Εν προκειμένω η τιμωρούμενη σύμφωνα με την γενικότερη διάταξη του άρθρου 337 Π.Κ. προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας εξειδικεύθηκε σε προσβολή της αιδούς του ανηλίκου (βλ. αντίστοιχα στο άρθρο 353§2 Π.Κ.). Ουσιαστικά αυτή είναι η βασική διάταξη με την οποία θα αντιμετωπίζονται οι παιδοφιλικές πράξεις, αφού, σύμφωνα με την διεθνή βιβλιογραφία, οι συγκεκριμένοι δράστες περιορίζονται συνήθως σε τέτοιου είδους συμπεριφορές.

13. Σύμφωνα με την τέταρτη παράγραφο η ίδια πράξη κολάζεται αυστηρότερα, όταν ενεργείται στο πλαίσιο της επαφής που αποκτά ο δράστης με τον ανήλικο μέσω του διαδικτύου ή άλλου μέσου επικοινωνίας (λ.χ. με κινητό τηλέφωνο ή με εικονοτηλέφωνο). Με τον τρόπο αυτό αντιμετωπίζεται η θάλλουσα στις μέρες μας διαδικτυακή ή τηλεπικοινωνιακή παιδοφιλία.

14.Τέλος, στην τελευταία παράγραφο 5, ορίζεται ότι η παραγραφή όλων των κατά το άρθρο αυτό τιμωρούμενων πράξεων αρχίζει μετά την ενηλικίωση του θύματος. Το μεγάλο χρονικό διάστημα που πρέπει να διανυθεί προκειμένου να παραγραφεί η πράξη δικαιολογείται από το γεγονός ότι το θύμα χρειάζεται συνήθως αρκετό χρόνο μετά την ενηλικίωσή του, προκειμένου να απεξαρτηθεί από την επήρεια του δράστη ή να υπερβεί τις προσωπικές και κοινωνικές αναστολές του, για να καταμηνύσει την πράξη που τελέσθηκε σε βάρος του.

www.ministryofjustice.gr

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki