Συμβουλές δίνει η Επιστημονική Ομάδα του Συμβουλευτικού Κέντρου του «Μαζί για το Παιδί»
Ο
χωρισμός είναι ένα γεγονός που υπεισέρχεται στη ζωή όλο και
περισσότερων παιδιών. Οι γονείς που αποφασίζουν να χωρίσουν έχουν να
αντιμετωπίσουν τα δικά τους δύσκολα συναισθήματα αλλά και μια επιπλέον
δυσκολία: πώς μπορούν να μιλήσουν γι’ αυτό στα παιδιά τους.
Το να μιλήσει κανείς ειλικρινά στα παιδιά του γι’ αυτό που περνάει,
να αντιμετωπίσει τις αντιδράσεις και τα συναισθήματα τους είναι δύσκολο
για πολλούς γονείς που διστάζουν να μιλήσουν για το χωρισμό, επιθυμώντας
να προστατέψουν τα παιδιά τους από αυτή την επώδυνη διαδικασία. Συμβουλές δίνει η Επιστημονική Ομάδα της Γραμμής 11525 και του
Συμβουλευτικού Κέντρου του «Μαζί για το Παιδί» και αναφέρει πως: «Δεν
είναι, όμως, το διαζύγιο αυτό που πληγώνει τα παιδιά αλλά η κακή
επικοινωνία, οι συχνοί τσακωμοί και οι εντάσεις ή ένα κλίμα αδιαφορίας,
ψυχρότητας ή εχθρότητας μεταξύ των γονέων που μπορεί να υπάρχει πριν ή
και μετά από το διαζύγιο. Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, το διαζύγιο είναι μια απώλεια και μια
επίπονη διαδικασία που δεν μπορεί να είναι ευχάριστη ή εύκολη. Ωστόσο,
όταν οι γονείς δεν τα πάνε καλά, τα παιδιά ήδη το γνωρίζουν και το
διαισθάνονται ακόμα κι αν δεν μιλάνε γι΄αυτό. Όποια κι αν είναι η ηλικία
τους, ακόμα κι αν δεν υπήρχαν καβγάδες μπροστά τους, αντιλαμβάνονται
τις εντάσεις και την αλλαγή του οικογενειακού κλίματος. Χρειάζεται
λοιπόν να ενημερωθούν έγκαιρα και από τους δύο γονείς μαζί όταν η
απόφαση τους είναι οριστική πριν το μάθουν από σχόλια και συζητήσεις
συγγενών ή τρίτων. Η συζήτηση χρειάζεται να έχει προετοιμαστεί από τους
γονείς ώστε να έχουν συναποφασιστεί τα πρακτικά ζητήματα: με ποιον γονέα
θα μένουν τα παιδιά και πού, πότε και πώς θα βρίσκονται και θα
επικοινωνούν με τον άλλο γονέα. Είναι πολύ βοηθητικό για τα παιδιά σε
αυτή τη δύσκολη φάση της μετάβασης να νιώθουν ότι οι γονείς έχουν τον
έλεγχο και αναλαμβάνουν την ευθύνη αυτών των αλλαγών και της νέας
ρουτίνας ώστε να νιώσουν ασφαλή μέσα στη νέα κατάσταση». Όπως αναφέρει η Επιστημονική Ομάδα της Γραμμής 11525 και του
Συμβουλευτικού Κέντρου του «Μαζί για το Παιδί» η συζήτηση είναι
σημαντικό να γίνει σε κλίμα ηρεμίας με σταθερότητα και σεβασμό στη σχέση
με το παιδί. Το σημαντικότερο δεν είναι τόσο το τι θα πουν οι γονείς,
όσο το να φροντίσουν να απενοχοποιήσουν τα παιδιά τονίζοντας τους ότι
δεν ευθύνονται σε τίποτα για το χωρισμό. Χρειάζεται να τους εξηγήσουν
ότι χωρίζουν σαν ζευγάρι, σαν άντρας και γυναίκα αλλά παραμένουν οι
γονείς τους και η αγάπη τους είναι αδιαπραγμάτευτη και δεν επηρεάζεται
από το χωρισμό. Εξίσου σημαντικό είναι και οι δύο γονείς να σέβονται ο
ένας τον άλλον στο γονεϊκό τους ρόλο, παραμερίζοντας τα προσωπικά τους
συναισθήματα ματαίωσης, πίκρας, απογοήτευσης, θυμού, αποφεύγοντας
αλληλοκατηγορίες και επικρίσεις και να μην προσπαθούν να πάρουν με το
μέρος τους το παιδί δημιουργώντας συμμαχίες.
Είχε προηγηθεί μάχη μεταξύ
ανταρτών και Γερμανών στην τοποθεσία «Σκάλα», με αποτέλεσμα το θάνατο
έξι Γερμανών. Αυτή ήταν και η αφορμή για τα αντίποινα με προσδιορισμένη
αναλογία για κάθε θάνατο Γερμανού, δέκα εκτελέσεις Ελλήνων. Αρχικά συνελήφθησαν και
εκτελέστηκαν 11 άτομα από την ευρύτερη περιοχή, «έπρεπε» λοιπόν να
συμπληρωθεί ο αριθμός των 60, άρα έμεναν άλλοι 49. Οι
συλλήψεις έγιναν τη νύχτα 27 προς 28 Σεπτέμβρη του 1943 και η επιλογή
των συλληφθέντων έγινε με βάση κριτήρια όπως ο σημαντικός τους ρόλος
στην τοπική κοινωνία και με ενεργό ανάμειξη στη συγκρότηση της λίστας,
Τσάμηδων που είχαν συνεργαστεί με τους κατακτητές. ert.gr
Οι εξωσχολικές δραστηριότητες
αποτελούν σήμερα αναπόσπαστο μέρος της εκπαίδευσης. Πλέον θεωρείται
δεδομένο ότι το παιδί μετά το σχολικό πρόγραμμα θα κάνει τουλάχιστον μια
εξωσχολική δραστηριότητα.
Πώς αναπτύχθηκε η συμμετοχή των παιδιών σε εξωσχολικές δραστηριότητες;
Οι εξωσχολικές δραστηριότητες
ήρθαν να καλύψουν μια σύγχρονη αδυναμία της κοινωνίας μας. Πλέον δεν
υπάρχουν γειτονιές όπου τα παιδιά βγαίνουν έξω, συναντούν φίλους και
παίζουν παιχνίδια. Ακόμη και σε περιοχές που μπορεί να υπάρχει
διαθέσιμος χώρος οι γονείς διστάζουν να αφήσουν τα παιδιά τους να
παίξουν ελεύθερα στη γειτονιά λόγω ραγδαίας αύξησης της
εγκληματικότητας.
Οι τρεις λόγοι που οδηγούν τους γονείς σε εξωσχολικές δραστηριότητες
Τα σύγχρονα παιδιά όπου μεγαλώνουν μέσα σε
διαμερίσματα δεν γνωρίζουν πως μπορούν να αξιοποιήσουν τον ελεύθερο τους
χρόνο και δυσκολεύονται να επικοινωνήσουν μεταξύ τους. Αυτό οφείλεται
στην ενασχόληση των παιδιών με τις ψηφιακές συσκευές όπως τάμπλετ και
τηλεόραση πολλές ώρες την ημέρα. Οι σύγχρονοι γονείς που επιθυμούν την άρτια εκπαίδευση, βλέπουν τα παιδιά τους να αριστεύουν και εκτός σχολικού τομέα σε δραστηριότητες εξωσχολικές όπως αθλήματα, μουσική και τέχνες. Η ανάπτυξη του βιοτικού επίπεδου των πολιτών στρέφει τους γονείς
πλέον σε οργανωμένα κέντρα αθλητισμού και πολιτιστικά σωματεία με
προπονητές και απαίδευτες καταρτισμένους ο καθένας στην ειδικότητα του.
Πότε οι εξωσχολικές δραστηριότητες υπερφορτώνουν το παιδί μας;
Οι εξωσχολικές δραστηριότητες μπορούν να υπερφορτώσουν το παιδί,
όταν δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος κατά την διάρκεια της ημέρας αλλά και
στα μεσοδιαστήματα της εβδομάδας. Θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον μια
ώρα ελεύθερη πριν το παιδί πάει για ύπνο και να υπάρχει τουλάχιστον ένα
απόγευμα όπου το παιδί θα αξιοποιεί το χρόνο του όπως εκείνο επιθυμεί
και δεν θα έχει κάποια εξωσχολική δραστηριότητα.
Η γνώμη του ειδικού
Οι εξωσχολικές δραστηριότητες
θα πρέπει να εναρμονίζονται με τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Συχνά οι
γονείς επηρεάζουν τα παιδιά να ακολουθούσουν δραστηριότητες που εκείνοι
κρίνουν ότι είναι κατάλληλες για το παιδί τους ενώ το ίδιο μπορεί να
διαφωνεί με αυτό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η επιλογή της δραστηριότητας
να μην προσφέρει κανένα κίνητρο και ενδιαφέρον στο παιδί.
Στέλιος Μαντούδης, Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής, Επιστημονικά Υπεύθυνος των Αναπτυξιακών Κέντρων Mandou, www.mandou.gr mothersblog.gr
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι
Γιατί το παιδί σας έχει βήχα μόνο το βράδυ; Νυχτερινός βήχας στα παιδιά; Πότε να ανησυχήσετε και πότε όχι!
Αιτίες ενός νυχτερινού βήχα μπορεί να
ποικίλλουν. Για παράδειγμα μπορεί να πρόκειται για μια μικρή λοίμωξη
όπως ένα κρύωμα ή για ένα ποιο σοβαρό πρόβλημα όπως το άσθμα.
Ένας νυχτερινός βήχας που διαρκεί περισσότερο από 4 εβδομάδες θεωρείται χρόνιος και θα πρέπει να αξιολογείται από γιατρό.
Τι μπορεί να κρύβεται πίσω από ένα νυχτερινό βήχα;
Μεταρινικό καταρροϊκό σύνδρομο
Η οπισθορινική καταρροή (μεταρινικό καταρροϊκό
σύνδρομο) εμφανίζεται όταν η μύτη παράγει υπερβολικές ποσότητες βλέννας.
Η βλέννα μπορεί να βγει από τη μύτη κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά
όταν το παιδί ξαπλώνει τη νύχτα, η βλέννα συγκεντρώνεται στο πίσω μέρος
του λαιμού, προκαλώντας βήχα. Το μεταρινικό καταρροϊκό σύνδρομοείναι μια
κοινή αιτία νυχτερινού βήχα στα παιδιά. Αίτια οπισθορινικής καταρροής:
αναπνοή κρύου ή ξηρού αέρα
κρυολόγημα
γρίπη
αλλεργίες
μη αλλεργική ρινίτιδα
ερεθισμένες ρινικές δίοδοι
Νυχτερινό άσθμα
Το νυκτερινό άσθμα είναι άλλη μία συχνή αιτία νυχτερινού βήχα στα
παιδιά. Ο βήχας εμφανίζεται τη νύχτα κυρίως λόγω των αλλαγών στους
αεραγωγούς που συμβαίνουν με τον ύπνο. Ένας ασθματικός βήχας τείνει να
είναι ένας ξηρός βήχας και συχνά συνοδεύεται από συριγμό. Τον Ιανουάριο
του 2009 στο «McGill Journal of Medicine» σε ένα άρθρο αναφερόταν ότι το νυκτερινό άσθμα μπορεί να προκληθεί από αλλεργιογόνα ή άλλους περιβαλλοντικούς παράγοντες.
Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση
Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση
εμφανίζεται όταν το οξύ από το στομάχι ανεβαίνει προς τον οισοφάγο. Το
οξύ από το στομάχι ερεθίζει το λαιμό και μπορεί να προκαλέσει ξηρό βήχα.
Μερικά παιδιά και ενήλικες με γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, εμφανίζουν
συμπτώματα κατά κύριο λόγο τη νύχτα, επειδή ό,τι βρίσκεται στο στομάχι
μπορεί να ανέβει ευκολότερα στον οισοφάγο, όταν ένα παιδί είναι
ξαπλωμένο.
Πότε πρέπει να αναζητήσετε ιατρική φροντίδα
Αν εμφανιστούν και άλλα συμπτώματα κατά τη διάρκεια της νύχτας, πέρα από το βήχα του παιδιού σας, συμπεριλαμβανομένου πυρετού,
ήχου ή συριγμού που σχετίζεται με την αναπνοή, βήχας με αίμα, θωρακικό
άλγος κ.α, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με τον παιδίατρο του
παιδιού σας.
Οποιοσδήποτε βήχας επιμένει για περισσότερες από μία ώρες σε ένα
βρέφος μικρότερο των 4 μηνών ή για περισσότερες από 3 εβδομάδες σε ένα
μεγαλύτερο παιδί θα πρέπει να αξιολογηθεί από το γιατρό του παιδιού σας. Ζητήστε ιατρική φροντίδα αμέσως εάν το παιδί σας
δυσκολεύεται να αναπνεύσει, δεν μπορεί να σας μιλήσει λόγω δύσπνοιας ή
έχει μπλε ή σκούρο χρώμα στα χείλη, το πρόσωπο ή τη γλώσσα του.
Η ανθρώπινη επικοινωνία αναπτύχθηκε πριν από εκατομμύρια χρόνια εφόσον οι άνθρωποι ένιωθαν από νωρίς αυτήν την ανάγκη. Σήμερα η επικοινωνία παίζει μεγάλο ρόλο στη ζωή μας αφού ολόκληρη η καθημερινότητά μας εξαρτάται από αυτήν.
Όμως με την πρόοδο της τεχνολογίας έχουν αλλάξει πολλά.
Μια καταπληκτική μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων για την ποιότητα της επικοινωνίας σήμερα.
Ο τίτλος της φυσικά «ο θάνατος της ομιλίας» και τα λέει όλα.
Οι διαπροσωπικές σχέσεις έχουν αντικατασταθεί με εικονίδια και διάφορες συνομιλίες στο facebook, viber, iMessage, whatsapp κτλ.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να μάθετε στα παιδιά σας είναι ότι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ.
Σειρά συμβουλών με όσα πρέπει να πουν οι γονείς στα παιδιά τους δίνει η Αστυνομία της Κύπρου μετά την απαγωγή των δύο παιδιών από σχολείο στη Λάρνακα.
Όπως αναφέρει η Αστυνομία της Κύπρου «το πρώτο πράγμα που πρέπει να μάθετε στα παιδιά σας είναι ότι ποτέ δεν μιλούν σε αγνώστους και όταν λέμε άγνωστος, εννοούμε κάποιο που δεν γνωρίζουν.
Είναι εξίσου σημαντικό να τους δώσετε παραδείγματα τα οποία θα καταλάβουν και ακολούθως να συζητήσετε μαζί τους για το τι πρέπει να κάνουν εάν υποθετικά βρεθούν σε τέτοια θέση.
Μην πανικοβληθείτε, διατηρήστε την ψυχραιμία σας γιατί όπως ξέρετε συχνά τα παιδιά κρύβονται για να τους βρείτε».
Μάθετε στα παιδιά σας ότι:
Ποτέ δε μιλάμε σε ξένους ακόμα και αν αυτό το πρόσωπο μας φωνάξει με το όνομα μας.
Ποτέ δε πάμε οπουδήποτε με οποιονδήποτε εάν δεν ενημερώσουμε τη μητέρα μας ή τον πατέρα μας. Οι γονείς πρέπει ανά πάσα στιγμή να ξέρουν που βρίσκεται το παιδί τους.
Ποτέ δε παίρνουμε οτιδήποτε (γλυκά, λεφτά, παιχνίδια) από ξένους. Να σας ρωτάνε πρώτα για οτιδήποτε τους προσφέρουν.
Ποτέ δε βοηθάμε κάποιο ξένο που ζητά τη βοήθεια μας γιατί είναι λάθος να τη ζητά από τα παιδιά.
Ποτέ δε λέμε το όνομα μας και που μένουμε σε κάποιο ξένο.
Ποτέ δε πάμε μαζί με κάποιο ξένο είτε γιατί μας υποσχέθηκε να παίξει μαζί μας είτε για να βρούμε τη μητέρα μας.
Ποτέ δε μιλάμε σε ξένους που βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο είτε γιατί μας ζήτησαν τη βοήθεια μας ή για οτιδήποτε άλλο.
Να λένε ΟΧΙ εάν κάποιος προσπαθήσει να τα πιάσει ή να τα πλησιάσει με τρόπο που θα τα φοβίσει, συγχύσει ή να τα κάνει να νιώσουν άβολα.
Να σας λένε όταν νιώθουν άβολα με κάποιον όπου και να βρίσκεστε (πχ τον κοιτάζει έντονα κάποιος κλπ).
Να ζητάνε την άδεια σας πρώτα ή να σας ενημερώνουν για οτιδήποτε θέλουν να κάνουν.
Σε Δημόσιους χώρους
Μάθετε στα παιδιά σας:
👦👧 Να μην πηγαίνουν ασυνόδευτα σε δημόσιους χώρους όπως τουαλέτες/ θέατρα/ σινεμά/ πάρκα/ καταστήματα ή παιδική χαρά. Να υπάρχει πάντα κάποιος μαζί τους.
👦👧 Ότι σε περίπτωση που χωριστείτε και χάσει ο ένας τον άλλο, να ξέρουν ότι πρέπει να πάνε στο Ταμείο ή στο Φρουρό Ασφάλειας ή στον Αστυνομικό που βρίσκεται στο χώρο και όχι να φύγουν από το χώρο ή να ψάχνουν να σας βρουν.
👦👧 Να σας ζητάνε την άδεια πρώτα εάν κάποιος τους ζητήσει να τους βγάλει φωτογραφία.
👦👧 Να σας ενημερώνουν αμέσως εάν κάποιος τους μιλήσει για σεξ ή τους ζητήσει να κάνουν οτιδήποτε και ότι αυτό δεν είναι σωστό.
👦👧 Να σας ενημερώσουν αμέσως εάν κάποιος τους ζητήσει να έχουν κάποιο «το δικό τους μυστικό» από εσάς.
👦👧 Να μένουν σε απόσταση από άτομα που βρίσκονται μέσα σε αυτοκίνητα και τους φωνάζουν.
👦👧 Να σας ζητάνε την άδεια εάν κάποιος προσφερθεί να τα πάρει κάπου βόλτα, ακόμα και αν αυτό το άτομο τα γνωρίζει.
👦👧 Μην αφήσετε ποτέ τα παιδιά από τα μάτια σας. Πάντα να ξέρετε που βρίσκονται.
Στο σπίτι
Μάθετε τα παιδιά σας όταν βρίσκονται στο σπίτι και εσείς απουσιάζετε.
👦👧 Να μην ανοίγουν την πόρτα στους ξένους και να ρωτάνε ποιος είναι και τι θέλει πρώτα. Εάν αυτό το άτομο δε φεύγει να σας τηλεφωνήσουν αμέσως.
👦👧 Να μην απαντάνε το τηλέφωνο και να ενημερώνουν τον οποιονδήποτε ότι είναι σπίτι μόνοι ή άλλα στοιχεία που μπορεί να τους ζητήσει όπως όνομα ή διεύθυνση.
👦👧 Να μην παίζουν έξω στην αυλή μόνοι τους εάν ο χώρος δεν είναι περιφραγμένος
👦👧 Γενικά να μην πάνε οπουδήποτε μόνοι τους. Να περιμένουν να έρθει σπίτι είτε η μητέρα είτε ο πατέρας για να τους πάρουν όπου θέλουν.
👦👧 Εάν έχετε αυτόματο τηλεφωνητή τότε δε χρειάζεται να μπουν σε τέτοια διαδικασία τα παιδιά.
Στο σχολείο
👦👧 Εάν το σχολείο είναι κοντά και πάνε με τα πόδια τότε πρέπει πάντα να συνοδεύονται είτε από εσάς είτε από μεγαλύτερα παιδιά.
👦👧 Δεν πρέπει ποτέ να είναι μόνα τους.
Είναι πιο εύκολο να τα προσεγγίσει ο οποιοσδήποτε χωρίς να ξέρει κανένας τίποτε.
👦👧 Όταν βρίσκονται διάλειμμα να μην απομακρύνονται από το χώρο που βρίσκονται τα άλλα παιδιά και οι δάσκαλοι τους. Πάντα να βρίσκονται μαζί με άλλους ποτέ μόνοι τους.
👦👧 Να παίρνουν το δρόμο που έχει κίνηση και όχι το σύντομο δρόμο, ούτε και να κάνουν ωτοστόπ.
Σε περίπτωση ανάγκης
Σε περίπτωση ανάγκης τα παιδιά σας πρέπει να ξέρουν, ότι εάν χαθούν ή κάποιος χτυπήσει να πάνε σε τηλεφωνικό θάλαμο και να καλέσουν στο 100 (199/112 ή 1460 - Κύπρος) και να ζητήσουν βοήθεια ή να τηλεφωνήσουν σε εσάς ή αν βρίσκονται κοντά σε καταστήματα από κάποιο υπεύθυνο του καταστήματος.
ΚΑΤΕΒΑΙΝΑ ΕΝΑΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ της χώρας που γέννησε τη δημοκρατία, τη φιλοσοφία, τη σκέψη και άλλα πολλά καλά για το υπόλοιπο άστρο στο οποίο κατοικούμε.
Σε ένα φανάρι, ένας μεγάλος σε ηλικία άνθρωπος, ρακένδυτος και εμφανώς άστεγος, έχασε την ισορροπία του και έπεσε μεταξύ πεζοδρομίου και ασφαλτου (ο τόνος δικός σας).
Τρία αυτοκίνητα και δύο μηχανές μπροστά μου, κανείς δεν κουνήθηκε. Προς στιγμή πέρασε η εικόνα τους μπροστά μου, στο αποκορύφωμα του θείου δράματος με λαμπάδες, να περιμένουν να καταβροχθίσουν με το Χριστός Ανέστη…
..............
ΝΑΙ, μύριζε! ΝΑΙ, ήταν άστεγος! ΝΑΙ, αν τον συναντούσες το πρωί πηγαίνοντας στη δουλειά σου (που να λες πάλι καλά που υπάρχει και να ανάψεις κανένα κεράκι στην εκκλησία), δεν θα έριχνες δεύτερο βλέμμα.
ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΚΑΙ ΣΗΚΩΘΗΚΕ με αίματα στο στόμα.
Τον ρώτησα αν έσπασε κανένα δόντι και γέλασε λέγοντάς μου «πέντε έχω όλα κι όλα». Είχε ανοίξει η μύτη του και έβγαλα από τη μηχανή χαρτομάντιλα.
Μου λέει «Να είσαι καλά άνθρωπε», με γέλιο.
Τον ρωτάω «εσύ είσαι καλά ρε άνθρωπε;».
Η απάντησή του μαχαίρι «αφού ζω και είμαι έτσι, είναι δυνατόν να είμαι καλά; Αγόρι μου, έχω καρκίνο στο τελικό στάδιο και δεν έχω δύναμη. Περπατάω τη γραμμή του θανάτου» ( εκεί μου ήρθε λίγο στο μυαλό το I walked the line).
https://www.youtube.com/watch?v=Lq0fUa0vW_E
ΤΟΥ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ ΧΑΠΑΤΟΣ «υπάρχει μια γραμμή για άστεγους, να ξεκουραστείς, να σε περιθάλψουν, να νιώσεις λίγο ανακούφιση».
Πάλι γέλασε… «Αγόρι μου, είμαι 62 χρονών, δουλεύω από τα 15 μου.
Στα 24 έκανα δική μου δουλειά, πριν από εφτά χρόνια τα έχασα όλα! Και όταν λέω όλα, εννοώ ΟΛΑ. Τη γυναίκα μου, γιατί καθυστέρησε η σειρά της για μια εξέταση στο @@ΤΕΒΕ.
................
Δεν έχω ασφάλεια, δεν έχω σπίτι και δεν έχω κανέναν που να αγαπάω, πέραν από αυτόν τον κερατά (και μου δείχνει απέναντι μια άδεια νησίδα), τον θάνατο, τη λύτρωση».
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΩ, ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ άρχισαν να τρέχουν, η φάτσα μου ανέκφραστη. Γυρνάει και μου λέει «είδες πόσο χάλια είναι η ατμόσφαιρα, πολλή σκόνη! Εσύ όμως είσαι όαση, είσαι ο πρώτος άνθρωπος που μου μιλάει μετά από ένα μήνα, νόμιζα ότι ήμουν αόρατος. Σε ευχαριστώ γιατί ξέρω ότι υπάρχω και έτσι οι περίεργες σκέψεις που με τριγυρνούσαν σταμάτησαν. Νόμιζα ότι είχα κάνει σε κανέναν κακό και το πλήρωνα σαν φάντασμα!
ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ και γύρισε και με κοίταξε με το βλέμμα του βασιλιά, αυτού που τα έχει όλα ή αυτού που δεν έχει τίποτα να χάσει. Έκανα να του δώσω ό,τι είχα στις τσέπες μου και μου απάντησε «πιες έναν καφέ για μένα και αν τύχει και ακούσεις τι έγινα, ξέχασέ το. Να είσαι πάντα έτσι…». ......
Ποιος πήρε το ψωμί της ορφανής; Κανείς κανείς κανείς. Κανείς κανείς κανείς. Ποιος διώχνει τα καράβια, να μου πεις. Κανείς κανείς κανείς.
Ναι, κάποιοι φταίνε, κάποιος φταίει. Εύκολο είναι να το βρεις: ή Γύφτοι θα ’ναι ή Εβραίοι ή ο κύριος Κανείς.
https://www.youtube.com/watch?v=M_FA1PpIdow
Ποιος κάνει το καλό; Εσύ εγώ αυτός. Ποιος ανθίζει το περβόλι; Α, όλοι όλοι όλοι.
Ποιος κλέβει την δεκάρα της τυφλής; Κανείς κανείς κανείς.
Ναι, μα κάποιοι φταίνε, κάποιος φταίει. Εύκολο είναι να το βρεις: Γύφτοι θα ’ναι ή Εβραίοι ή ο κύριος Κανείς.
Ποιος έκαψε το σπίτι της φτωχής; Κανείς κανείς κανείς. Ποιος φταίει που αλήτεψε η γης; Κανείς κανείς κανείς. Ποιος διώχνει τα καράβια, να μου πεις. Κανείς κανείς κανείς.
Ναι, μα δεν μπορεί, κάποιοι φταίνε, κάποιος φταίει. Αλλά εύκολο είναι να το βρεις: Γύφτοι θα ’ναι ή Εβραίοι ή ο κύριος Κανείς.
Στο ενδεχόμενο να είχε συνεργό ο απαγωγέας των δύο 11χρονων αγοριών, στη Λάρνακα, επικεντρώνονται οι έρευνες της Αστυνομίας. Κι αυτό, διότι θεωρούν δύσκολο να οργάνωσε και να εκτέλεσε το σχέδιο απαγωγής ολομόναχος.
Τα παιδιά εντοπίστηκαν στο διαμέρισμα του δράστη, στη Λάρνακα, σε κατάσταση νάρκωσης.
Σύμφωνα με τη Cyprus Times ανακρινόμενος ο 35χρονος παραδέχτηκε τη διάπραξη των αδικημάτων και ανέφερε ότι χορήγησε συγκεκριμένη ηρεμιστική ουσία στους δύο μαθητές.
Την ίδια ώρα, Αστυνομικοί κάνουν φύλλο και φτερό τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές του 35χρονου Ελληνοκύπριου, ο οποίος -σύμφωνα με τον υπουργό Δικαιοσύνης- δεν έχει απασχολήσει στο παρελθόν τις αρχές.
Μετά από πληροφορία που έδωσε πολίτης έφτασε η αστυνομία στον εντοπισμό των δύο 11χρονων παιδιών και τη σύλληψη του ανθρώπου που τους απήγαγε.
Ο πολίτης, ακούγοντας την περιγραφή του δράστη από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ενημέρωσε τον αδελφό του, ο οποίος πήγε στην πολυκατοικία. Αφού συζήτησαν, τότε τηλεφώνησαν στην αστυνομία.
Ο Μακόν Σαλουστριάνο Σίλβα, 25 ετών πυροβόλησε εν ψυχρώ το 6 μηνών μωρό του, τον Μισέλ, για να εκδικηθεί τη γυναίκα του η οποία αρνήθηκε να κάνει σεξ μαζί του.
Ο ίδιος ισχυρίστηκε στην αστυνομία ότι βρισκόταν υπό την επήρεια χασίς και ήταν και μεθυσμένος.
Το περιστατικό συνέβη στη Λουιζιάνα της Βραζιλίας. Το άτυχο μωράκι πέθανε δυο ώρες αργότερα στο νοσοκομείο. Η αστυνομία πίσω από τον καναπέ βρήκε το όπλο του εγκλήματος και συνέλαβε τον 25χρονο δολοφόνο.
Σύμφωνα με τις αρχές το βράδυ της Τετάρτης ο Σίλβα ήθελε να κάνει σεξ με τη γυναίκα του, η οποία κουρασμένη κοιμόταν. Όταν εκείνη αρνήθηκε να ενδώσει, οργισμένος ο δολοφόνος πήρε ένα όπλο και πυροβόλησε το 6 μηνών μωράκι.
Οι γείτονες που άκουσαν στη μιαμιση το βράδυ τα ουρλιαχτά της γυναίκας, ειδοποίησαν την αστυνομία.
Η 20χρονη Τζένιφερ Σίλβα, μητέρα του μωρού, παραμένει σε κατάσταση σοκ.